Ellie'den
Tom'un dudakları yumuşacıktı. Bi eli belimdeyken diğer eli boynumla çenemin arasındaydı. Vucudunun baskısını hissedebiliyordum. Midem ağrıyordu, kalbim yerinden çıkacaktı. Nefes almak için durduğumuzds alnını alnıma yasladı gozlerimiz kapalıydı ve fısıltılısını duydum.
T- Ellie... kabul edersen bir şey yapmak istiyorum..
E- ne istersen yap...
Gülüşünü hissettim
Bi çocuk beni bu kadar etkileyebilir cidden..
Bi anda beni kucağına aldı. Hâlâ duvara yaslanıyordum. İki kolu da belimi sarmıştı. Bu sefer daha tutkulu öpüyordu. Ellerimi boynuna ve saçlarına hareket ettirmiştim. Öpücükleri dudağımdan boynuma doğru ilerledi. Boynumu öperken nefesini hissetmem içimi ürpertmişti. Tom'un fısıldar gibi gülümsemesini duydum. Ellerinin kalçama gittiğini hissettim. Beni öperken hareketlendi ve kanepeye doğru yürüdü..
Lara'dan
Josh'la beraber oturuyordum. O kokteyl hazırlarken yanıma Bill geldi. Olan şeylerden biraz utanıyordum.
B- Lara istersen işe yavaştan başlayabilirsin. Burds Şuanlık düzeni oturttuk. Ama arads farklı yerlerde çalmak iyi oluyo.
Elindeki kağıdı bana uzattı. Numaralar ve saatler yazıyordu.
B- Burdaki mekanlar çıkmayı istediklerimiz. Yanında tarihleri de yazıyo ona göre de ayarlarsın.
Bir tane telefon verdi
B- Burdan arayabilirsin, artık asistan telefonun.
L- Teşekkür ederim, telefon işini hallederim şimdi ben.
Gülümsedi ve Josh'a döndü.
B- Josh, bana bi kokteyl verir misin?
J- Tamamdır abi.
~~~~~~~~~~~~~~
10 mekandan 3'ünü halletmiştim. Bill'le Josh sohbet ediyordu.
J- Dün akşam bi adam olay çıkardı. Normalde olmaz burda olay. Garipti yani.
B- Konu neymiş?
J- Bilmiyorum ama bi içki bu kadar etki edemez. Gözleri de kızarıktı sanırım başka madde kullanmış.
B- Burda ne alaka öyle tipler?
J- Bilmiyorum, bardak fırlattı bi de. sonra kafası güzel çıktı bardan.
B- Almasın böyle tipleri buraya, kapıdakilere söyleyelim.
Cidden burda ne alaka öyle adamlar? Saçma. Bi anda aklıma Ellie geldi. Nerde bu kız? 15 dakika oldu hala gelmedi. Tuvalete düştü herhalde.
L- Bill? Ellie'yi gördün mü? Lavaboya gideceğini söylemişti.
B- Ellie buraya mı geldi? Hiç görmedim.
Tomda bi haller var bu arada. Hayal dünyasında gibi geziniyo 2 gündür. Laf arasında Ellie'den bahsediyo sürekli.L- Ellie de öyle, neyse. Ben bi bakayım şu kıza ne iyisi.
Lavaboya gittim. Ellie'ye seslendim, ses seda yoktu.
L- Ellie?
Kimse yoktu. Nerdesin be Ellie? Geri dönerken Tom'un odasından bir gürültü geldi.
T- Hassiktir.
Kapı kilitliydi o yüzden tıklattım. Küçük bi sessizlikten sonra Tom'un kahkahasını duydum.
Ellie'den
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio Hotel
FanfictionL- Ama hayatım boyunca yaşamadığım şeyi huzuru, bi tek senin yanında hissettiğimi fark ettim, teşekkür ederim Bill... Ona döndüğümde üzgün bakıyordu. Ama dediğim şeyden dolayı gülümsemişti. B- Ben de Lara... ben de tek senin yanında böyle hissediyor...