Helin sabah kalkmış güzelce duş almış üstüne siyah bir crop siyah kargo pantolon giymişti saçlarına hafif dalga vermiş çok ağır olmayan birde makyaj yapmıştı .
Bugün nişan için alışveriş yapılacaktı yarında nişan vardı Düğün ve kına alışverişide bugün yapılacaktı.Azad'ın dedikleri hala kafasında dolanıyordu aslında oda halkı sonuçta daha birbirimizi tanımıyoruz diye düşündü ama genede azad'ın pişman olacağını biliyordu yani öyle tahmin ediyordu eğer pişman olursa biraz süründürecekti.
Hazırlandıktan sonra aşağıya indi herkes oturmuş kahvaltı yapıyordu oda yerine oturdu ve kahvaltı yapmaya başladı.
Kahvaltıları bitmiş yola çıkmak üzere arabalara binilmişti derya helin ile geliyordu diğerleri ise arkada diğer arabalar ile geliyordu Fatma hanım ile buluşacakları yere doğru gidiyorlardı.
Azad
Azad sabah kalkmış ve kahvaltısını etmişti. Bugün işe gitmeyecekti terasta kahvesink yudumlarken selimin konağın kapısından girdiğini gördü selim gelip abisinin yanına oturdu.
Saçlarını düzelterek havalı bir bakış attı abisine "nasıl olmuşum abi gene çok yakışıklıyım demi"
Azad sabır çekti bu adam'ın hiç süsü püsü bitmiyordu "olmuşun olmuşun ama gene nereye böyle süslenmişin"
"Abi yeni bir kızla tanıştım onunla buluşmaya gideceğim eğer ben kendim bulamsam fatma ana bana birini bulacak şimdiden daha sen evlenmeden beni her gördüğünde ya birini gösteriyor yada laf sokuyor"
Azad bu duruma güldü anneso kimi görse bekarsa evlendirmek istiyordu"ee oğlum fena mı helal süt emmiş bir kızla evelnirsin"
"Abi fena değil ama hatırlıyormusun geçen fatma ananın gösterdiği bir kızla görüşmüştüm kız beni nerdeyse yiyecekti bakışlarıyla dik dik bakmalar bı haller edalar sanki bulunmaz hint kumaşı"
"Sen şu dediğim işi hallettin mı? "
"Ha onu hallettim abi giderken akife söylerim getirir hadi ben kaçtım geç kalmayayım bayy"
Azad arkasından sinirli sinirli baktı koskoca 24 yaşında adamdı ama hala çocuk gibi davranıyordu azad kahvesini içmeye devam ederken akif geldi ve dosyayı azad'a verdi.
Azad elindeki dosyayı aldı ve yavaşça kapağını açtı içinde fotoğraflar ve Helin hakkında bilgiler vardı. Tek tek hepsink okumuştu sıra helinin 18ine yeni girmiş liseyi bitirdiği gece çekildiği bir fotoğrafa gelmişti.
Azad fotoğrafı görür görmez sanki kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başladı. Çünkü bu fotoğraf azad'ın 17 yaşındayken gördüğü kıza aitti p kız helindi kara gözlerine vurulduğu kızdı helin azad'ın bir an eli titredi.
Neler dedim diye düşündü aslında yıllardır hayalini kurduğu kadın'ın evleneceği kadın olduğunu nerden bilebilirdi ki yerinde kıpırdamadı bir an kendime geldiğinde yerinden hızlıca kalktı.
Gitemliydi helinlerin yanına gidecek ve helinin yanında olacaktı. Sonrada müsait olduğu bir zamanda ondan özür dileyecekti hemen arabasına atladı.
Helinler
Helineler bir kaç mağza dolaşmış alacaklarını almış şimdide nişan elbisesi alacaklardı. Mağazaya girmiş bir kaç tane denemişlerdi.
Elbiselerin arasında gezerken helin'in gözüne çok güzel bir elbise görmüştü hemen yanına gitti baktı lacivert tüllü ve üstünde yıldız detaylı bir elbiseydi hemen eline aldı denemek istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'NİN ESİRi |BERDEL| (ARA VERİLDİ)
Ficțiune generalăMardin'in en güçlü asiretlerin'den olan iki aşiret mardid'in en güçlü ikinci aşiretinden ,olan hevin kahraman kendi çabası ile doktor olmuş ve Mardin'de doktorluk yapmaktadır azad şahmaran namidiğer deli ağa şirketleri ile ilgileniyordu Mardin'in e...