Bölüm 8

107 15 4
                                    

Baran'dan

( Dilan ile odaya girdik. Dilan benden biraz utandını anladım ama ben asla onu incetecek hiç bir şey yapmazdım ve onu biraz rahatlamak çalıştım.)

- Odama hoş geldin güzelim.

- Hoş buldum aşkım.

- Film izliyelim mi?

- Olur izliyelim.

- Tamam ama önce ben sana uymak için kıyafetler getireyim.

- Peki aşkım teşekkür ederim.

( Giyinme odasına gittim ve Dilan için kıyafetleri buldum. Dilana çağırdım ve Dilan giyinme odasında geldi.  Ben odaya gittim ve Dilan üstüne değiştirdi. Daha sonra bende üstüme değiştim ve laptopu alarak yata yatık. )

- Ee söyle o zamam prenses ne izliyelim?

- Bilmem sen seç .

- Korkunç film izliyelim mi?

- Yok ben çok korkarım.

- Ben yanındayım ama olsun başka bir sefer, peki romantik komedi ne dersin?

- Olur süper olur aslında.

- Peki açıyorum hemen.

( Filmi açtım ve birbirimizi sarıldık. Filmi izlemeye başladık. Filmin ortalarında Dilanın gözleri kapatıyordu. Yavaşça Dilan gözlerini kapatı ve uyuya kaldı. Bende laptopu kapatım ve komoyu üzerinde bıraktım. Dilanı sarıldım ve uyudum. Sabah Dilan benden daha önce uyanmıştı. Gözlerimi açtımda Dilan saçlarıma seviyordu.)

- Günü seninle başlamak en güzel şeymiş.

- Beni için de öyle.

- Gece nısıl uyudun?

- Çok rahat hemde. Ama film bitmeden uyuya kalmıştım. Sana rahatsız etmedim işallah, bütün gece senin göğsünde uyudum.

- Benim için en güzel şeyi. Bu güne kadar uyudum en rahat uykudu.

-Benim için de.

- Bir gün karım olacaksın biliyor musun? Seninle her gün ve her gece böyle uyuyacağız, böyke uyanacağız. Seni çok seviyorum. Aklın almaz bir şekilde.

- Bende seni çok seviyorum. Son nefesime kadar. O kadar çok ki anlatamam. Hayatımı güzelleştiriyorsun. Seni çok seviyoum aşkım. Bende seninle bir gün evlenmeye hayal ediyorum.


- Olacak meleğim. Olacak. Kalkalım mı artık?

- Olur kalkalım.

( Dilan ile yataktan kalktık ve Dilan lavobayo gitti. Daha sonra üstümüze değiştirdik ve aşağı indik. Evde hiç kimse yoktu. Mutfakta gittik ve yemek hazır oldunu gördük. Annem bir not bırakmıştı. Notta şöyle diyordu:" Günaydın çaocuklarım. Ben Deniz ile çıktık. Teyzeleride gidiyoruz. Afiyet olsun. Sizi çok öpüyorum çocuklarım. Dilan ile sofraya kuruduk ve yemek yedik. Daha sonra sofrayı toplandık ve dışara çıktık. Bu akşam Dilanı evlenme teklif edecektim...)





Yeni bölüm 7 oy sonra🫶

Bir Umut YeterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin