Lara'dan
1 gün sonra
Artık turun son günü bugün. yakında eve dönececeğimiz için heyecanlıyım. Kahvaltı için aşağı inecektim. Saçlarımı taradım.
Bunlari giydim. Odamdan çıktığımda Gustav'ı gördüm.
L- günaydınn
G- günaydın Laraa
L- heyecanlı mısın? Bugün son gün artııık! Eve döneceğiz. Off Ellieyi ve Josh'ı çok özledim
G- Ben de ben dee bi an önce evime gidip yatağıma yatmak istiyorum. Kimse beni kaldıramaz o durumda
Güldüm beraber aşağıya indik. Daha kimse yoktu. Bir masaya oturduk. Ilk Bill sonra George geldi.
B- günaydınn
Ge- günaydın millet
L- size dee iyi misiniz?
B- Artık Almanya'ya geri döneceğiz çok iyiyiz değil mi?
Ge- kesinlikle. Suzanne'yi göreceğim sonunda!
Bir anda Bill'in arkasına Amy geldi, ben bir şey diyemeden Bill'i korkuttu.
B- AY SIKTIR! AMY! Napıyorsun? Ödümü kopardın!
Amy gülmeye başladı ve tabi ki şaşırmadığım bir sekilde Tom'un gülme sesini de duydum.
A- hahaha ne kadar komik korktun öyle Bill
T- haha cidden. Cok komik sıçradın
Tom Bill'in omzuna bir tane vurdu. Bill kendini toplamak ister gibi yanımdaki sandalyesine oturdu. Sessizce kulağına fısıldadım.
L- iyi misin? Bu manyak sapıttı iyice
B- iyiyim sorun yok. Amy canımı sıkıyo
L- farkındayım.. son gün. Almanya'da her sey daha kolay gecicek merak etme
Masanin altindan elini tutup gulumsedigimde kafasını bana cevirip gulumsedi.
B- seni şuanda o kadar cok opmek istiyorum ki..
L- olmaz insan içindeyiz
Hızlıca yanağıma öpücük kondurup geri çekildiğinde koluna vurdum. Sırıttı ve tabağındakileri yemeye başladı.
_______________
Saat 21.00. Konser baslamak uzere. Backstage'te oturuyordum. Herkes giyindi. Saç, makyaj hazırdı.
L- nasılsınız bakalım sahneye çıkmadan önce?
T- iyi
B- heyecanlı
Ge- normaal
Gu- baterimin icinden gecicegim
Gulumsedim. Sahneyi izlemek icin kulisten çıktım ve kalabalığa girdim. Hepsi sahneye çıktı. Humanoid albumunu çaldılar. Bitirdiler zannederken Bill konusmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio Hotel
FanfictionL- Ama hayatım boyunca yaşamadığım şeyi huzuru, bi tek senin yanında hissettiğimi fark ettim, teşekkür ederim Bill... Ona döndüğümde üzgün bakıyordu. Ama dediğim şeyden dolayı gülümsemişti. B- Ben de Lara... ben de tek senin yanında böyle hissediyor...