Kına yerine geldiğimizde arabadan indik asel gelip koluma girdi kınanın yapılacağı salona giridiğimizde tüm gözler bizi buldu herkes kendi arasında fısıldaşıyordu.
"Ne kadar güzel "
"Bunlar berdelle evlenmediler mı nasıl katıldı düğüne"
"Kaptı tabi kapı gibi ağayı geziyor ortalarda"
Gibi şeyler belli ki benim kınaya katılmayacağımı düşünmüşlerdi. Ama neden di bu düşünce sırf berdelle evlendiğimiz için hayatın bana dar olacağını ve azad'ın bana kötü davranacağını düşünmüşlerdi bu nasıl bi zihin yapısıydı cidden anlamıyorum.Düğün sahipleri gelip hoşgeldiniz etti ondan sonra kübraların olduğu masaya geçtik etrafı izlerken bir anda durtulmemle irkildim baktığımda kübraydı halay çekenleri gösterip bizde girelim mı dedi.
"Olur"
İkimiz halaya girdiğimizde tüm gözler bizim üzerimizdeydi çok iyi oynadığım bir halaydı çalan şarkıda tam halay çekmelikti. Delilo şarkının adı.
Kafamı kaldırdığımda gördüğüm yüzle bozguna uğradım kadın kınasında ne işi var lan bunun azadlar gelmişti damatla birlikte selim,mert ve emirde vardı.
Yanımda oynayan Kübrayı dürttüm bana döndüğünde kafamla azadlarin olduğu tarafı gösterdim azad ve emir bize bakıyorlardı.
Selim ve mert ise bir yere odaklanmışlardı baktıkları yere baktığımda Mert'in yaşlarında bir kız vardı selim merto tuttu ve azadlarin yanına geçtiler kübra kulağıma eğildi ve konuştu "birazdan kına yakılacak kınayı basmaya gelmişler yanlız azad niye öyle bakıyor birşey mı oldu"
Bu dediğime şaşırmıştım kafamı kaldırıp baktım kaşları çatık bakıyordu kübraya dönüp konuştum "bilmem ki birşey de olmadı aslında"
"Kıskandı bence"
"Kim azad mı beni mı ay Allah aşkına güldürme beni kübra "
"Niye canım "
Cevap vermedim biz daha gerçek karı koca olamamıştık ki birbirimizi kıskanacaktık birde şarkı bittiğinde gidio yerimize otruduk.
Telefonmh elime aldığımda azad'tan mesaj gelmişti WhatsApp'a girip yazdıklarına baktım.
"Çok güzel oynuyordun"
"Ama elbisen çok kısaydı"
"Ben evdeyken farketmemişim "
Azad beni mı kıskanmıştı ama daha biz karı koca bile değildik ki kıskanmaya hakkı yoktu.
"Pardon anlamdım sen buna karışmasın beni kıskanmaya hakkın yok " diye yazdım.
"Neden yokmuş ben senin kocan değilmiyim?"
"Değilsin "
"Nasıl değilsin biz hem resmi hemde dini olarak evliyiz"
"Bak kendin de dedin sadece kağıt üstünde evliyiz biz gerçekten karı koca değiliz o yüzden hakkın yok "
"Tamam haklısın o zaman bana bir şans ver gerçekten karı koca olalım "
"Bilmiyorum azad bunları evde konuşuruz şimdi olmaz görüşürüz "
"Peki öyle olsun görüşürüz jinamin "
Azad ona bir şans vermemi istiyordu peki gerçekten vermelimiydim evet azad iyi biriydi yakışıklıydı ama ya ben ben nasıl biriydim evliliğe alınabilecekmiydim.
Azad'ı üzüp kırarmıydım bilmiyorumdum ben daha kendimi tanımıyodum azad'ı nasıl tanıyacaktım bunun cevabı yoktu bu yüzden önce kendimi tanımam sonra azada bir şans vermem lazımdı bu ikimiz içinde en sağlıklısıydı.
Bu süreçte azadla daha yakın olacaktım ve bu işe gerçekten karı koca olarak başlayacağım. (Burda kastettiğim cinsellik değildir lütfen ederim öyle düşünmeyin)
Işıklar kapandı ve kına başladı kız ağlamıştı anneso hemen gitti yanına sarıldı öptü kokladı keşke benide böyle öpecek koklayacak bir annem olsaydı gözlerim dolmuştu.
Hemen çektim ordan gözlerimi başka bir tarafa getirdim azadla göz göze geldik gülümsedim ona oda önce şaşırsada sonra gülmsedi ve yanımıza doğru gelmeye başladı.
Yanımıza geldiğinde saçımdan öptü ve kulağıma fısıldadı "ne kadar gerçekten karı koca olmasakta dışarıya öyle göstermeliyiz yoksa sana laf söz olur bende herkesi öldürmek zorunda kalırım"deyip göz kırptı.
Çok ince düşünceliydi bende yanağından öptüm annesi ve kübrayada selam verdikten sonra gitti bende önüne döndüm gecenin geri kalanı sakin geçti ve akşam olduğunda eve gitmek üzere arabalara bindik.
Ben azadala döndüyordum fatma anne,mert,ve selim diğer arabadaydı Kübra ve emir kendi arabaları ile kendi konaklarına gidiyorlardı.
Azad konuştu
"Ee helin şimdi konuşabilirmiyiz ?"
"Olur konuşalım"
"Bak helin ben seninle gerçekten karı koca olamayı çok istiyorum biliyorum bu zor ama bir yerden başlamalıyız bana bir şans versen"
"Bilmiyorum azad düşünmem lazım "
"Peki öyle olsun"
Araba hareket etmeye devam etti gözlerim kapandığında kendimi uykuya bıraktım havalanmam ile gözlerimi hafif araladım azad beni kucağına almıştı .
Göğsüne yaşlandım bedenim soğuk bir yere dediğinde yatakta olduğumu anladım azad beni dürttü ve kalkmama yardım etti pijamalarımı giydim .
Yatağa yattığımda azadda geldi ve beni göğsüne çekti bende ona iyice sokulup gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah uyandığımda azad hala uyuyordu bu adam gerçekten ayıydı ya uykusu çok ağırdı yerimden kalkıp banyoya girdim işlerimi halledip çıktım.
Giyinme odasına gidip üstümü giydim
Giydiği 👇
Gidip azad'ı uyandırdım aşağıya inip sofranın kurulmasına yardım ettim herkes kahvaltıya gelmiş huzurlu bir şekilde kahvaltımızı ediyorduk.Azad'ın çalan telefonu masadaki sessizliği bozdu telefonu açtığında duyduğu herneyse gözleri dolmuştu bir hışımla masadan kalktı kimse ne olduğunu anlamazken kopacak kıyametten haberleri yoktu.
Bölüm sonu
Herkese selam bir bölümün daha sonuna geldik voteye basmayı ve yorum yapmayı unutmayın hoşçakalın çiçeklerim ❣️❣️❣️❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'NİN ESİRi |BERDEL| (ARA VERİLDİ)
Ficção GeralMardin'in en güçlü asiretlerin'den olan iki aşiret mardid'in en güçlü ikinci aşiretinden ,olan hevin kahraman kendi çabası ile doktor olmuş ve Mardin'de doktorluk yapmaktadır azad şahmaran namidiğer deli ağa şirketleri ile ilgileniyordu Mardin'in e...