Doğum günü

34 4 12
                                    

1 hafta sonra

Ellie'den

Bugün cumartesi olduğu için evdeydim. Kahvaltımı yaptım ve salonda oturdum. Kapım çalınınca açtım ve iki tane kargo paketiyle karşılaştım. Yarın doğum günümdü. Tom hâlâ biraz garip davranıyordu ama iyiyiz ya sorun yok..
Yani herhalde...

Paketleri aldım ve üstlerine baktım. Bizimkilerden gelmişti... Hemen Tom'un paketini açtım. Içinden baya kırmızı gül yaprakları döküldü ve bir tane kutu çıktı. Kutunun üstünde notu okudum.

~~ California'nın güllerinden sana da ~~ getirmek istedim aşkım, senin gibi çok güzeller diye, umarım beğenirsin. İyi ki doğdun Elliem..♡

Notu görünce ister istemez gülmemi tutamadım. El yazısıyla yazmış bi de salak of. Bu çocuk beni delirtecek.

Kutuyu yavaşça açtım. Gördüğüm şeyle ağzım açık kaldı. Tom ne zamandır istediğim kamerayı almış... AAAAAAGGHH! Olduğum yerde zıplarken incelemeye başladım. Kamerayı elime aldığımda altta başka bir not ve birkac fotoğraf olduğunu gördüm. Notu okudum.

Aslında daha önceden almıştım ama vermedim. Şuan tam zamanıydı. Güle güle kullan bebeğim. He bir de bu fotoğrafları da düzgün çekememişim ama anı kalsın diye sana gönderiyorum. Seni seviyoruum.

Kamerayı bir kenara bıraktım ve fotoğraflara baktım. Birinde beni çekmeye çalışmış ama bulanık çıkmışım. Bunu görünce gülmeden edemedim. Diğer fotoğrafta da Tom turnedeyken sanırım, tek başına odasında gülümseyerek bir fotoğraf çekmiş.

Gülümsedim ve fotoğrafları da kameranın yanına koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gülümsedim ve fotoğrafları da kameranın yanına koydum. Diğerlerinin gönderdiği hediyeye baktım. Paketten beyaz zarif bir çanta çıktı.

Lara & Bill & George & Gustav

Offf Ellie seni çok özlediiimm. Lara ben bu arada hepimiz adına yazıyorum. Doğum gününde arayacağız zateenn. Seni çok seviyoruz, umarım beğenirsin hediyeni. Ortak seçtik.. güzel günlerde kullan. Öptüm balımmm♡♡♡♡

Güldüm ve çantaya baktım. İkisi de çok tatlıydı. Gerçekten uzun zaman sonra doğum günüm güzel geçicek gibi bir his vardı içimde..

____________________

Tom'dan

T- Offf bitmedi mi artık şu çekim. Çok yoruldum!

Kendimi çekimin arkasındaki koltuğa attım. Lara bana döndü.

L- Az kaldı. Bill'in tek çekimi bitsin. İşimiz bitecek. Akşam eğlenmeye gideriz belki müsait olursanız.

Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin