Bölüm 2

141 16 5
                                    


Baran'dan

( Sabah uyandım ve aşığı indim. Yemek masasına oturdum ve kahvaltıya yedim. Bu gün şirkete toplantım vardı. Ramo gelecekti toplantı için. Yemeği bittikten sonra evden çıktım ve şirkete gittim. Toplantı odasına gittim. Herkes gelmişti. Toplantımız 1 saat geçti. Toplantıya bittikten sonra Ramo ila  benim çalışma odasına geçtik. Işler ile konuşmaya başladık ve o sırada Ramonun telefonu çaldı.)


- Deniz arıyor.

- Aç o zaman ne olabilir ki?

- Bilmem.


( Dedi ve telefon açtı. Deniz ile konuştu ama çok endişeliydi. Telefonu kapatı ve hemen kalktı.)

- Ne oldu Ramo ?

-Dilan hastaymış.

-Ne. Nesi var?

- Mekanda bayılmış. Çalışanlar ambulansı aramışlar. Deniz biršeyler yapmış. Ilaçlar vermiş. Şimdi uyuyordu.

- E gidelim o zaman. Bende Denize gidecektim zaten.


- Olur çıkalım.


( Şirketen çıktık ve arabalarımıza indik ama galiba Ramonun arabası bozuldu.)

- Ne oldu abi.

- Ne biliyim ben. Çalışmıyor.


- Tamam sorun değil. Çocuklara söykerim ben servise götürsünler. Benim arabamla gideriz.


- Iyi peki.

( Arabama bindik ve hastaneye gittik. Deniz Dilanın odasındaydı. Içeri girdik. Dilan uyanmıştı.)

Ramo- Abiciğim noldu sana?

Dilan- Bilmiyorum. Birden gözüm karardı bayılmışım.

Deniz- Ateşten olmuş her şey. Buraya geldinde ateşi çok yüksekti. Ama bir ilaç verdik ve şimdi daha iyi.


Ramo- Çok şükür. Çok teşekkür ederim Deniz.

Deniz- Rica ederim Ramo abi. Dilan iyi olsun o bana yeter.

- Geçmiş olsun Dilan.

- Sağol Baran.


- Daha iyi misin?


- Hıhı.


( Ramo Dilan ile kaldı ben ise Deniz ile dışara çıktık.)

- Abiciğim sen nısılsın?

- Iyim abi sen?

- Iyim.

-O kadar da iyi görünmüyorsun ama.

- Yok ya birşey yok.

- Abi herkesi kandırabilirsin ama beni asla. Bunu biliyorsun değil mi? Hadi söyle.

- Yok bir şey sadece Dilan için biraz endişeleştim.


- Iyi o daha iyi merka etme de...Hayırdır.

- Ne hayırdır kız?

- Sen Dilan için mi endişelendin?

- Yani evet. Başkalarda olsaydı endişelirdi.

- Tabi tabi kesinlikle.

- Deniz abartma istersen.

- Yok abi estağfurlla ne dedim ben. Ama bence bu iş içinde başka bir şey var.


- Denizzzz.

- Tamam tamam sustum. E o zaman Dilanı görelim ve gidelim.


- Peki.


( Dilana gittik ve Deniz yine bir kontrolu yaptı onu. Daha sonra Sibel geldi ve Ramo ve Dilanı aldı. Birkikte hastaneden çıktık ve ikimizde evlerimize gittik. Dilan için endişeliydim ama Deniz daha iyi oldunu söyleyince rahatladım.)




Yeni bölüm 5 oy sonra❤️

Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin