Albüm (+16)

77 9 22
                                    

Bunu yapacağımı düşünmezdim. Pwmdwlrk neyse...
⚠️+16 alert⚠️

Noluyor suanda? Gerçekten yaşanıyor mu bu? Sok icindeydim... Bill Kaulitz beni öpüyordu.. O kadar narindi ki.. karşılık verdim. Öpmeyi bıraktığımızda hâlâ yakındı, gözlerim kapalıydı. Nefesini hissetmiştim. Fısıltı sesini duydum.

B- Lara... ben seni seviyorum

Iste bunu beklemiyordum. Bill beni seviyo.. Bill beni seviyo. Aklımda cümleler yankilanirken, diger bir sürü soruyla çakışıyordu. Biz nasıl olacağız? Fısıldadım..

L- Ben de seni seviyorum Bill ama..

Biraz uzaklaştı ve gözlerime baktı.

B- Ama..?

L- Biz nasıl olabiliriz ki? Sen ünlüsün.. daha da ünleniyorsun..

B- Yani? Seni bırakacağımı mı düşünüyorsun? Lara...seni gerçekten ilk gördüğüm andan beri seviyorum. O takside konuşurken hanımefendi demen çok komik gelmişti.

Gulumsedi.

B- ismini öğrenmek istedim.. çünkü seninle karşılaşacağımızı hissetmiştim. Öyle de oldu. Ünlü olsam da seni bırakmam. Ben öyle bir insan değilim...

L- Tabi ki değilsin..

B- O zaman

Dedi ve yaklaştı.

B- Sevgilim olur musun?

Gülümsedim ve sarıldım.

L- Olurum..

Kollarını belime sardı. Ben Bill ile çıkıyorum, biri beni cimciklesin. Rüyada olabilirim. Parfüm kokusu gene burnuma dolmuştu. Saçlarının bir kısmı yüzüme değiyordu gıdıklanmıştım. Biraz kıkırdadım. Ben gülünce onun da güldüğünü duydum. Bill omzumun üstüne bir öpücük kondurup geri çekildi.

B- Neye güldün?

L- Saçlarına, yüzümü gıdıkladı da.

B- Huylanıyo musun sen?

Dedi ve sinsice gülüp yaklaştı. Kafasını eğip saçlarını yüzüme değdirmeye çalıştığında gülüyordum. Bill'den kaçmak için koltukta birazcık arkama doğru yaslanmıştım, kanepenin kenarı sırtıma dayalıydı.

L- Heeyy! Dur hahaha

Ellerimi göğsüne koydum itlemeye çalışıyordum ama bileklerimden tuttu ve direkt yüzüme baktı. Gene çok yakındı. Yakınlıktan dolayı ikimiz de durmuştuk. Yaklaştım ve onu öptüm. Öptüğümde bileklerimi bıraktı ve elleri belime gitti, biraz kendine çekti. Kollarımı omzuna doladım. Şuan en mutlu insan olabilirdim dünyadaki.. sevdiğim adamla birlikteydim.. bi tık tık sesi geldiğini duydum. Bill durmadı, devam ederken gene aynı ses geldiğinde ondan birazcık ayrıldım.

L- kapı mı çalıyo?

B- Bilmiyorum sonra bakarız

Dedi ve yaklaşmıştı tam öpecekken gene kapı sesi geldi.

B- öfff

Bill kalkıp kapıya doğru yöneldi. Ben de arkasından gittim. Oturma odasının kapısına yaslandım, dış kapıyı izliyordum. Bu saatte kim gelmiş olabilir ki? Bill kapıyı açtığında kim olduğunu anladım.

T- Ya Bill şarj aletimi unutmuşum.

Dedi ve bi anda içeri girdiğinde beni görüp sırıttı.

T- öhöm gene böldüm galiba kusura bakmayın. Hemen küçük bi şarj aleti alıp çıkacağım.

Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin