Leoyla beraber Ellie'lerin yanına geçtik ve sohbete dahil olduk.B- Ellie sen ne iş yapacaksın ilerde?
E- Ya Şuanlık ben blog yazıyorum kendi çapımda ve fotoğrafçılıkla uğraşıyorum. Öyle ilerleyeceğim sanırım.
T- Vayy fotoğrafçılık demek. İlerde albüm çıkardığımızda fotoğrafları sen çekersin nasıl olur?
Ellie gulumsedi ve anlamlı anlamlı Tom'a bakmıştı.
E- Tabii olur
Sohbete josh da dahil oldu.
J- Ellie seni daha önceden tanıyor muyum ben? Konuşma tarzın ve ismin çok tanıdık geliyo.
E- Aa Öyle mi? Bilmem hatırlayamadım tam.
J- Neyse tanımasam da tanışırız değil mi?
Dedi ve güldü.
E- Tanışırız.
~~~~~~~~~~~
Saat 20.00'ı geçiyordu. Bar iyice dolmuştu. Leo kendi halinde gene kızlarla takılıyordu. Bill yanımda oturuyordu. Bir şeyler içerken Tomla muhabbet ediyordu. Ellieyle Josh da baya samimi olmuştu. Bill'lerin yanına iki tane adam geldiğinde konuşmayı kestiler.
???- Bill, Tom merhaba
Bill- Merhaba?
???- Hatırlamadın mı bizi ya? George, Gustav?
Kendilerini gösterdi ve gülümsedi.
B- HAAA! GEORGE?
Dedi ve hemen sarıldı. Tom da elini uzattı ve tokalastilar.
T- Ey, adamım be. Sizi nasıl unutalım ayıp ediyorsun?
Gu- Valla Bill unutmuş sanırım
B- Hayır ya, ışıklar çok loş tam göremiyorum yüzünü o yüzden bi de aşırı değişmişsiniz ya bi yakışıklılık gelmiş.
Dedi ve güldü.
Ge- Aynen aynen çocukken de yakışıklıydık beee abartma.
Dedi gülerken bara oturdular.
Ge- Ee neler yapıyorsunuz? Grubunuz varmış galiba duyduk, hayırlı olsunn.
T- aynen sağol George. Biz takılıyoruz böyle, barlarda çalıyoruz şimdilik. Siz napıyosunuz asıl?
Ge- Biz de ne yapalım bi Los Angeles'a gittim, döndüm sonra Almanya'ya.
Gu- Ben de burdaydım hep. Bizim birkaç çocukla kafe açmıştık. Yemek yapıyorum orda şuanlık.
B- ikiniz de hâlâ gitar, bateri çalıyor musunuz? Çok iyi çalıyordunuz ya bıraktık demeyin sakın
Ge- yok yok devam ediyoruz.
T- Süper. Bizi sahnede hiç görmemiştiniz. Ne güzel denk geldi. Saat biraz ilerlesin, Çıkarız.
Onlar sohbete devam ederken Ellie'ye döndüm. Biraz garip duruyordu.
L- Ellie iyi misin sen? Yüzün soluk duruyo.
E- Iyiyim ya, başım ağrıyo biraz.
J- Ellieciğim su vereyim mi? Lara yanında ağrı kesici var mı?
L- var dur.
Çantamdan ağrı kesiciyi çıkarttım ve Ellie'ye uzattım. Josh Elliye suyu verip omzuna dokundu.
J- Biraz kafanı koy yat istiyorsan, geçer
Tom'un Josh'ın ruhunun derinliklerine baktığını fark ettim. Ful odaklı ve düz bakıyordu. İckisinden bir yudum aldı ve derin bir nefes verdi. Önüne döndü ve Gustavla konuşmaya başladı. Bill bana döndü ve baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio Hotel
FanfictionL- Ama hayatım boyunca yaşamadığım şeyi huzuru, bi tek senin yanında hissettiğimi fark ettim, teşekkür ederim Bill... Ona döndüğümde üzgün bakıyordu. Ama dediğim şeyden dolayı gülümsemişti. B- Ben de Lara... ben de tek senin yanında böyle hissediyor...