Bölüm 6

123 14 4
                                    

Baran'dan

( Sabah erken uyandım ve hazırlandım. Bu gün Dilan ile buluşacaktım. Aşağı indim ve herkes yemek masasındaydı.)

- Günaydın.

- Günaydın oğlum geç otur.

- Yok ben oturmayım. Çıkıyorum zaten.

- Bırakın abime önemli işler var belli.

- Denizz.

- Tamam tamam sustum.

- Çık sen oğlum çık ablanı ve babanı duyma sen. Boş konuşuyor onlar.

- Hadi selametle. Çıktım ben. Görüşürüz.

- Görüşürüz abiciğim.

( Evden çıktım ve Dilanın mekanına gittim. Sabah onu ila mesajlaştık ve orda buluşacağımızı karar verdik. Orda gittim ve Dilan gelmemişti. Biraz geç gelecekti için bir masaya oturdum ve kahve ısmarladım. 15 dk sonra Dilan geldi. Siyahlar ile giyinmişti. Ağlamıştı ama kendisi iyi gözükmeye çalışıyordu. Yanıma geldi.)

- Dilan ne oldu sana güzelim.

- Iyim aşkım. Buraz geciktim kusura bakma.

- Sorun değil de ne oldu sana. Ağladın mı sen?

- Biraz ama merak etme. Daha iyim.

- Peki neden ağladın. Bir şey mi oldu?

- Babam 10 yıl önce vefa etti. Bu gün onun ölüm yıl dönümü. O öldünde ben 12 yaşındaydım. O gün okulun ilk günüydü. Okula getdimde evde bir sürü insanlar vardı. Orda babam öldünü öğrendim.

( Dilan çok üzüldü ve gözleri domuştu. Onu sarıldım.)

- Ağlama lütfen. Ben seni böyle görünec dayanamam. Hem bir şey diyeyim mi?

- Söyle.

- Baban seni gibi bir kız oldu çok şanslı. O şimdi kesinlikte bir yerde  bizi görüyor ve seninle gurur duyuyor.

- Diyorsun?

- Dedim bile. Öyledir gerçekten.

- Baran...

- Söyle meleğim.

- Iyi ki varsın. Seni çok seviyorum.

- Sende iyi ki varsın meleğim. Bende seni çok seviyorum meleğim.

( Dilanı o kadar çok seviyordum ki aklım almıyordu. Onun üzülmesine dayanamazdım. Onu her zaman mutlu yapıcaktım. Hiç bir zaman üzmeyecektim onu. Biraz mekana kaldık ve daha sonra denize gittik. Orda  patlamış mısır ve pambuk şekeri yedik. Dilan ile çok yakınlaştık. O an hiç bitmesini istemiyordum. Birbirlerimizi dudaklarına bakmaya başladık ve o sırada Dilanın dudağına küçük bir buse kondurdum. Dilan gözlerini kapatmıştı. Açtında yine dudaklarıma bakıyordu sanki o öpücüyü devam etmek istiyordu. Elim ile Dilanın boynuna tuttum. Dilan beni öptünde karşılık verdim. Bir kaç saniye öpüştük ve birbirimizi baktık.)

- Keşke bunu daha önce deneseydim. En güzel tatlıymış.

- Çok abartam istersen.

- Hiç de bile. Çok tatlı...

( Tam yine öpecektim onu Dilan geri çekildi.)

- Eee kalksak mı artık yoksa sonumuz hayırlı olmayacak...



Yeni bölüm 8 oy sonra 💕🌛



Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin