Bölüm 17

117 19 5
                                    



Baran'dan


( Polis Dilanın kaza ilgili beni bir kaç bilgi verecekti ve bir kaç soru soracaktı.)



- Dilan hanım ila kazadan önce konuştunuz mu?



- Evat konuştum. Dilan kendi mekanına bir kaç işleri vardı. Işlerini bittikten sonra ben onu aradım ve yanıma geliyordunu söyledi.



- Peki araba bir problem vardını söyledi mi size?


- Yok söylemedi. Ne probelmi vardı arabada.



- Dilan hanım arabasında frenler tutmuyordu. Daha iyi ise frenler kesilmiş.



- Nee. Nısıl yani. Ne demek frenler kesilmiş.


- Bas baya frenler kesilmiş. Dilan hanım bir düşman var mı?




- Yok o kimse ile düşman değil ki.




- Peki sizin?




( Düşünmeye başladım o sırada aklıma o adam geldi. Dilan düğün gecemizde yaralan adam. Mahkemeden onu üzgür bırakmışlar. Polislere anlatıldım ve onlar araştırmaya başladılar. Ben Dilanın yanına gittim ve Denizi, Dilanın yanına girmek istedimi söyledim. O da ana izin verdi ama birkaç kıyafetler giydim. O kıyafetleri giydim ve içeri girdim. Dilan gözlerini açmıyordu...)



- Dilan güzelim. Neden böyle şeyler senin başına geldiler. Seni o kadar çok özlüyorum ki anlatamam. Lütfen aşkım artık gözlerini aç. Beni sensiz bırakma. Bizim için bir umut var. Sen iyileşiceksin ben biliyorum çünkü sen Dilansın, benim Dilanınsın. Benim güzel, güçlü karımısın. Hadi uyan be gülüm. Sen yoksan ben yokum. Dilan yoksa Baran yok. Seni için çok ihtiyacım var. Lütfen uyan meleğim...






( O sırada bir şeyler ters gitmeye başladı. Dilanın kalbi durdu. Hemen yoğum bakımda hemşireler ve Deniz geldi. Beni dışara çıkardılar ve Dilanı kalp masajı yapmaya başladılar. Ama olmuyordu. Bir çok kez kalp masajı yaptılar ve o an adrenalin vermeye karar verdiler. Dilanı adrenalin verdiler ve o sırada Dilan hayatta döndü. Herkes çok rahatladık. O gece Dilan yoğum bakımda kaldı ve ertesi gün normal odaya aldık. Dilan o gün gözlerini açtı.)


- Ba...Baran.



- Meleğim. Uyandın çok şükür. Iyisin demi?



- Burdasın...Yanımdasın...




- Burdayım gülûm. Ben seni bırakıp gider miyim hiç?


- Gitmezsin. Bırakamasın beni. Peki ne oldu bana. Diğerler nerde.




- Kaza yaptın güzelim. Diğerler dışarda. Herkes seni için çok endişeliydi. Ama çok şükür iyisin. Yanımızdasın artık.



- Baran. Biliyor musun. Bir rüya gördüm. Ama sen yoktun bir anda. O sırada karşıma babam çıktî. Onu yanına git.ek istedim ama o izin vermedi. O an yanıma sen geldin ve elimi tuttun ve o rüya bitti.


- O yüzden senin kalbin durdu bir an...



- Evet çünkü sen kurtardın beni. Koruyucu meleğim. Iyi ki varsın



- Asıl sen iyi ki varsın meleğim. Peki kazadan bir şeyler hatırlıyor musun?



- Biraz...






( Yeni bölüm 12 oy sonra❤️❤️)



Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin