Dilan'dan
( Sabah uyandım ve yemek yedim. Daha sonra odama gittim ve kına gecesi için hazırlanmaya başladım. Hazır oldumda salona geçtim ve biraz annem ile konuştum.)
- Güzel kızım.
- Anneciğim.
- Seni çok seviyorum biliyor musun? Ama sen şimdi büyüdün ve benden gidiyordun.
-Annem...
- Seninle gurur duyurum ben kızım. Sana mutluluklar dilerim. En doğru seçimi yaptın. Baban da şimdi bizimle olsaydı seninle gurur duyardı ama ben eminim ki o bizi şimdi görüyor ve seninle gurur duyuyor.
- Annem. Bende seni çok seviyorum. Sizi için çok özleyeceğim.
( Birbirimizi sımsık sarıldık ve göz yaşlarımızı sildik. Daha sonra abim ve Sibel abla geldi yanıma. Onlar ila biraz konuştuk ve daha sonra Baranın ailesi geldi. Kına gecesinde çok eylendik. Biraz ağladım ama sonra geçti. Her şey çok güzel geçti. Yarın sabah Sibel abla ve Deniz hazırlanmak için bana yardım ettiler. Hazır oldum ve odamdan çıktım. Baran gelmişti. Ailem ile vedalaştım. Çok ağladım. Onlar ile vedalaşmak en zor şeydi. Dışara çıktım ve Baran ila görüştüm. Alnıma öptü ve daha sonra arabaya bindik. Karabey konağına gittik. Dışarda Asya teyze, Kudret amca ve Azade hanım bekliyolardı. Onların eline öptük ve odamıza gittik.)
- Odamızdayız.
- Odamızdayız... Baran gerçek mi bu?
- Hiç olmadı kadarıyla.
( Dedi ve alnımı öptü. O sırada kapı çaldı.. Baran gir dedi. Içeri Azade hanım geldi.)
- Müsait misiniz çocuklarım?
- Müsaitz babaane gel.
( Azade hanım bana bir kutuyu verdi.)
- Bu seni için güzel kızım?
- Bu ne Azade hanım?
- Aç bakalım.
( Kutuyu açtım. Içinde çok güzel bir yüzük vardı.)
- Bu ailemizi yadigarı. Artık sana emanet.
- Çok...çok teşekkür ederim. Ben bunu için çok iyi bakacam. Çok teşekkür ederim Azade hanım.
- Rica ederim kızım ama bana artık Azade hanım demem Babanne diyebilirsin.
- Tamam Azade babanne.
( Onun elini öptüm ve Azade babanne odadan çıktı. Baran ile odada biraz yemek yedik ve daha sonra aşağı indik. Düğün çok güzel geçiyordu. Misafirler gelmişti. Birlikte aşağı indik ve bir vals yaptıkm Daha sonra masaya oturduk. O gece çok dans ettik. Pastamıza kestik ve misafirler yavaşça gitmeye başladılar. Herkes gittiler ve sadece ailelerimiz kalmıştı. O sırada içeri bağırarak silah ile bir adam geldi.)
- Baran Karabey, Ramo Kaya yaptıklarınıza hesap vereceksiniz.
Ramo- Ne oluyor ya bu kim.
Adam- Baran Karabey senin yüzünden battı benim şirketim. Sen bunu ile ortak olamasaydın biz şimdi birlikte çalışacaktık ama sen bana battın ve bunun hesabına vereceksin.
( Adam Baranı silahı doğrulatı. Tam Baranı vuracakken ben önüne geçtim.)
- Baran...
( Karnımda yaraladım. Canım çok acıdı. O adam kaçmak istedi ama korumalar onu tutular ve polisleri aradılar. Ama benim çanım çok yanıyordu.)
- Dilan. Sakın kapama gözlerini meleğim.
Ramo- Abiciğim dayan ambulans geliyor.
Aleyna- Kızım kendine gel. Kapama gözlerini bizimle kal.
- Ben...Ben sizi....Çok seviyorum...Baran...Seni...Çok ...seviyorum...beni...unutma...tamam mı?
- Sen iyi olacaksın güzelim böyle söyleme. Iyi olacaksınnnn. Dilannnn...
Baran'dan
( Dilan son dedi şey buydu ve gözlerini kapatı.)
- Hayır Dilan.....Dilannnnnnnnn. Hayır hayır aç gözlerini. Beni bırakamazsın. Aç gözlerini meleğim. Deniz bir şey yap. Bir şey yapppppp....
( Deniz kanamasına durdurmak için bir şeyler yaptı ama yara çok derindi. Ambulans geldi ve hemen Dilanı aldılar. Deniz onlar ile gitti. Hastaneye gittik ve Deniz Dilanı amilyata aldı...
Yeni bölüm 10 oy sonra❤️. Nısıl olmuş arkadaşlar?💕🌛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut Yeter
Roman d'amourDilan ve Baran birbilerinin ilk gördün an beri aşık oldular ama gurur yüzünden birbirlerini açılmıyorlar. Sizce bu iki aşıklar birbirlerini aşkını itiraf edecek mi?