1 ay sonra
Ellie'denTomla ayrılalı nereydeyse 1 ay olmuştu. Ne mesajlarıma dönmüştü ne de telefonlarıma... beni cidden silip atmıştı.
Kendimi hala tam toparlayamadım. Ama ilk güne göre iyiyim. Bu aralar tekrar blog yazmayı başarabildim. Ama tek onu yapabildim. Yoksa ful yatıp uyuyorum. Evde blog yazıyordum.
Josh bana çok destek olmuştu bu 1 ay içerisinde. Telefonlaşıyorduk. Bara gitmiyordum. Tomla olan anılarım aklıma geldikçe kötü hissediyordum çünkü.
Ne yapacağım ben böyle of. Hayatımda hiç bir erkek arkadaşımın beni böyle etkilediğini hatırlamıyorum. Ve bu canımı sıkıyor artık. Salonda oturup blog yazıyordum telefon çaldı arayan Josh'tı. Sanki başka arayanım varmış gibi...
J- Elliee hadi bugün bara gel. Baya oldu ama üzüyorsun beni.
E- istemiyorum
J- mazeret istemiyorum. 15 dakikaya barda ol hem çıkış saatime denk geliyo bir yerlere gideriz hm?
E- bilemiyorum Josh
J- geliyorsun hadii, kameranı almayı unutmaa
E- a- ama-
Bir şey demeden yüzüme kapatmıştı..
Lara'dan
Tur otobüsünde bir sonraki yere Fransa'ya gidiyorduk Tom Ellie ile olan ayrılıklarını pek belli etmemeye çalışsa da iyi olmadığı suratından anlaşılıyordu. Otobüste hepimiz beraber takılırken bile sürekli sessiz kalıyo. Herkes de bunun farkındaydı. Sadece ona bu kadar baskı yapılmıştı. Tom bu haldeyse Ellie'yi düşünemiyorum bile. Ben Bill'in yanında planları düzenlerken Tom birden konuştu.
T- Ben uyumaya gidiyorum.
B- Peki, yemek yemeyecek miyiz?
Tom cevap vermedi ve yatakların olduğu bölüme ilerledi, kapıyı kapattı. George ve Gustavla bakıştık.
Ge- Bu niye bu kadar tribal. Sabah da bana bağırdı zaten. Anlamadım gitti. Otelden ayrılırken gitar çantasını taşıyorum diye.
Gu- Çok gergin ama anlayışla karşılamak lazım. Çocuğu zorla sevgilisinden ayırdılar.
Ge- Sen de haklısın..
Bill konuyu dağıtmak için masanın altından beni dürttü.
L-ıhm neyse Tom'u kendi halinde bıraksak daha iyi
B- ben bi ara konuşurum hafif zaman geçsin kendine gelir.
Ge- sana konuşmak kolay sevgilin yanında iyisin ballısın tabii. Ya sizin ayrilmadiginiz anlaşılırsa.. Lara kovulur mu?
Gu- Kovdurur muyuz hiç? Bence anlamazlar pek yakın durmazlarsa
B- umarım anlamazlar. George senle Suzanne'ye noldu?
Ge- Devam ediyo. Cassie benimle özel olarak konuştu. Benim ilişkim bitmese de olurmuş öyle dedi.
L- Nasıl yani? Öyle salak iş mi olur?
Gu- Bilmiyorum haksızlık.. o zaman Tom'a neden o kadar baskı yapıldı?
Cidden neden baskı yapıldı ki? Bill ile benim için de bu kadar zorlamadılar ama Tom??? Bu işte bir iş var ama hadi hayırlısı.
Patronun meşhur bloger kızı üniversiteyi Fransa'da okuduğu için aramıza bugün katılacak. Yani yeni tanışacağız. Kimmiş bu sürtük göreceğiz kısacası. Kimse Ellie'nin yerini tutamaz.
1-2 saat sonra
L- oofff.. bacaklarım uyuştu.
Arabadan indik ve biraz gerinme hareketleri yaptım. Otele varmıştık. Önünde durduğumuzda içeriden kızıl saçlı, kısa boylu, fiziği güzel bir kız bize el sallayarak koştu. Yanında bir koruması da vardı. Büyük bir ihtimalle bloger...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio Hotel
FanfictionL- Ama hayatım boyunca yaşamadığım şeyi huzuru, bi tek senin yanında hissettiğimi fark ettim, teşekkür ederim Bill... Ona döndüğümde üzgün bakıyordu. Ama dediğim şeyden dolayı gülümsemişti. B- Ben de Lara... ben de tek senin yanında böyle hissediyor...