Dilan'dan
( Baran biletleri kesti ve ben valizlerimizi hazırlandım. Baran odaya geldinde ben valizleri hazırlanmıştınlm.)
- Meleğim.
- Aşkım.
- Valizleri hazırlanmışsın.
- Evet hazırlandım.
- Bana niye haber vermedin ki. Beraber hazıransaydık.
- Yok ya sorun değil. Ben hazırladım zaten. Mersk etme sen.
- Nısıl hissediyorsun kendini. Gerçekten iyi misin?
- Evet aşkım benim daha iyim merak etme. Yaramda acımıyor artık. Iyileşmiştim ben.
- Peki güzelim öyle olsun o zaman.
( Baran ile biraz konuştuk ve daha sonra aşağı indik. Deniz işten gelmişti. Biraz onu ila konuştum ve daha sonra yemek masasına oturduk. Yemeğimizi yedikten sonra salonda bir çay içtik ve Baran ile odamıza gittik. Yata yatık ve birbirimizi sarılarak uyuduk. Yarın sabah erken uyandık malum Romaya gidecektik. Valizleri hazırlandımda Baran bana söyledi şeyi hatırlandım, yani geceliği ile alakı. Bende o geceliği aldım. Hava limanına gittik ve uçağa bindik. Romaya gittik. Çok güzel bir yerdi gerçekten. Bir otele gittik ve eşyalarımıza bıraktık daha sonra yeri gezmeye başladık. Ama sadece Romaya gidmeyecektik. Veronayada gidecektik. Ilk günde Veronaya gittik. Romeo ve Julyetin evinde. Masal gibi bir şeydi. Her şey çok güzeldi. Başka yerlerde gittik ve gezdik. Çok fotoğraflar yaptık. Çok eylendik. Daha sonra otele döndük ve kıyafetkerimizi değiştirdik. Daha sonra yemek yemek için redtorana gittik. Baran ile romantik bir konuşma yapıyorduk. Yemeğizi bittiketen sonra otele döndük. Odamıza gittik ve yorgun oldumuz için hemen yatık. Sabah Baran benden daha önce uyanmıştı. Ben uyandımda hazırlandım ve aşağı indik kahvlatı yemek için. Kahvaltımıza yaptık ve Baran ile gezmeye çıktık. Birkaç şeyeleri aldık ve otele döndük.)
- Hoş geldiniz Baran bey.
- Hoş bulduk.
- Bu akşam parti var. Eğer siz de katılmak isterdeniz ben sizi rezervasyom alabilirim.
- Istiyor musun güzelim?
- Evet süper olurdu.
- Peki o zaman bizim için rezervasyon al.
- Peki Baran bey.
( Dilan ile odaya gittik ve hazırlanmaya başladık. Dilan kısa siyah bir elbise giydi. Çok güzel olmuştu.)
- Yok artık. Bir insan nısıl bu kadar güzel olabilir. Yakıyorsun kızım.
- Teşekkür ederim o senin güzel bakışın. Sende çok şık olmuşsun.
- Teşekkür ederim.
( Dedi ve bütün bedenimi yiyecek gibi bakıyordu.)
- Neden öyle bakıyorsun?
- Çok güzelsin ondan.
- Inelim mi?
- Olur.
( Aşağı indik ve parti başlamıştı. O gece çok dans ettik ve biraz içtik. Parti bittikten sonra odamıza gittik. Baran belimi kavradı ve kendi ile yaklaştı beni. Dudaklarıma bakıyordu...)
- Baran... Neden öyle bakıyorsun? Bir şey mi oldu?
- Yok bir şey olmadı.
- E ne o zaman...
- Sadece seni istiyorum...Bu gece benim olur musun?....
.....
Yeni bölüm 10 oy sonra🖤🐈⬛️. Sizce Dilanın cevapı ne olacak? Yorumlara beliretyin💕🌛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Yeter
RomanceDilan ve Baran birbilerinin ilk gördün an beri aşık oldular ama gurur yüzünden birbirlerini açılmıyorlar. Sizce bu iki aşıklar birbirlerini aşkını itiraf edecek mi?