Anlaşma

29 6 4
                                    

2 hafta sonra

Evden çıktım ve tekrardan bara doğru yürüyordum. 2 haftadır rutini oturmuştum sürekli bara gidip işleri hallediyordum ve her şey normaldi. Sadece garip olan tek şey haberden sonra annemin telefon aramaları artmıştı.

1 gün önce

Sabah telefonumun sesiyle kalktığımda gene farklı numaradan biri arıyordu.. annem. Gözlerimi devirdim ve telefonu açtım.

D- Lara kızım. Eve ne zaman döneceksin? Kaulitzlerle takılman canımı sıkıyor. Para kazanıyor musun? Bana biraz para yollar mısın? 400 Euro falan.

L- Sen şaka falan mısın? Bi de utanmadan benden para dileniyorsun hah? Gulmemi tutamadım. Cidden sınırı ikiniz de iyice aştınız.

Telefonu kapadım ve işe gittim.

~~~~~~~

Şuanda

Bara vardığımda Bill'i gördüm. Bugün geçen hafta anlaşma gelen şirketle konuşacaktık. Koşarak sarıldım. Ayrıldığımda suratıma heyecanlı heyecanlı baktı.

B- Bugün büyük günnnn aaaa!

L- Evett!

Herkes bardaydı. Öğlene doğru şirket çalışanları geldiğinde hepimiz bir masaya geçtik. Ellie ve Tom yan yanaydı. Şirketten gelen kız cıvıl cıvıldı. Kendini tanıttı.

- öncelikle kendimi tanıtayım. Cassie ben Satış temsilcisiyim..

____________

Anlaşma yapılmıştı. Tokio Hotel artık şirkete bağlanmıştı.. çok tatlı ilerliyordu her şey.

C- Lara hanım. Siz şuanki asistanlarısınız değil mi?

L- Evet öyleyim.

C- tamam süper. Bizim şirkette de asistam açığı vardı. Çok iyi oldu.

Ellieyle göz göze geldim. Ellie ne olacaktı? O da bloglerlığını yapıyordu Tokio Hotel'in.

E- Pardon Cassie hanım. Şey ben de blogerlık ve fotoğrafçılıkla yapıyordum onların ama.

C- Ha... bizim bloglerlarımız tam canım. Hepsi işinde bir numara. Hem zaten patronun kızı blogler.. neyse sen gene de bizim şirkete gel bir patronla konuş.

Ellie'nin yüzü düşmüştü. Tom ona döndü ve omzuna kolunu attı daha sonrasında konuştu.

T- Nasıl yani? Ellie olmayacak mı?

E- Sorun değil Tom...

T- Hayır sorun. Ellie de bizimle olacak.

C- Dediğim gibi patronla bir konuşmak lazım. Bunları sonra hallederiz. Şimdi şirket işlerini halletmemiz lazım. Biz gidiyoruz. Yarın sizi ararız şirkete gelirsiniz.

Ayağa kalktı ve bardan çıktı. Tom biraz sinirli duruyordu.

Ge- Ellie olmadan olmaz ki.

Gu- cidden... Ellie çok yetenekli onu kaybedemeyiz..

T- Kaybetmeyeceğiz zaten.

Dedi ve saçlarından öptü. Bill yanımda otururken bana baktı.

B- imzayı attığım için biraz şüpheliyim..

L- Ellie için mi?

B- Evet..

L- aşkım.. Patronla konuşuruz, hallolur bir şekilde.

Herkese döndüm.

L- Yaa hadi sıkmayın canınızııı. Bugün önemli bir gün. Ellie için konuşacağız ve hallolucak. Dert etmeyin. Şirketle anlaştıııkkkk wwuuu. Birazcık sevininn. Daha büyük adımlar atacaksınız .

Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin