XXIX.

17 5 0
                                    

"mám pro tebe ještě poslední dárek" řekl Minho, mezitím co táhl Jisunga do svého pokoje.

"Jaký?" Zeptal se Jisung zvědavě.
"Hezký" stoupl si před něj Minho a sundal mu brýle.

"Zavři oči" řekl Minho s klidným tónem. Jisung své oči zavřel a čekal než mu Minho dá jeho poslední dárek. Jenže ucítí dotek okolo jeho pasu. Jeho rty se spojí s mladšího rty. Jisung ho obejmul. Hladil ho a líbal ho.

Jejich rty se pohybovali jako by zítřek nebyl. Odtáhli se od sebe. Jisung zahlédl v očích staršího záblesk vášně a lásky.

Zavřel oči a zase se přitiskl na jeho rty. Jisungovi ruce přejížděli z Minhova zad na jeho pas a zpátky.

Minho ho chtěl chytit za ruku. To však bohužel nemohl. A tak ho držel okolo pasu. Odtáhli se od sebe a obejmuli se.

"Miluju tě.." zašeptal Jisung. Minho ho ve své náruči stiskl silněji. Jako by měli být od sebe odděleni za minutu.

"Taky tě miluju" hladil ho po zádech něžně.
"Věříš mi?" Zeptal se Minho Jisunga. Jisung se na něj podíval. V břiše měl motýly. Kývl hlavou.

Minho se posadil na postel. Posadil vedle sebe Jisunga. Omotali si okolo sebe ruce. V objetí se líbali.

Minho se snažil proniknout do úst Jisunga. Jenže mladší nevěděl co má dělat. Po chvíli si uvědomil co po něm chce. Pootevřel pusu. Jejich jazyky se začali sebe dotýkat.

Minho nevěděl proč, ale přišlo mu to atraktivní. To jak tam sedí a vykousává se s Jisungem s jazykem.

"Pojď baby" řekl Minho když se od něj oddálil.
"Kam-" hned co to dořekl tak už ležel pod ním. Pohladil ho po tváři a znovu ho políbil.

Posouval se níž na jeho krk. Něžně ho líbal. Jisung svoji hlavu zvedl a zavřel oči. Bylo mu to strašně příjemné.

Neměl jak se něčeho chytnout a svírat to ve své dlani. A tak tam ze sebe vydával opravdu slabé a tiché vzdychy. Cítil teplou ruku staršího lézt pod jeho tričko.

Nikdy nedělal něco víc než to, kam došel se starším dřív. A tak pro něj vše bylo nové, a zkoušel to poprvé.

I přes to si to velmi užíval. Najednou ho ale pohltila prázdnota. Starší se oddálil. Sice nic přes tu tmu nešlo vidět, ale věděl že se dívá na něj.

Jisung natáhl ruku, a rozsvítíl lampičku vedle sebe. Podíval se do obličeje staršího. Koukal na něj starostlivě, ale zároveň vášnivě.

"Chceš to zkusit?" Zeptal se ho a políbil jeho rty. Jisung se pouze usmál, a kývl hlavou.

"Řekni to"
"Chci to zkusit" řekl Jisung stydlivě.

____

Jisung a Minho leželi spolu v posteli a pouštěli si svoji oblíbenou hudbu. Užívali si přítomnost toho druhého. Jisung se přitulil ke staršímu a usmál se. Minho mu dal pusu do vlasů.

Nic neříkali. Nepotřebovali to. Když byli potichu, bylo jim hezky. Žádná slova, nic. Jenom přítomnost a láska toho druhého jim dělala dobře.

A tak končí příběh Jisunga a Minha kteří se milovali, a měli mezi sebou pevné, nerozdělitelné pouto.
Konec...

Dead Souls Can Be Relieved //MinsungWhere stories live. Discover now