Selammm 4. Bölüm ile karşınızdayım medyada mert var umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur hadi bölüme geçelim.
Şarkı: sana saklandı ruhum
Helin sabah kalkmış yatağında oturyordu birazdan yengesini uyandıracaktı. Düşündü bir anda değişen hayatını, anne ve babasının gerçek yüzünü görmesini düşündükçe dahada dibe battı sanki kalbi acıyordu daha önce hiç bu kadar çaresiz hissetmemişti.
Daha fazla dayanamadı ve yengesini uyandırmaya başladı "yenge yenge hadi kalk bak sabah oldu"
" Yaa Fırat 5 dakika daha hadi sende gel birlikte yatalım" dedi uyku sersemliginden helin olduğunu anlamamisti .
" Yenge ben helin kalk hadi kahvaltıya gidelim ben bu insanların yüzünü görmek istemiyorum"
Derya duyduğu sözlerle birazda olsa kendine gelmişti. Hemen yerinden doğruldu "tamam canım sen hazırlan bende odama gidip hazırlanayım" helin yengesinin ardından kalktı ve giysi odasına girdi.
Dün hastaneyi aramış ve bir aylık izin almıştı bu yüzden rahattı hemen üstüne mavi bir croplu takım giydi kot ceketinide üstüne atıp odadan çıktı.
Aşağıya indiğinde yengesini gördü oda çok tatlı bir elbise giymişti karnı çok tatlı duyordu hemen konaktan çıkıp arabaya bindiler.
Helin giydiği 👇
Derya giydiği👇
Derya yolda şarkı açtı. Çalan şarkı helin için anlamlıydı çünkü şuan tam olarak bu durumun içindeydi.
"Bu yerler bu insanlar bana yabancı biliyorsun sana saklandı ruhum beni bırakma ne olursun yeniliyorum her gün
Senin hayrına sürgün bu ev katlanıyorum hala buna yeniliyorum sonra yepyeni yeni bir umutla içimi göze alabilecekmiyiz sence herşeyi
Bu yerler bu insanlar bana yabancı biliyorsun sana saklandı ruhum beni bırakma ne olursun "
Bir kaç şarkı daha dinlemişlerdi restorananin önüne gelmişlerdi arabadan inip bir masaya oturdular siparişlerini verip sohbet ediyorlardı.
Sohbetlerini bölen şey restoranın kapısından içeri giren kişiler oldu azad, Ahmet Ağa, fatma hanım, mert,ve azad'ın babannesi Gülseren hanım onlar helinleri görmemişti bu yüzden onlarda görmemiş gibi davrandılar önlerine döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'NİN ESİRi |BERDEL| (ARA VERİLDİ)
Tiểu Thuyết ChungMardin'in en güçlü asiretlerin'den olan iki aşiret mardid'in en güçlü ikinci aşiretinden ,olan hevin kahraman kendi çabası ile doktor olmuş ve Mardin'de doktorluk yapmaktadır azad şahmaran namidiğer deli ağa şirketleri ile ilgileniyordu Mardin'in e...