Stres

26 3 14
                                    

Tom'dan

Kafamı kaldırdığımda tanıdık bir yüz gördüm..Ellie.. yeşil gözleri.. barın loş ışığı yüzüne vuruyordu.. cok guzeldi... hâlâ çok güzeldi..dolu gözlerini görmek içimden bir parça kopmasına sebep olmuştu.

Ne yaptım ben? Ne yaptım? Onu neden bıraktım? APTAL! Onun için savasmaliydim APTALSIN! Lara sonuna kadar haklı.. çok kötü bir insanım.. korkağın tekiyim...

Gözlerini görünce hemen ayağa kalktım ve sahneden indim.. Onu fark ettiğimi görünce hızla çıkış kapısına yöneldi.

Lütfen Ellie... bırakma... bırakma beni. Aklımdan hic bir sey gecmiyordu sadece seslendim ama durmadı. Gözümden yaşlar süzüldü.

T- Ellie!

Durmadı ve dışarı çıktı. Onumdeki kalabalığı gecene kadar 1-2 dakika geçmişti.

Dışarı çıktığımda etrafa bakındım fakat Ellie'yi görmedim. Kaldırıma oturdum.
Onu hak etmiyorum.. beni affetmeyecek. Özür dilerim... Özür dilerim Ellie.. Gozlerimden yaşlar gelirken derin bir nefes almaya çalıştım.
Havayı içime çekmeye çalıştım.

Olmuyordu.. kalbim sıkıştı, kulaklarım çınlıyordu. Başım dönüyordu. Başımı tuttum etraf buğulanıyordu resmen. Bir ses geldi. Sonra omzumda bir el hissettim. Kafamı kaldırmaya çalıştım ama sokak lambası gözümü aldı. Yanıma oturdu sesinden Bill olduğunu anladım.

B- TOM!

hemen omuzlarımdan tutup kendine çevirdi.

B- Burdayım, yanındayım sakin ol. Nefes al, sakin ol yanındayım hadi yapabilirsin

Nefes almaya çalıştım. Bir kac denememden sonra başardım. Nefesimi duzene oturtmaya çalıştığımda Bill'in de gozleri dolmustu. Hemen bana sarıldı.

B- Burdayım.. yanındayım Tom.. iyi misin? En son böyle olduğunda 16 yaşındaydık.. ne oldu anlat bana? Gene ne anksiyeteni tetikledi? Sadece dışarı çıktığını gördüm.

T- Ellie... Ellie'yi gördüm.. Bill ben özür dilerim. Ben aptal bir insanım. Kendimden nefret ediyorum

Uzaklaştı ve yuzume baktı.

B- konuşma böyle. Kendine gel. Sen çok güzel bir insansın tamam mı? Dünyanın en iyi kardeşisin. Biz her şeyi beraber aştık. Bunu da aşıcaz. Ellie'nin zamana ihtiyacı var. Senin de... o yüzden sakinleş..

Lara'dan
Az once

Barda otururken Tom'un Ellie'ye yazdığı şarkıyı söylemesini hic birimiz düşünmemiştik. Tom şarkıyı söylerken Gustav hemen konuştu.

Ge- Tom cok pisman ya. Dun de sen ona bağırdıktan sonra gözleri doldu Lara

L- hak ediyordu. Suanda da kendini arındırır gibi şarkı söylemesi garip.

Gu- Deme öyle. Tom gerçekten pişman, insanlar hata yapabilir. Onu cok özlüyo

Tom'a baktım. Ağlıyordu, şarkıyı bitirdiğinde bir şey fark edince gördüğü şeye kafamı çevirdim. Ellie.. ELLIE? ELLIE NIYE BURDA BU AKSAM? Hay karşılaşacakları zamana ya

Ellie bardan çıkınca Tom'da peşinden gitti ama yetişemedi.

L- Ellie burda

Gu- Ne? NASIL YANI?

L- Az once gordum Tom onun pesinden gitti

B- Ben bir gidip bakıyım..

L- Ben de Ellie'yi arıyım

Bill bardan çıkmak için ayağa kalktı. Bir 10 dakika geçince ben de telefonumdan Ellie'yi aradım. İkinci çalışta açtı.

L- Nerdesin?

Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin