Bölüm 3

115 19 6
                                    


2 hafta sonra

Dilan'dan

( Abim ve Sibel abla evleniyordu. Yani onlar evlilerdi ama düğün yapmamışlardı. O yüzden bir düğünü yapmak düşündük. Öylede oldu. Ben davetler ile hazırlandım. Daha sonra Sibel ablayı yardım ettim. Gelinliği için yardım ettim. Ertesi günü kına elbiseyi aldık, gelinliğini aldık ve bir sürü şeyleri. Davetleride insanlara gönderdik. Bu akşam kına gecesi olacaktı. Hazırlandık ve arabalara bindik. Sibel kendi evine gitmişti. Bizimle o gece Ramo ve Denizide aldık. Yola çıktık ve orda gittik. Biz gittimizde Baran ve Deniz hala gelmemişler ama 5 dk sonra geldiler. Deniz çok güzel olmuştu. Baran ise her zaman ki gibi çok şık. Siyah bir takîm elbise giyinmişti ve siyah bir gömlek. Siyah ona çok yakışıyordu...)




Baran'dan

( Orda gittik ve Dilanı gördüm. Çok güzel olmuştu. Saçları düzlenmişti ve kısa  bir elbiseyi giyinmişti. Onu görünce büyülendim. Denizde anladı bunu. Onlar ile görüştük daha sonra biz erkekler başka bir oadaya girdik. Daha sonra yine dışara çıktık. Çok eylendik o gece. Yarın düğün olacaktı. Kına gecesi sonra eve gittim ve dinendim ama aklım Dilandaydı. Bir insan nısıl o kadar güzel olabilirdi ki. Bunu için düşünürken uyuya kalmıştım. Sabah uyandım ve hazırlandım. Herkes hazır oldunda düğün olacağı yerde gittik. Dilan ve annesi misafileri bekliyordu. Onlara yaklaştık.)

Aleyna- Hoş geldiniz.

Asya- Hoş bulduk Aleynacığım. Nısılsın?

Aleyna- Iyim dostum sen?

Asya- Iyim teşekkür ederim. Dilan çok güzel olmuşsun kızım.

Dilan- Sağol Asya teyze sende her zaman gibi parlıyorsun.


Asya- Yaa yerim ben seni.


Dilan- Hoş geldin Kudret amca.

Kudret- Hoş buldum kızım.

Dilan- Deniz, Baran sizde hoş geldiniz.


- Hoş bulduk Dilan.

Deniz- Hoş bulduk kız. Yalnız varya bu kırımız elbise ile yakıyorsun adeta. Alev alev.



Dilan- Diyorsun.

Deniz- Dedim bile.

( Ve ikiside gülmeye başladılar. Dilan gerçekten yakışıyordu. Kırımız bir elbise giymişti. Uzundu ama bacakta açıktı. Aklım gidiyordu resmen. Masamıza geçmeden önce çiftimizde uğradık ve daha sonra masaya oturduk. Düğün başladı ve her şey çok güzel geçiriyordu. Çok eylendik. Daha sonra vals sırası geldi. Herkes dans ediyordu ama Dilan masaya oturmuştu. Yanına gittim ve dansa davetim. Bu aralar Dilan ile çok yakın olmuştuk. O da kabul etti benimle dans etmek. Birlikte dans etmeye başladık. Çok güzel bir andı. Daha sonra düğün bitti ve onlar ile vedalaştık ve evimize gittik.)



Dilan'dan

( Eve gittim ama aklımda hala o danstı. Baran ile aşık olmuştum ama o da beni sevdiğini emin değildim. Yani onun bakışlarında beni sevdiğini görüyordum ama bir adım atamazdım. Yata yatım ve sadece o anı kalmak isedim. Gözlerimi kapatım ve hayal etmeye başladım ama uyuya kalmıştım...)





Baran'dan

( Tam yaa yatıcaken kapı çaldı. Gir  dedim ve içeri Deniz girdi. )

- Abi müsait misin?

- Evet kuzum gel bir şey mi oldu?

- Seninle konuşmak istedim sadece...




Yeni bölüm 5 oy sonra💕🌛. Sizce Deniz Barana ne diyecek? 💕

Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin