Bölüm 9

112 17 6
                                    

Dilan'dan

( Baran ile dışara çıktık ve o sırada telefonum çalıyor. Arayan Buraktı. Burak benim mekanda bir çalışan.)

- Alo Dilan hanım. Müsait misiniz?

- Efendim Burak. Evet müsaitim. Söyle ne oldu. Bir sonrun mu var?

- Evet malesef. Mekanda çok elsik şeyler var birde bir tatsız olay yaşandı. Sizin gelemiz gerekiyor.

- Tamam ama ne oldu ki?

- En iyisi kendinizi gelince görürsünz.


- Tamam Burak tamam hemen geliyorum.

( Telefonu kapatım.)

- Güzelim ne oldu? Kötü bir haber mi aldın?

- Hemen mekana gitmem lazım. Ne oldunu bende anlamadım. Tatsız  bir olay yaşanmış.


- Tamam hemen gidelim o zaman.


( Oraya gittik ama orda hiç kimse yoktu. Bir masaya kurulmuşlar. Mumlar ila çok güzeldi.. Baran döndü ve bana bakarak gülümsedi.)


- Aşkım bu ne?


( Baran elimi tutu ve masaya oturduk.)


- Sürprizini beğendin mi?


- Yaa çok güzel bir şey olmuş. Zahmet etmişsin.


- Zahmet değil benim için zeyfk.



- Ama...neden bana söylemedin?



- E söyleseydim süpriz kalmazdı.


- Doğru. Ama yinede çok güzel oldu. Çok teşekkür ederim.



( Yemeğimizi yedikten sonra Baran konuştu.)


- Biliyor musun sen her gün hayatımı güzelleştiriyorsun. Ben her gün seninle uyanmak istiyorum. Seninle vakit geçirmek istiyorum. O yüzden şimdibsoruyorum benimle evlenir misin?


( Dedi ve cepinden bir kutuyu çıkardı. Içinde yüzük vardı.)


- Evet, evet, evet seninle evlenmeye kabul ediyorum. Seninle günü başlamak istiyorum geceyi tamamlanmak istiyorum. Seninle her şeyimi paylaşmak istiyorum. Seninle evlenmek istiyorum.



( Baran yüzüğü parmağıma taktı. Aya kalktı ve birbirimizi sarıldık. Daha sonra Baran dudağıma yapıştı. Birbirimizi deliler gibi öpmeye başladık. Daha sonra ordan ayrıldık ve kutlamak için maşka bir yere gittik. Malum mekanım o gün kapalıydı. Başka bir mekana gittik. Müzik de vardı. Dans etmeye başladık. Çok eylendik. Biraz içtik ama olsun yine her şey çok güzel geçti. Evde hiç kimsem olmadı için o gece yine Baranda kaldım. Onun evine gittik ve odaya çıktık. Hemen üstümüzü değiştirdik ve yata yatık. Çok yorulmuştuk ve çok içmiştik. Hemen uyuya kalmıştık. Sabah Baran benden daha önce uyanmıştı. Hazırlanmış ve bizim için yemek yapmışti. Yata oturmuştu .Saçlarımı seviyordu. Bende yavaşca gözlerimi açtım...)





Yeni bölüm 8 oy sonra❤️





Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin