Baran'dan
( Dilan artık daha iyidi ve iyileşmişti. Sabah ilk ben uyandım. Dilan ise hala uyuyordu. Yataktan kalktım ve aşağı indim onu yemek hazırlanmak için. Odaya gittimde Dilan uyanmıştı ve tam yataktan kalkıcaken.)
- Dur dur kalkma güzelim.
- Günaydın aşkım. Tamam merak etme iyim ben.
- Olsun sen yine hemen öyle kalkma. Bekli canım acır. Hem ben sana demedim mi ben odaya olmayınca sen tek başına kalmkayacaksın.
- Iyi de ama ben daha iyim gerçekten. Merak etme.
- Peki bu sefer böyle olsun. Yemek yiyelim o zaman.
( Birlikte yatakta oturduk ve yemeimizi yedik. Daha sonra Dilanı üstünü değiştirmek için yardım ettim. Birlikte aşağı indikm Herkes salondaydı.)
Dilan- Günaydın herkesi.
Kudret- Günaydın kızım.
Deniz- Günaydın Diloş.
Asya- Günaydın güzel kızım. Nısıl hissediyorsun kendini.
- Daha iyim Asya anne. Merak etmeyin.
Azade- Çok şükür kızım. Çok şükür daha iyisin.
( Biraz bizimkiler ile kaldık orda va daha sonra herkes kendi işlerine gittiler. Dilan ile odaya çıktık. Odamıza gittik ve içeri girdimizde yatak üzerinde çok şeyler vardı. Yani çeyiz gibiydi.)
- Baran bu ne?
- Bende bilmiyorum. Bi gel görelim. Galiba çeyiz gibi.
- Yani gerçekten aklıma gelmedi açıkcasın. Öyle olabilir. Malum olanları yüzünden bir türlü açamadık.
- Evet. Ee bakalım o zaman ama çok yorulma.
( Paketkeri açmaya başladık ve gerçekten içinde çeyzleri vardı. Onları tek tek açmaya başladık. Çok güzel şeyler vardı. Onları bakarken bizim için de kıyafetleri vardı. Dilan için bir geceliği vardı. Dilan onu görünce biraz utandı ve utançlığına saklanmaya çalıştı.)
- Güzelmiş.
- E..evet.
- Sana çok yakışır bence. Gerçi sana her şey yakışır.
- E...bilmiyorum yani. Belki de yakışmaz.
- Öyle bir ihtimal yok bence. Sen utandın mı?
- Yoo ne alakası var.
- Var bence.
( Dilan daha da utanmaya başladı.)
- Tamam tamam sustum. Utanma. Ama utandında ayrı bir güzel oluyorsun. Eee bir şey sorabilir miyim? Başka nir şey.
- Tabi sor. Madem sen şimdi daha iyisin, iyileşmiştin balayı için nerde gitmemiz istiyorsun?
- Yani bilmiyorum daha önce düşünmedim açıkcası. Peki sen ne düşünüyorsun?
- Bilmem. Romaya için düşündüm ama sen nerde istersen bende öyle isterim.
- Yaa. Yerim ben seni. Ama sen gerçekten çok güzel düşünmüşsün. Romaya bayılırım ben. 1 kere gitmiştim ama seninle çok farklı olacak...
- E tamam o zaman ben biletleri ayarlıyorum ve valizlerimizi hazırlanıyoruz.
- Oluuurrr
( Dedi ve bana sarıldı. Daha sonra birbirimizi dudaklarına bakmaya başladık ve Dilanın dudağına yapıştım. Bir kaç saniye öpüştük ve daha sonra ben biletler için bakmaya başladım....
Yeni bölüm 10 oy sonra🖤🐈⬛️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Yeter
RomanceDilan ve Baran birbilerinin ilk gördün an beri aşık oldular ama gurur yüzünden birbirlerini açılmıyorlar. Sizce bu iki aşıklar birbirlerini aşkını itiraf edecek mi?