Bölüm 16

115 17 5
                                    




Dilan'dan


( Salona indik ve bir çay içtik.)


Deniz- Ee Diloş nısıl geçti tatiliniz.


- Çok iyi gerçekten. Her şey çok güzeldi.



Asya- En önemlisi sizin eylenmesi. Gerisi boş.



Baran- Haklısın annem. Gerçekten çok eylendik.



( Onlar ile biraz konuştuk ve daha sonra yemek masasına oturduk. Yemeğimizi yedik ve daha sonra odamıza gittik. Çok yorgun oldumuz için hemen yatık ve uyuduk. Sabah Baran benden daha önce uyanmıştı ve hazırlanmış.)


- Günaydın aşkım.


- Günaydın güzelim.


- Erken uyanmışın. bir yere mi gidiyorsun?


- Evet şirkette gidiyorum. Biraz işlerim var. Istersen benimle gelebilirsin.



- Çok isterdim ama bende bu gün melada gitmem lazım. Erken çıkarsam seninde uğrarım.



- Olur güzelim. Hadi hazırlan sende ve I elim aşağı.



- Peki aşkım.


( Hazırlandık ve kahvaltıdan sonra mekana gittim. Orda ki işleri ile ilgilendim ve işlerimi  biraz erken bittirdim için Barana gidecektim. Arabaya bindim ve o sırada Baran beni aradı.)


- Efendim aşkım.


- Meleğim nerdesin?



- Senin yanına geliyorum. Işlerimi bittim. Yoldayım şimdi.


- Peki neleğim bekliyorum seni. Seni çok seviyorum.



- Bende seni aşkım.



( Telefonu kapatım ama o sırada frenleri tutmadına fark ettim. Panik yapmak istemedim ve sakin kalmaya çalıştım. Ama ne yapsam bir şey değişmedi. Kaza yaptım....)




Deniz'den



( Bir hastam ile ilglenirken hastanede bir ambulans geldi. Dışara çıktım ama gördüm manzara şok oldum. Dilandı. Kaza yapmıştı. Hemen içeri aldık ve ben o sırada Barana aradım.)


- Efendim Denizciğim.


- Abi hemen hastaneye gel. Hemen.


- Neden? Ne oldu ki?



- Dilan...



- Ne olmuş Dilana?


- Kaza yapmış.



- Neee. Tamam kapat hemen geliyorum.



( Dilanı amilyata aldım. Çok yaralanmıştı. Kanamasıda vardı...)





Baran'dan



( O an dünyam yıkıldı. Hemen şirkete çıktım ve hemen hastaneye gittim. Dilanı amilyata almışlar. Bekledim, çok bekledim ve sonunda Deniz amilyatan çıktım.)


- Deniz...Dilan...Nısıl o? Iyi mi? Lütfen iyi bir haber ver bana.


- Abi ben elimden geleni yaptım ama...



- Ama ne Denizz. Ama neee?



- Durum hala kritik. Çok korkunç bir kaza geçirmiş. Bir süre yoğum bakımdan alıcaklar onu. Uyana kadar bekleyeceğim ama bu 12 saat çok kritik.



- Ta...tamam. Peki nısıl olmuş bu kaza. Ben Dilan ile konuştum o arabadayken.


- Bilmiyorum ama polisler gelince bize bilgiler verecekler.



- Peki.


( Deniz ailemiz haber vermiş ve onlar geldiler. Herkes çok endişeliydik ve o sırada iki polisler yanımıza geldiler.)


- Dilan Karabeyin, kocası kim? Baran Karabey kim?


- Benim memurum.



- Karınızı kaza için bir kaç detay anlatacağız sizi...






( Yeni bölüm 14 oy sonra❤️)

Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin