VI.

27 5 0
                                    

"nevím... mám s ním už takový divný pocit.." řekne Iseul mezitím co sedí s kamarádkami v parku.
"Zkusili jste přestávku?"
"No..ne nechci aby byl z toho zničený.." řekne smutným tónem.
"Možná se to ještě změní. Jen tomu dej čas" řekne Hannah
"Víš já.. mám pocit že už ho prostě nemiluju... není to takové jako to bylo dřív. Dřív jsme nedokázali bez sebe vydržet ale teď..prostě je to jiné.."

_________________

Všichni sedí v kavárně a objednávají si nápoj. Jenomže Jisung má tak trošku problém přečíst menu a vypadá jako idiot. Ostatní už si povídají o tom co by chtěli jenomže on neví co vůbec tady mají. Má chuť se zeptat Minha co aby mu pomohl jenomže ten je uprostřed konverzace a Jisung nechce aby někdo věděl že má problém se čtením.
"Co si dáš?" Zeptá se Felix s menším úsměvem.
"Ještě nevím.."
"Tak si pospěš protože všichni už mají vybráno, čeká se jenom na tebe" řekne Hyunjin s toxickým tónem. Jemu se trošku rozbuší srdce. Dělá špatný dojem na ostatní. Minho si nevšimne že je něco špatně.
"Jisung byl vždy nerozhodný" zasměje se a pokračuje v konverzaci.
"Co kdyby jsi si dal se mnou to frappé?" Zeptá se Jisunga Minho. Ten si v ten moment neuvědomí že ne jenom že jeho tělo laktózu nepřijímá a je intolerantní, on má silnou alergickou reakci, která je života ohrožující. A protože chce za každou cenu vypadat a chovat se dobře odsouhlasí to. Nechce být jako brzda pro ostatní. Přijde číšník a Bangchan řekne objednávku všech. Jisung přemýšlí nad tím frappé.. uvědomí si že polovina obsahuje mléko. Tohle nedopadne dobře. Už ví že není cesty zpět bez toho aniž by vypadal jako normální člověk..co má teď dělat? Možná ho ani nevypije. Ale to bude vypadat jako idiot. Po nějaké době číšník přinese všech nápoj. Všichni si povídají mezitím co Jisung sedí nervózní a kouká na tu sklenici plnou kávy a mléka. Srdce se mu rozbuší protože ví že tohle je veliký problém který může skončit velmi špatně.

"Co je?" Zeptá se Minho
"N-nic" řekne Jisung a zvedne sklenici aby se napil. Už si ho někdo všiml, nesmí v tom pokračovat. Trošku se napil. Nic se nedělo.. proč.. protože příznaky začnou až za chvíli. A ta chvíle je teď... začíná se mu dělat zle od žaludku. Pořád si povídá a usmívá se. Napije se znovu jelikož má ze všech nejvíc. Klepou se mu při tom ruce. Cítí že mu otéká hrdlo. Má menší přísun kyslíku. Začne se nadechovat trošku víc.
"Jisungu jsi v pohodě?" Zeptá se Bangchan s ustaraným tónem. Jisung pouze kývne, ale není schopen žádného slova. Minho se na něj podívá. To už strhne pozornost všech u stolu.
"Opravdu?" Zeptá se Minho ustaraně
"Máš celkem fialovou pleť, dusíš se?" Dodá Chan.
"J-" zakašle. Začne dýchat hlasitě a lapá po dechu. Všichni u stolu se strachují.
"J-" Minho se snaží něco udělat ale neví co.
"Dusíš se? Kývni ano nebo ne?!" Řekne Minho a Jisung zavrtí hlavou. Omylem svrhne frappé co si objednal. To nikoho zrovna nezajímalo.
"Tohle neni vtipný už. Zavolejte záchranku!!" Řekne Minho mezitím co se nějak snaží Jisungovi pomoct.
"Spolk jsi něco?!" Zeptá se ho mezitím co mu klepe na záda. Ale Jisung opět zavrtí hlavou.
"Možná to je nějaká alergická reakce" řekne Jeongin mezitím co sleduje ustaraně tuto situaci. Felix mezitím volal záchranku.
"Máš alergii?" Zeptá se a Jisung kývne.
"Jo-" řekne slabým chraptivým hlasem. Hrdlo se mu čím dál tím víc svírá.
"Budou tu za pět minut!" Řekne Felix. Všichni v kavárně si toho též všimli a číšník nabízel pomoc, jenže tu nebylo jak pomoci.
"Já mám.." řekne Jisung slabým hlasem a snaží se v brašně nahmatat injekci která alergickou reakci trošku zklidní. Když ji najde, vytáhne ji. Minho mu ji ale vezme z ruky.
"Nehýbej se" řekne a začne připravovat injekci.
"K-kam to mám píchnout?" Řekne a klepe se mu ruka.
"Do stehna" řekne Changbin.
"Fakt?"
"J-o"
"Můžeš přes ty Jeany" dodá. Minho bez váhání zapíchne injekci do stehna Jisunga. Klepe se mu ruka. Ví že ho to bolí. Zmáčkne ji aby dostal látku do něj a chvíli ji v něm nechá. Poté injekci vytáhne.
"V pohodě?" Zeptá se a snaží se Jisunga uklidnit. Ten pouze kývne..

