Dilan'dan
( Sabah erken uyandım. Hazırlandım ve aşağı indim. Abim yenge ve annem masadaydı.)
- Günaydın canım ailem.
Ramo- Günaydın abiciğim.
Sibel- Günaydın güzellik.
Aleyna- Günaydın kızım.
Ramo- Abiciğim. Mekanda gidecek misin bu gün?
- Evet abi işlerim varm Akşamda Deniz ile buluşacağım orda. Sibel abla sende gelsene. Biraz eyleneriz.
Sibel- Olur bana uyar.
Ramo- Ben bir arkadaşım ile geleceğim bu akşam. O da kendi şirketini var.
- Olur abim ben hallederim gidince. Sen merak etme. O iş bende.
Ramo- Sağol güzelim.
- Rica ederim abim.
( Kahvaltı bittiken sonra arabaya bindim ve mekana gittim. Çok işlerim vardı. Orda gitimde Aleyna aradım.)
Baran'dan
( Kahvaltı yaparken Denizin tekefonu çaldı. Deniz masadan kalktı ve telefonda konuştu. Daha sonra yanımıza geldi.)
- Kuzum kim aradı seni?
- Dilandı.
- Dilan kim?
- Arkadaşım. Annem tanır onu.
- Tamam.
- Bu akşam onu ila çıkacağım. Onun mekana gideceğiz.
- E süper. Istersen ben bırakırım. Bende Ramo ile çıkacağım bu akşam.
- Sen Ramoyu tanır mısın?
- Evet de...Sen nerde tanıyorsun onu.
- Dilanın abisidir. Ramo Kaya.
- Evet. Yani o dedi ki onun ablanın mekana gidecektik. Aynı yerdeyiz galiba.
- Galiba.
( Aleyna mekanın adını söyledi. Gerçekten aynı mekanda gidecektik. Biraz işlerimle ilgilendikten sonra odama girdim ve hazırlandım. Siyah bir takım elbise giydim ve aşağı indim. Denizde hazır oldunda birlikte çıktık. Mekana gittik ve Ramo gelmişti.)
- Hoş geldin Baran.
- Hoş buldum Ramo.
- Sende hoş geldin Denizciğim.
- Hoş buldum Ramo abi.
( O sırada Sibeli gördûm. Yanında çok güzel bir kız gördüm. Sibel yanımıza geldi ama o kız garsonlar ile konuşuyordu. Belki Dilan oydu. Sibel ile görüştük ve o sırada o kız yanımıza geldi.)
Deniz - Ooo patron. Her zaman ki gibi parlıyorsun.
- O senin güzel bakîşîn canım benim. Hoš geldiniz.
- Hoş bulduk.
Ramo- Abiciğim tanıştırayım. Baran bu. Arkadaşım.
- Memnun oldum. Sanırım sen Dilansın. Deniz biraz bahseti.
Deniz- Takendisi.
- Memnun oldum. Evet Dilan ben. Tanıştımıza memnun oldum.
- Bende çok memnun oldum.
( Dilan ile sohbet etmeye başladık. Gerçekten çok iyi bir kızdı. Bir şeyeler içtik ve sohbet ettik. Mekanda müzik de vardı. Kızlar dans ediyordu. Ben Ramo ile işler için konuşmaya başladık. Ama aklım Dilandaydı. Bir insan nısıl o kadar güzel iyi kalpli iyi niyetli olabilirdi. Tanıdım en iyi insandı. Saatler geçti ve daha sonra eve gidecektik. Mekandan çıktık ve Dilanı bekledik dışara. Dilan geldinde onu ila vedalaştık.)
- Teşekkür ederim her şey için. Her şey çok güzeldi. Bu gece çok güzel geçirdi.
- Asıl siz teşekkür ederim. Yine bekleriz.
- Elbette geleceğiz.
( Onlar ile vedalaştık ve eve gittik. Odama gittim ve yata yatım. Dilan için düşünmeye başladım...)
Yeni bölüm 5 oy sonra💕🌛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Yeter
RomanceDilan ve Baran birbilerinin ilk gördün an beri aşık oldular ama gurur yüzünden birbirlerini açılmıyorlar. Sizce bu iki aşıklar birbirlerini aşkını itiraf edecek mi?