Vytáhne teploměr a koukne se na to číslo. 39,4°C... alespoň že už se mu jeho stav lepší. Blondýn většinu svého času spí a pořád špatně vnímá. Brunet se o něj stará jako by byl jeho dítě.
"Minho" sedne si vedle něj a zatřepe s ním něžně aby ho vzbudil. "Hmm"
"Pojď jdeme se najíst" pomůže mu se posadit. Minho pootevře oči. Moc života v nich nemá a pořád je bledý. Jisung vezme lžíci a trošku nabere. Když Minho dojí celý talíř znovu ho Jisung položí. Vezme obklad co měl na čele a šel ho znovu namočit. Sáhl mu na čelo a pořád byl horký. Položil mu tam ten obklad. Už jsou to 4 dny co je Minho nemocný. Jisung mu dal pusu na tvář a pohladil ho jako vždy.
"Brzy bude líp..." Zašeptá a nechá ho spát. Došel do koupelny a osprchoval se. Půjčil si Minhovo oblečení. Po cestě zpět do pokoje potkal Choco jak leží na zemi a vzpomněl si že jim všem musí dát znovu najíst protože od snídaně nic neměli. Začal nandavat do misek kapsičku a položil to na zem. Málem mu jedna mistička spadla kvůli tomu jak špatně se to dělalo s jednou rukou v sádře. Všechny kočičky se nahrnuli k jídlu a začali spokojeně jíst.Jisung si povzdechl a dal si sušenku kterou mu upekla jeho mamka. Už tam má pouze poslední 2. Vrátil se zpět za starším a vzal misku. Koukl na něho a pousmál se. Odnesl ji zpět do kuchyně a vrátil se. Lehl si k němu a obejmul ho. Začal se k němu mazlit protože mu chyběla jeho společnost. Přitiskl se na jeho hruď a zavřel oči. Takto usl a spali spolu až do večera. Když se Minho vzbudil a vnímal už víc. Všiml si jak Jisung u něj leží. Pousmál se a pohladil ho.
"Baby" Jisung se pomalu vzbudil. Když ho znovu slyšel mluvit na rtech se mu vytvořil veliký úsměv,
"Minho jak ti je?" Sáhl mu na čelo.
"Nebolí tě hlava?"
"Jo bolí, ale to je v pohodě baby" Jisung vstal z postele.
"Kam jdeš Ji?" Jisung vzal obklad z jeho čela."Vyměnit ti obklad a změřit teplotu" odešel s obkladem do koupelny a namočil ho studenou vodou. Vrátil se a dal mu ho zpět na čelo.
"Tak a teď ti změřím teplotu" vzal teploměr a začal mu měřit teplotu.
"Děkuju že se o mě tak hezky staráš" chtěl mu říct že to nemusí ale byla by to veliká lež.
"Kdykoliv.." dal mu něžnou pusu na čelo
"Řekl jsi že mě miluješ.." zašeptal Minho s úsměvem a brunet zčervenal.
"Slyšel jsem to.." kouká na něj velmi zamilovaně."No jo.. protože je to pravda. Miluju tě.." řekl nervózně Jisung a Minho se nad tím pousmál.
"Já tebe taky Sungie~" přiblíží se a dá mu pusu na rty. Jisung si ho přitáhne blíž a začne ho líbat. Jejich rty se pohybují pomalu ale do rytmu. Blondýna ruce skončí na pase toho druhého. Brunet z toho zpanikaří, protože je to jeho slabé místo. Po pár sekundách se od sebe odtáhnou a koukají si do očí.
"Minho.."
"Ano?"
"Hmm...nechytnu to od tebe?" Zasměje se tiše.
"Doufám že ne" Na rtech má úšklebek.Starší je přitisklý ke hrudi Jisunga a mazlí se s ním. Není mu nejlíp, proto se snaží bolest oddálit mazlením. Leží jako miminko v jeho klíně s obličej má přitisklý k jeho hrudi. Brunet si dá ruku do jeho vlasů a hladí ho. Minho skoro usíná, ale snaží se neusnout aby si to mohl užívat celý den a celou noc.
"Tak co Minho.." zeptal se Jisung a projel jeho vlasy.
"Co.." zamumlal starší do jeho hrudi.
"Už je ti lépe?"
"Hmm.." přitulí se k němu víc.
"Cítíš se na to že by jsi si dal vanu?" Nabídl mu Jisung.
"Dobře" Jisung pomohl brunetovi vstát.
"Myslíš že zvládneš chodit sám?"
"Motá se mi hlava.." naklonil se blíž a opřel se o bruneta.
"Dobře.. pomůžu ti" dal si ruce okolo jeho pasu a pomohl mu si stoupnout
"Nejsem těžký?" Ujistil se starší a mladší mu na to záporně zavrtěl hlavou. V koupelně mu pomohl se posadit na zavřený záchod, a začal napouštět vanu teplou vodou.
"Všechno dobrý?" Zeptal se ho s menším úsměvem brunet.Blondýn mu na to kývl. Jisung přišel k staršímu a hrál si s jeho vlasy, mezitím co se napouštěla vana.
"Už máš odrosty" informoval ho Jisung.
"Já vim..neboj se baby"
"Možná si nabarvím vlasy na nějakou extravagantní barvu" Minho se usmál.
"To by bylo fajn" Jisung si ho představil s modrou barvou vlasů.
"Jakou třeba?"
"Možná nějakou růžovou nebo tak.." Jisung se trošku pousmál a vstal. Došel k vaně a vypl vodu když byla plná.
"Chceš s něčím pomoct?" Zeptal se ho radši Jisung.
"Budeš tady se mnou?" dostal ze sebe blondýn a brunet zčervenal."Ne- prostě... nemusíš na mě koukat. Klidně se otoč..ale není mi dobře a může se mi něco stát "
"Dobře.." Jisung se otočil a Minho se začal svlékatAhoj Sam a Ace 🖕🖕😫
ahojte všichni jak se mate napiste mi vasi posledni poslechnutou pisnicku!
YOU ARE READING
Dead Souls Can Be Relieved //Minsung
FanfictionChladná místnost... opět sedí a učí se, ani neví proč. Jenže neví že ten člověk na druhé straně zdi mu změní život a pohled na svět. Otevře jeho srdce plné emocí a radosti. Mrtvé duše se můžou ještě oživit.