Bölüm 18

143 16 15
                                    



Baran'dan


- Biraz...Ama çok fazla değil.


- Peki ne hatırlıyorsun?



( O sırada kapı çaldı ve içeri polisler geldiler.)



Polis- Dilan hanım geçmiş olsun. Daha iyi misiniz?


- Daha iyim teşekkür ederim memur bey.


- Ben şimdi bir kaç soru soracağım kaza ile ilgili. Eğer kendini iyi hissetmiyorsanız daha sonra geliriz.


- Yok gerek yok. Ben cevaplayabilirim.


- Tamam o zaman. Kazadan bir şey hatırlıyorsun mu?



- Biraz hatırlıyorum. Ben sabah mekanıma gittim. Işlerimle ilgilenmek gerekiyordu. Işlerim biraz sürdü ve orda 1 saat kaldım. Daha sonra mekandan çıkmadan arabamın yanına biri gördüm ama önemli bir şey gibi almadım. Mekandan çıktım ve arabaya bindim. O sırada Baran aradı beni. Onun yanına gidiyordum ama telefonu kapatımda frenler tutmadını gördüm. Ne yapsam olmuyordu ve kaza yaptım.




- Tamam başka bir şey hatırlıyor musun?



- Fazla emin değilm çünkü gözlerim kapanmak üzeriydi. Arabanım yanıma başka bir araba durdu o arabadan bir insan çıktı yanıma geldi ve daha sonra gitti. Başka hiç bir şey hatırlamıyorum.



- Peki Dilan hanım biz bu konu için araştıracağız. Tekrardan geçmiş olsun.



- Teşekkür ederim.



( Polisler odada çıktılar ve içeri ailelerimiz geldiler. Dilan ile biraz konuştular ve daha sonra Dilan uyuya kaldı. Yarın sabah eve gittik ve polislerden haber bekliyorduk. 2 gün sonra o haber geldi. Dilanın arabasına frenleri bozulan o adamdı, Dilanı yaralan adam. Onu tutuklanmıştı....







1 ay sonra.



( Sabah uyandımıza Dilan kendini iyi hissetmiyordu. Midemi bulanıyordu, başı arıyodu, kusuyordu.)


- Güzelim ne oldu sana böyle. Gel bir hastaneye gidelim. Böyle olmaz.



- Yok aşkım gerek yok üşüdüm heralde.



- Tamam o zaman Deniz ile konuş belki sana bir ilaç verir.


- Tamam aşkım ama merka etme.


- Tamam. Ben onu çağırîyorum o zaman.



- Tamam.



( Aşağı indim ve Deniz ile konuştum. Deniz Dilanın yanına gitti. Ben ise annem ile konuştum.)


- Oğlum Dilanın nesi var?


( Annemi olanları anladım.)


- Oğlum Dilan hamile olmasın?


- Yani...Olabilir. Ama bilmiyorum. Dilan belki üşüdüm diyor.



-O anlamaz şimdi ama bir doktora gidin. Yada bir test yapsın.




- Tamam annem ben onu ila konuşacağım.



( Dilanın yanına gittim. Deniz ona bir ilaç vermiş ve Dilan dinleniyordu. Deniz ile dışara çıktık.)



- Deniz nesi var sence?


- Abi o sen gidince kustu aslında ama ben şimdi bilmiyorum. Bu bir üşüdü hale değol bence.



-Anne de öyle dedi.



- En iyisi bir hastaneye gidin.



- Tamam güzelim Dilan uyanınca söyleyeceğim.




( Dilanın yanına gittim ve yanına oturdum.)



- Meleğim bir hastaneye gidelim en iyi si bak bem beyaz olmuşsun.



- Baran... Deniz bana bir şey söyledi.


- Ne söyledi meleğim ?


- Ben galiba üşümedim. Bu sanki hamilelik belirtileri.



- E ne güzel meleğim. Annem de öyle diyordu. Bir hastaneye gidelim o zaman.



- Tamam ben üstümü değiştiriceğim ve çıkalım.



- Olur meleğim .



( Dilan giyinme odasında çıktı ve o sırada başı döndü. Birden bayıldı. Hemen tutum onu ve kucağıma alarak aşağı indim.)



Asya- Hii oğlum ne oldu Dilanı.


- Hastaneye gidiyoruz anne. Dilan bayıldı.


Deniz- Bende geliyorum.


Asya- Banada haber verin.



( Arabaya bindik ve hastaneye gittik. Dilanı bir odaya aldılar ve bütün analizleri yapmaya başladılar biz ise dışara bekliyorduk.....)




Yeni bölüm 12 oy sonra❤️. Sizce Dilanı nesi var? Yorumlara belirteyin.

Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin