Dilan'dan
( Hazılandım ve evden çıktım. Deniz gönderdi konuya gittim ve yanına gittim. )
- Diloşum hoş geldin.
- Hoş buldum Deniz.
( Masaya oturdum ama onu ila konuşmak o kadar çok utanıyordum ki anlatamam. )
- Dilan neden hiç konuşmuyorsun?
- Benimle kızgın mısın?
- Allah Allah nerden çıkardın sen bunu kuzum.
- Olanları öğrendini biliyorum. Benimle kızgın değil misin?
- Deli misin kızım sen? Neden seninle kızayım ki ben. Tam tersi ben çok mutluyum sizi için.
- Yani kızgın değil misin benle?
- Asla.
( dedi ve bana sarıldı. )
- Ya kız çok mutluyum. Yani şim benim baldızım oldun. Yaaa. Heycandan ölüyorum. Eee abimle konuştun mu? Ne dedi.
- Yok konuşmadım. Yani konuşamam. Çok utanıyorum kendimden. Yani sen benim en yakın arkadaşımsın, ve ben geldim senin abinle aşık oldum.
-Yaaa burda utanıcak için ne var ki? O da seni seviyor. Hemde nısıl seviyor bir bilsen. Ama merak etme öğreneceksin.
( Deniz ile konuşurken tekefonum çaldı. Baran aradı. Onu ila buluşmaya gidecektim. Deniz ile masaan kalktık ve Deniz gitti. Ben ise Baran oldu yere gittim. Baran beni bekliyordu. Çok mutluydu, bende öyle. Heycandan patlıyordum ama çok utanıyordum onu ila konuşmak. Yanına yaklaştım.)
- Hoş geldin.
- Hoş buldum.
- Nısılsın?
- Iyim sen?
- Seni gördüm daha da iyi oldum aslında.
( O an kalbim yerinden çıkıyordu resmen.)
- Dilan ben seni burda çok önemli bir konu için konuşmak çağırdım. Ben bunu daha içime tutamam. Dilan... ben seni ilk gördüm an beri seni çok hoşlandım. Ama günler gitikçe bu duygu aşka döndü. Yani anlayacağın ben sensiz yaşamaz hale geldim. Seni çok seviyorum Dilan. Bunu nerden anladım biliyor musun?
- Nerde anladın?
- Sen hasta oldunda benim canım yanıyor. Sen mutluysan bende mutluyum. Sen üzgün oldunda benim canımdan bir parça gidiyor sanki. Ben sensiz yaşayamaz hale geldim Dilan. Seni çok seviyorum.
- Baran...ben...bende...seni seviyorum. Ama bir taraftan kendimden çok utanıyorum.
- Neden ki?
- Yani sen Denizin abisin o benim en yakın arkadaşım. Annen ve baban her zaman beni çok sevdi çünkü onun kızı en yakın arkadaşıyım ama şimdi onlar yine bana o göze bakırlar mı? Yada beni yine eskisi gibi severler mi onu bilmiyorum.
- Emini ki daha çok sevicekler. Bunu için hiş şüphen olmasın.
- Yani...biz şimdi sevgili olduk?
- Evet.
( Dedi. Birbirimizi sarıldık ve daha sonra konuşmaya başladık. Uzun uzun birbirimizi hayatına konuşurken zaman çok çabuk geçti. Daha so ra vedalaştık ve evlerimize gittik. Ikimizde aileleri haberi verdik ve herkes çok sevindiler. Yemekten sonra odama gittim ve yata yatım. Baran ile mesajlaştık ve daha sonra uyuya kaldım. Yarın Baran ile buluşacaktım...)
Yeni bölüm 8 oy sonra💕🌛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Yeter
RomanceDilan ve Baran birbilerinin ilk gördün an beri aşık oldular ama gurur yüzünden birbirlerini açılmıyorlar. Sizce bu iki aşıklar birbirlerini aşkını itiraf edecek mi?