Bölüm 12

116 17 4
                                    

Baran'dan

( Deniz Dilanı amilyata aldı. Bizde bekliyorduk. Herkes perişan olmuştu.)

Aleyna- Allahım sen koru kızımı.

Sibel- Koruyacak tabi anne, Dilanımız çok güçlüdür bunuda atlatıcak.

- Benim yüzümden oldu. Benim yüzünden. Benim yüzümdennnn.

Ramo- Baran tamam sakin ol. Senin yüzünden değil. Senin bir suçun yok. Dilan iyileşecek. Senin suçun yok hepsi o piskopat yüzünden.

( O sırada amilyatan bir hemşire çıktı.)

- Hemşire hanım. Karımın durumu nısıl.

- Malesef sizi bilgi veremem.

( Dedi ve gitti.)

- Ya neden hiç kimse bilgi vermiyor, delirecem ulan. Biri bir şey söylesinnnn.

2 saat sonra.

( Denizin çıkmasına bekliyorduk ve o sırada Deniz amilyatan çıktı.)

Aleyna- Deniz, nısıl durum? Kızım iyi mi?

- Denizz. Konuşsana Dilan nısıl? Lütfen iyi bir haber ver bizi.

Deniz- Dilan iyi merak etmeyin. Amilyat çok zordu. Bir an kaybedebilirdik onu ama o çok güçlüdür ve hayata yeni tutundu. Şimi normal bir odaya aldılar onu. Sizde sakin olun artık ama şunu bilin. Dilanı görebilirsiniz ama odada sadece bir kişi kalsın. Çok yorulmasın.

- Ta..Tamam. Yeter ki o iyi olsun. Biz bekleriz...


( Dilan oldu odaya girdik. Aleyna teyze perişan olmuştu. Biraz kaldı ve daha sonra Ramo onu aldı ve eve götürdü. Ailemde eve gitti. Hastanede sadece ben ve Deniz kaldık. O gece Dilan gözlerini açmadı. 3 gün için açmadı gözlerini...


Dördüncü gün.


( Dilan o gün gözlerini açtı. Herkes çok sevindik. Ama yinede odada çok kişi kalmamasına gerekiyordu. Bizimkiler biraz kaldılar ve daha sonra gittiler. Dilan ise uyuya kalmıştı. 15 dk sonra Dilan uyandı ve bana gülümsedi.)

- Baran...aşkım. Nısılsın?

- Sen iyi ol güzelim ben daha iyi olurum. Niye yaptın bunu be güzelim.

- Seni kaybedemezdim. Kaybedemem. Ben...bir daha bu duyguya yaşayamam. Ölürüm. Ben babamı kaybetim. Gözümün önünde hatta. Ben senide  kaybedemezdim. Ölürüm.

- Deme şöyle güzelim. Sana bir şey olsaydı ben yaşayamazdım ölürdüm. Bunu bir daha sakın yapma tamam mı?


- Tamam yapmam ama sende merak etme ben daha iyim şimdi. Ölmem ben.

- Allah korusun. Ne duyorsun kızım sen. Bir daha duymayım bunu.

- Tamam sustum.



1 hafta sonra


( Dilan daha iyidi ve yavaşça iyileşmişti...)





Yeni bölüm 10 oy sonra💕🌛

Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin