Haber

36 7 12
                                    

Ellie'den

Başımı sırtına yasladım. Nereye gidiyoruz? Başım hâlâ çok ağrıyordu. Leo... neden bana öyle dedi? Bilmiyorum, kendimi çok kötü hissediyorum. Gözlerimden ister istemez yaşlar süzüldü. Beni bilerek niye üzdü ki? Ne hissetmeliyim bilmiyorum. Ben düşünürken motor bi o kadar da hızlı gidiyordu. Tom neden bu kadar sinirlenmişti? Hala hızlı hızlı nefes alıyordu...

bunları düşünürken motor yavaşladı başımı kaldırdım. Sahile gelmiştik. Yol kenarında duruyorduk. Yavaşça indim ve kaskımı çıkarıp Tom'a baktım. Kaskını çıkardı ve motora yaslanıp sigara yaktı. Derin bi nefes aldı ve sigarasını içine çekti. Yüzüme baktığında garip hissediyordum.

T- Ağladın mı sen?

Dedi ve elini Yüzüme yaklaştırdı. Ben.. sanırım ona aşık oluyorum. Bu hoşlanmayı geçiyordu. Biz.. olamazdık ki.

E- Yok ağlamadım, Tom şuan değil.

Elini sakince ittirdim bunu beklemiyordu anlaşılan.

E- Sigara içmen hoşuma gitmedi

Peki diyip sigarayı yere attı ve üstüne bastı.

E- Beni korumak istedin biliyorum ama Leo'ya vurmak zorunda mıydın?

T- Seninle nasıl konuştu görmedin mi? Öyle bi hakkı yok. Özellikle sana böyle laflar söyleyemez!

Sessiz kaldım, o da konuşmadı. Aklıma Leo'nun söyledikleri geldikçe ağlayasım geliyordu ama yapmamalıyım. Ağlamam ben, ağlamak zayıflıktır. Kendimi tutmak ve sakinleşmek için denize baktım. Derin bir nefes aldım. Yüzüme rüzgar vuruyordu, biraz olsun iyi hissetmem lazımdı ama olmuyordu. Tom'un sesini duydum.

T- Ellie?

Ona dönersem ağlardım yapmamalıyım, dönmedim. Tekrar Ellie dedikten sonra
Yanıma yaklaştı. Yüzümü yavaşça tuttu ve kendine çevirip kaldırdı.

T- özür dilerim...

Yine ağlıyordum nefret ediyorum ağlamaktan.

E- Tom.. Sence bizden olur mu?

Tom ilk önce kafası karışmış bir şekilde yüzüme baktı ve nefesini vererek güldü.

T- Neden olmasın?

E- Seni de.. yani sen.. ya sen de beni bırakırsan. Birine bağlanmak benim için bu dönemde ne kadar sağlıklı bilmiyorum..

Büyük bi hayal kırıklığıyla Yüzüme bakıyordu.

T- Beni böyle düşündüğünü bilmiyordum. Diğer kızlar gibi olmadığını biliyorum Ellie, bana farklı hissettiriyorsun.

E- ben de farklı hissediyorum ilk kez ama bilemiyorum. Sen de bir gün çekip gidebilirsin..

T- Ellie beni yeni tanıyorsun biliyorum ama ben seni kaybetmeyi göze alamam.

E- Sana nasıl güveneceğim?

Gözlerimden yaşların süzülmesine engel olamıyordum. Tom iyice bana yaklaştı, ve gözyaşlarımı sildi. Sakince alnını alnıma yasladı gözlerimiz kapalıydı. Onun yanında huzurlu hissediyordum. Bir yanım o kadar çok kalmamı istiyordu ki.. ama diğer yanım ya o da beni diğerleri gibi ortada bırakırsa korkusunu aşamıyordum. Hala yakınken fısıldadı.

T- Ellie.. sana kanıtlayacağım, sadece yanında olmama izin ver, güven bana..

Sessizce gülümsedim.

E- Güvenmek istiyorum..

T-Iki gunde sana o kadar bağlandım ki

E- Tek istediğim.. ne olursa olsun beni bırakmayacağına söz ver

Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin