Lara'dan
Biraz kendimi sakinleştirmeye çalışmıştım. O mesajdan sonra bi 10 dakika kendime gelemedim snairim.
Daha sonrasında aşağı inmem gerektiği aklıma geldi. Bill'e söylemedim..Şuanda hep beraber yemek yiyoruz. Tom ortalarda yok. Bill karşıma oturmuştu. Amy yanımıza geldi.
A- oh afiyet olsuun hepinize. Ben de size katılmak istiyorum oturabilir miyim?
Herkes bir bakıştı. Daha sonrasında Bill kafasını olumlu bir şekilde salladı. Amy tam Gustav'ın yanındaki sandalyeyi çekmişti ki durdu. Ve bize baktı.
A- Tom nerde?
Ge- Yemek yemeyeceğini söyledi.
A- nasıl yani? Olmaz ki ama böyle. Sonuçta o bir gitarist ve grupta aktif olarak çalışıyor. Güç toplaması lazım. Durun ben onu çağırayım.
B- Ben çağırırım sen otur.
A- Hayır hayır. Anlaşılan sizi dinlememiş.
B- Ben kardeşiyim beni dinlemediyse seni nasıl dinlesin Amy?
Kucuk bir kahkaha atti.
A- Ben kadınım Bill, unutma ki marifetlerim vardır.
Amy bir şey dememize kalmadan yanımızdan ayrıldı. Bill'e baktım.
L- Bu blogerdan rahatsız oldum ben
Gu&Ge.- Ben de
B- Ben de pek memnun değilim. Kadınmışmış. Gustavla George'a döndü. Lara da kadın. Böyle değil.
Ge- Kadın olduğuna emin miyiz? Lara erkek misin yoksa?
Guldum.
L- Bilmiyorum bazen erkek tarafım tutuyo. Testesterondan şüpheliyim.
Herkes gülüştü.
______________
Tom'dan
Balkonda oturmuş sigaramı içiyordum. Ellie ne yapıyor şuanda acaba? Kendimi bok gibi hissediyorum. Onu düşünemiyorum. Aptalın tekiyim. Nasıl bıraktım ki? Telefonlarına da cevap vermemiştim. Artık aramıyor da.. Josh'ı mı arasam? O da kızgındır bana olmaz..
Kapım çalındı. Kafamı çevirip baktım ama yerimden kalkmadım. Bir iki saniye sonra tekrar alacaklı gibi çaldığında kalktım ve kapıyı açtım. Karşımda Amy duruyordu. Ne ayak bu kız? Tanışması da bir garipti.
A- Selam Tomm umarım rahatsız etmediiim şey di-
T- Ettin
Kapıyı kapatıyordum ki durdurdu.
A- özür dilerim rahatsız ettiğim için. Ama önemli. Aşağı yemeğe gidelim hadi.
T- Ne alaka? Gelmeyeceğimi söylemiştim bizimkilere.
A- farkındayım söylediğinin ama farkındaysan siz bir grupsunuz. Hepsi senin için üzülüyor.
T- Benim için üzülen yok Amy. Sinirliyiz. Sadece bize özel yapılan ayrımcılık için sinirliyim.
A- Ne ayrımcılığı?
T- Boşver sen aptal konular. Sana afiyet olsun.
A- Dur.. bak istediğin zaman bana anlatabilirsin. İstersen içki arkadaşın olabilirim? Ne dersin?
İçki arkadaşı mı? Amy? İçki arkadaşı?
T- Gustavla yapıyoruz biz onu. Gene de sağol düşündüğün için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio Hotel
FanfictionL- Ama hayatım boyunca yaşamadığım şeyi huzuru, bi tek senin yanında hissettiğimi fark ettim, teşekkür ederim Bill... Ona döndüğümde üzgün bakıyordu. Ama dediğim şeyden dolayı gülümsemişti. B- Ben de Lara... ben de tek senin yanında böyle hissediyor...