_____________

Vzbudí se..vedle něj je pouze Minho..nikdo jiný. Je v nemocniční posteli.
"Tak jsi se konečně vzbudil" přisune se Minho blíž a položí svou ruku na ruku Jisunga. Něžně ji hladí. Tichým a něžným hlasem řekne : "co to mělo být?" Pořád jeho ruku hladí.
"Já mám alergii na laktózu." Řekne klepajícím se hlasem.
"Věděl jsi o tom?" Jisung chvíli na něj kouká a poté kývne.
"Proč jsi mi to neřekl?" Zeptá se a pořád hladí jeho ruku.
"Nevím"
"Proč jsi si neobjednal něco jiného?"
"Neviděl jsem na to.."
"Na co.."
"Na to písmo"
"Bože.." zakýve nevěřícně hlavou
"Proč jsi si nevzal brýle nebo se mě nezeptal jestli ti to nepřečtu?"
"Já.." chvíli kouká před sebe
"Nechtěl jsem vypadat trapně.. chtěl jsem udělat na ně dojem.."
"Jsi fakt hloupý..takhle si ohrozit život jenom kvůli tomuhle.." řekne a odsune se.
"Vůbec "
"Od kud znáš Hyunjina?"
"Jak víš že ho znám?"
"..."
"Ty jsi fakt blbej.."
"Co.." zeptá se zmateně Jisung
"Doslova jsi se mě ptal 'není to Hwang Hyunjin?'"
"Ajo.."
"Takže.. povídej "
"No.. jednou jsem do něj narazil. Zrovna jsem fakt měl nejhorší den. Neměl jsem vůbec dobrou náladu. Tak jsem mu řekl nějakou nadávku. Už ani nevím jakou. A potom si ze mě dělal srandu, a pořád mě mi schválně podkopával nohy. Pak po týdnu přestal když po mě hodil jídlo, já to vzdal a řekl mu ať toho nechá jinak to řeknu učitelům.."
"Aha.. zajímavé.." kouká Minho do země.
"To je Idiot..ale u něj je to normální " trošku se zasměje.
"Znám i ty..dva" řekne Jisung po nějaké době.
"Fakt- koho a jak"
"No tak Changbin nebo jak se jmenuje a ten Seungmin ty se se mnou chtěli kamarádit ale já je odmítl. Changbina dokonce dvakrát."
"Proč by jsi to dělal?" Zeptá se Minho s menším úšklebkem.
"Nevím.."
"Ty máš zmatek v životě"
"Já vím... nemusíte mi to všichni říkat..."

A/N: dobrý den, chci se vás zeptat zda mám užívat Hyung nebo jména bez Hyung.Kdyžtak bych celou knihu změnil dejte mi pls vědět..

Dead Souls Can Be Relieved //MinsungWhere stories live. Discover now