Dilan'dan
( Ordan kalktık ve arabaya bindik. Eve giderken Asya teyze aradı beni.)
- Baran, annen arıyor.
- E aç o zaman aşkım.
( Telefonu açtım ve onu ila konuşmaya başladım.)
- Efendim Asya teyze.
Asya- Dilan nısılsın güzelim?
- Iyim Asya teyze teşekkür ederim sen nısılsın?
Asya- Bende iyim güzel kızım. Bu akşam eğer vaktin varsa bizde gel akşam yemeği için. Annenide davet etmek istedim ama o teyzenin yanına gitmişti.
- Evet orda o.
Asya- E o zaman gelecek misin? Hem evde yalnız kalma. Biz seni çok özledik.
- Ya bende sizi çok özledim. Tamam gelecem.
Asya- Tamam güzel kızım bekliyorum seni. Haa Dilan, Baran yanında mı?
- Evet evet yanımda.
Asya- Telefonu biraz verebilir misin?
- Tabi ki. Baran annen seninle konuşmak istiyor.
( Barana verdim telefonu ve annesi ila konuştum Daha sonra telefonu kapatı.)
- Güzelim bu akşam bizden geliyormuşsun.
- Evet annen davet etti.
- E süper o zaman. Istersen hemen gidelim.
- Istiyorum ama sana zahmet olmasa biraz evime götürür musun beni? Kıyafetleri değiştirmem lazım..
- Olur aşkım gidelim.
Baran'dan
( Dilan ile onun evine gittik ve içeri girdik. Dilanın odasına çıktık. Ben onun yata oturdum o ise kıyafetleri seçiyordu.)
- Aşkım bir şey içer misin hemen getireyim?
- Yok güzelim sağol. Zahmet etme. Eve boşmuş annen nerde? Ramo ve Sibel?
- Abim ve yenge bu gün balayı gideceklerdi. Romaya gitiler onlar. Annem ise teyzemin yanına gitti.
- Öyle mi? E sen o zaman yalnış kalıcaktın bu gece. Neden bana söylemedin.
- Benim için bir sorun yok aslında ben çok kez tek başıma kaldım. Eee o zaman ben üstünme değiştirmeye gidiyorum. Çok gecikmem.
- Peki gülüm.
( Dilan üstüne değiştirdi ve daha sonra biziimkileri yanına gittik. Yoldayken Dilan annem için çiçek aldı Deniz için de pasta aldı. Eve gittik ve içeri girdik. Annem ve Deniz bizi bekliyordu.)
- Hoş geldiniz çocuklar.
- Hoş bulduk Asya teyze.
Deniz- Diloş hoş geldin.
- Hoş buldum canım benim. Ee bunlar sizin için.
- Niye zahmet ettin ki kızım.
- Ne zahmeti lafı bile olmaz.
( Masaya geçtik ve yemek yedik. Kudret amca yurt dışında gitmişti bir toplantı için. Yemekten sonra salona geçtik ve çay içtik. Eve gidecektim ama Asya teyze çok ısrar etti o gece orda kalmaya. Ve öylede oldu o gece orda kaldım. Biraz sohbet ettikten sonra odalarımıza gittik. O gece Baranın odasına uyuyacaktım. Baran ile odaya çıktık ve içeri girdik...)
Yeni bölüm 6 oy sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Yeter
RomansDilan ve Baran birbilerinin ilk gördün an beri aşık oldular ama gurur yüzünden birbirlerini açılmıyorlar. Sizce bu iki aşıklar birbirlerini aşkını itiraf edecek mi?