Baran'dan
- Sadece seni istiyorum. Bu gece benim olur musun...
- Baran...ben.
- Yani, istemiyorsan zorunda değilsin bunu biliyorsun demi. Ben seni incitmem. Sen kendini hazır hissetmiyorsan sana hiç bir şey yapmam sana.
- Yok ondan söylemedim. Ben seni çok iyi biliyorum. Ben kendimi hazır hissetiyorum ama sadece bir şey için endişeliydim.
- Neyi için?
- Ben daha önce hiç böyle bir şeyi yaşamadım. Bunu berecek miyim bilmiyorum. Ama sen yanımdayken Ben kormam o yüzden kendimi hazır hissetiyorum.
- Güzelim merak etme. Her şey iyi geçecek ama sen kendini hazır hissetmiyorsan gerçekten bunu için zorunda değilsin.
( O zaman Dilan dudaklarıma bakmaya başladı ve dudağıma bir buse kondurdu.)
- Cevapı aldın mı?
- Hıhı aldım.
( Dedim ve Dilanın belini kavradım. Kendime yaklaştım ve dudağına yapıştım. Çok sert öpüşüyorduk. Birbirlerimizi kıyafetlerini çıkarmaya başladık ve Dilanı kucağıma alarak yata yatım. Bütün bedenini öpmeye başladım...Uzun uzun seviştikten sonra birlikte duşa girdik ve daha sonra yata yatık. Yarın Türkiye dönecektik. Sabah ilk ben uyandım, Dilan ise hala uyuyordu. Dün gece duştan çıkınca o geceliği giyinmişti. Onu öyle görünce aklım gidiyordu. Saçlarına okşamaya başladım ve yavaşça gözlerini açmaya başladı.)
- Günaydın güzelim.
- Günaydın aşkım.
- Nısıl hissediyorsun kendini. Bir ağrın var mı?
- Birazcık ama geçer merak etme.
- Emin misin?
- Evet evet eminim.
- Peki madem öyle olsun. Ha bu arda. Bu geceliği sana çok yakışıyor. Bence her gece bunu ila uyu.
- Yok sadece bunu ile değil. Bence başka renklerde giyinerim.
- Itirazım yok. Sen ne giyersen çok yakışacak zaten.
( Dedim ve Dilanın bacaklarına okşamaya başladım. Birbirimizi dudaklarına bakmaya başladık ve biraz öpüştükten sonra Dilan konuştu.)
- Eee, en iyisi biz şimdi kalkalım yoksa sonumuz belli, benden söylenmesin.
- Tamam kalkalım o zaman.
( Dilan ile yataktan kalktık ve hazırlandık. Valizlerimizi hazırlandık ve aşağı indik. Kahvaltımıza yaptık ve hava limanına gittik. Uçağa bindik ve Türkiyeye döndük. Arabamıza Türkiyenin hava limanına bırakmıştık. Arabamıza aldık ve eve gittik. Herkes bizi bekliyordu. Herkes ila görüştük ve onlar için aldımız hediyeleri verdik. Dilan ile odamıza çıktık ve valizleri bıraktık. Daha sonra salona indik ve bir çay içyik...
Yeni bölüm 10 oy sonra❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Yeter
RomanceDilan ve Baran birbilerinin ilk gördün an beri aşık oldular ama gurur yüzünden birbirlerini açılmıyorlar. Sizce bu iki aşıklar birbirlerini aşkını itiraf edecek mi?