XIX.

25 6 0
                                    

Je ráno a Jisung se připravuje aby byl pro Minha hezký. Jeho sestra nakonec vybrala z oblečení co nosí ona, jelikož její styl je strašně neutrální a hodí se k muži i ženě. Dala mu hodně volné černé kalhoty se světlými koleny a kříži na nich. Dále mu dala pásek který není ani tam kde patří a kolem pasu je pouze zaplý. Prý je to módní. Ten pásek je velmi výrazný protože má díry ve tvaru hvězdy. K tomu mu dala uplé tričko s dlouhým rukávem. To tričko...odhalovalo mu trošku břicho. Bylo v tmavě modré barvě.

"Když si vezmeš k tomu své brýle bude ti to ještě víc slušet" řekne a usmívá se když vidí svého bratra takto poprvé.

"Iseul.. já nevím..je to strašně hezký, ale myslíš že se mu budu líbit takto? Přeci jen je to hodně.. takový... výrazný.."

"Hane Jisungu opovaž se ptát jestli se mu budeš líbit protože kdyby jsi nebyl můj bratr tak mám na tebe crush" zasmála se.

"Co když ale příjde v něčem slušném a já přijdu takto?" Kouká na sebe v zrcadle.

"Prostě..nech si to. Jo ještě vem si moje boty. Takový ty černý s vysokou podrážkou"

"Co? Ty? Vždyť..budu.. co když se v tom zabiju?" Řekne a jeho sestra se zasměje.
"To zvládneš.."
"Co když mi budou malý?!" Sedne si na postel.
"Na to že jsi kluk jsi strašně drobný Ji. Vím že máš stejnou velikost bot jako já"

Choco přijde k Iseul a začne se otírat o její nohy.
"Nee kočko nech toho!" Kýchne. Jisung si ho vezme do rukou.
"To není kočka ale Chococat" kouká na ni naštvaně.
"No jo..jsi jak Minho.."
"Huh?" Jisung Choco položil kočku na postel.
"Jednou jsem se ho zeptala: ty máš teda 2 kočky? A zbytek dne mi neodpovídal na zprávy. Chápeš to?! Já jsem si jenom spletla počet koček co má!"

"No jo.. já bych to asi taky udělal"
Zasměje se.
"No ale jinak teda.. vypadáš strašně hezky..ne fakt to tričko ti rýsuje tvoje úzké tělo a s těmi kalhoty to vypadá ještě užší. Jsi pro dominantní gaye jako dělaný!" Zasměje se a Jisung silně zrudne

"Co?! Co když mě ohne?!" Zakřičí ale zakryje si pusu.
"Dělám si srandu"
"Počkej chvíli" Iseul chytí Jisunga za ruku a táhne ho do svého pokoje.

"Jisungu já to slyšela" řekla jeho máma a Jisung zčervenal. Zavře ho v pokoji a posadí na židli.

"Takže já tě ještě upravím" řekla a rozsvítila světlo.

"Make up?!" Zeptal se a zakryl si obličej.
"Neboj, bude to jen takový lehký na rozjasnění." Zasměje se. Začne mu dávat korektor na tmavší místa a začne ho houbičkou rozmazávat.

"To je nepříjemný!!" Iseul se zasměje.
"Ty jsi citlivý" když to má hotové, dává mu na oči trošku stíny.
"Můžeš otevřít oči. Koukni na mě" Jisung otevře oči a koukne na ní. Dá mu na líčka trošku tvářenky.

"Hezký jsi" vezme lesk na rty a Jisungu si zakryje ústa.
"To na mě nedáš"
"Ji.. věř mi že Minho až tě uvidí, tak tě bude chtít políbit." Zasměje se a ruce mu dá pryč.

"Přísahám že tě praštím tou sádrou.." Řekne a Iseul mu začne dávat trošku na rty. Lesk zavře a dá mu ho do kapsy.

"Kdyby ti z rtů zmizel, dej si znovu."
"Chováš se ke mně jako bych byl tvoje sestra co jde na rande."
"Věř mi že kdyby jsi byl holka tak tvůj makeup bude větší a outfit víc holčičí" Jisung se koukne na sebe do zrcadla. Musel uznat že vypadal hodně hezky.

"Děkuju. Chodil bych sám se sebou" nasadí si zpět brýle. Iseul se nad jeho poznámkou zasměje.

"Tak a za 2 hodiny jdeš na rande" koukla na hodiny a bylo 5 hodin. Brunet znervózněl a koukl na hodiny.

Dead Souls Can Be Relieved //MinsungWhere stories live. Discover now