Baran'dan
Deniz- Sadece seninle konuşmak istedim.
- Tamam abiciğim konuşalım. Hangi konuda konuşmak istersin. Bir şey mi oldu?
- Yok bir şey olmadı. Benimle bir ilgisi yok ama galiba seninle var.
- E madem benimle ilgiliymiş direk konuya geçer misin?
- Tamam geçeyim ama bana kızma.
- Niye kızayım ki Allah Allah kız. Hadi söyle.
- Abi sen aşık mı oldun?
- Nerden çıkardın sen şimdi bunu? Hem kim ile aşık oldum ki ben?
- Dilanı nısıl baktını gördüm. Dans ettiniz de gördüm bakışlarınız.
- Nısıl yani. Sen onun da bakışlarına gördün.
- Evet.
- Eee ne aladın?
- Bak abiciğim ben seni tanımıyorum ama Dilanı daha iyi tanıyorum. O benim en yakın arkadaşım. Onu haline her türlü anlıyorum. Üzgün oldunda, mutlu oldunda, hasta oldunda hatta aşık oldunda bile anlarım onu tıpkı o beni anladı gibi.
- Yani sen şimdi diyorsun ki Dilan da beni seviyor.
- Peki sen onu seviyor musun?
- Yani...evet. Ben onu ilk gördüm an beri çok hoşlandım. Ama bir anda her şey değişti. O hasta oldunda daha iyi anladım, onu sevdiğimi. O hastayken benim canım yanıyor. O mutluyken bende mutluyum. Yani açıkcası o olmasa ben yokum. O bir şey hissetsede ben hissederim.
- Yaaa ne kadar tatlı bir şey.
- Ama...
- Ama ne abi?
- O beni seviyor mu onu bilmiyorum.
- O seni seviyor. Benden söylenmesi. Ama sen merak etme ben konuşucağım onu ila. Hem merak etme her şey çok iyi geçicek. Hem istersen Ramo abi ile de konuş. O Dilan ile çok yakın. Yani Dilan her şeyini onu ila paylaşır.
- Yani ona anlatır mı sence?
- Evet. Dilan yapar bunu. Ama benim bir fikrin var. Sen içini ferah tut abiciğim ben halledeceğim bu iş.
- Süpersin kız.
( dedim ve sarıldım onu. Daha sonra Deniz odaan çıktı ve ben ise yata yatım. Yarın erken uyandım ve aşağı indim. Kahvaltı sonra çalışma odasında gittim ve işlerim ile ilgilendim...)
Deniz'den
( Annem ile konuştum ve Baran Dilan ile aşık oldunu söyledim. Annem Aleyna teyze ile çok yakın arkadaşlerdı ve birlikte konuştular. Aleyna teyze Dilan ile konuştu ve Dilan da itiraf etmiş abime sevdiğini. Aleyna teyze annem ile konuştu ve Dilanı Ramo ila konuşmak ikna etmişi...)
Baran'dan
( Annem ile konuştum ve annem bana her şey anlatı. Asya teyze ve Deniz Baran ile konuşmuşlar ve Baranda benim sevdiğini söylemişti ama ben Baran ike konuşamazdım. Utanıyordum. Hem onların dedikleri ne kadar gerçekti bilmiyordum. Ben her zaman abim ile konuşurdum her konu için ve o bana heo destek oluyordu. Bunu da için konuşmak karar verdim. Tam onun Yanına gidecektim kapı çaldı. Gir dedim ve içeri abim girdi...)
- Dilan müsait misin abiciğim?
- Evet abi evet. Bende tam sana geliyordum.
- Annem bana biraz anlatı bir şeyler ama senden duymak istiyorum.
( Abime her şey anlatım. )
- Yani bende fark ettim bunu açıkcası ama erken oldu için bir şey söyleyemedim.
- Nısıl sahi mi?
- Evet. Ama sen merak etme. Ben Baranla konuşurum. Sen Deniz ile konuş. Onlar seni yalan söyleyemiyorlar.
- Yaaa abim kralsın. Çok teşekkür ederim. Iyi ki varsın.
- Sende kuzum benim. Ben şimdi çıkıyorum. Baran ile konuşmaya gidiyorum sen istersen Deniz ile konuş.
- Peki abim.
( Ramo abi odadan çıktı ve ben ise Denizi ardım ve buluşmaya karar verdik. Hazırlandım ve evden çıktım...)
Yeni bölüm 5 oy sonra 💕🌛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Yeter
RomanceDilan ve Baran birbilerinin ilk gördün an beri aşık oldular ama gurur yüzünden birbirlerini açılmıyorlar. Sizce bu iki aşıklar birbirlerini aşkını itiraf edecek mi?