Jisung a Minho, vedle sebe jdou do školy. Občas na sebe kouknou a usmějou se. Zatím nemají v plánu to tak nějak ukazovat že spolu chodí, ale nedělají že se neznají jen za cenu to utajit.
"Papa" Minho něžně pohladí ruku Jisunga. Ten mu to oplatí úsměvem. Vypadá opravdu jako sluníčko. Minho se nad tím rozplývá.
"Uvidíme se později" oba jdou do své třídy. Dojde na své místo kde ale Hyeonwook není. Je na druhé straně třídy a kouká na něj nenávistně.
Jisung polkne a sedne si na své místo. Položí si na stůl sešit a učebnici kterou na tuto hodinu potřebuje.
Zase je sám...zvykl si na přítomnost Hyeonwooka, ale zase je sám...
_____________
Jisung jde po chodbě o přestávce. Hyeonwook jde naproti. Vztek z něj doslova řve. Jakmile se přiblíží k němu tak do něj strčil strašně silně.
Jisung ztratil balanc a začal padat. Jenže ho někdo chytil. Když se koukl kdo to byl, uviděl jak ho držel Seungmin.
"Jsi v pořádku?" Zeptal se mladší a pomohl mu se zvednout.
"Jo..." Odpověděl mu a koukl na Hyeonwooka který odcházel."Proč to udělal?" Řekl Seungmin trošku naštvaně.
"No..." Koukl zpět na Seungmina
"To je celkem dlouhé povídání"
"Aha.." kývl mladší"Tak dobře. Už musím utíkat do své třídy. Dávej na sebe pozor prosím. Zatím ahoj" řekl Seungmin a zamával na bruneta.
"Ahoj" odpoví Jisung s úsměvem____________________
Jisung a Minho jdou k domu Bangchana. Mají v plánu tam přespávat a možná i trošku pít.
"A Hyunjin tam tedy nebude..?" Zeptal se Jisung a koukl na zem.
"Ne..nebude. neboj se" usměje se.Zaklepe na dveře a otevře Chan s velikým úsměvem.
"Ahoj! Pojďte dál!!" Odstoupí od dveří a pustí je dovnitř.V obýváku sedí Seungmin, Jeongin, Felix, Changbin a Hyunjin. Počkat...Hyunjin?!
Jisung se koukl nechápavě na Blondýna, který měl na tváři úšklebek."Jděte se posadit!" Řekl Chan a šel se s nimi posadit. Hyunjin a Jisung se na sebe koukli a Hyunjin se zamračil.
"Co..tady..dělá.." procedil mezi zuby Hyunjin.
Nikdo mu na to neodpověděl a dělali jako by nic neříkal. Jisung je moc zmatený a naštvaný. Sedí vedle Minha.Ten si chtěl omotat ruku okolo jeho pasu, jenže Jisung ho odstrčil.
"Copak?" Zeptá se ho Minho tiše.
"Lhal jsi mi.." odpověděl naštvaně. Odsedl si od něj blíž k Felixovi.Všichni si začali povídat a poznávat se více s Jisungem. Hodně ho překvapilo když se Changbin nebránil a povídal si s ním. Všichni se k němu chovali mile až na jednoho člověka. Ano.. Hyunjin
Když už se začínalo být víc pozdě Bangchan šel pro trošku lahví z kuchyně. Vrátil se a položil je na stůl. Sedl si na gauč s úsměvem.
"Kdo si dá?" Zeptal se a začal otevírat láhev.
"Já si dám" řekl Minho
"Taky" řekl Changbin
"Já!" Řekl Jeongin a Bangchan se na něj koukl
"I ty?" Zeptal se
"Jo..." Koukal tak nevinně.
"Jenom trošku protože za vás všechny beru zodpovědnost.." řekl Bangchan.
"Ještě někdo?"
"Já si dám" řekl Hyunjin a Felix se koukl na Jisunga.
"Vypadá to tak že budeme jediný střízlivý" usmál se a Jisung se usmál na něj."Já tu jsem taky!" Řekl Seungmin a přisedl si blíž k nim.
Bangchan nalil všem do sklenice pití.
"Hyung? Proč tak málo?" Zeptal se Jeongin a protestoval nad množství alkoholu který dostal.
"Víc nedostaneš protože TI JE 16""Ale jim taky!!" Jeongin se koukl na Seungmina, Felixe a Jisunga.
"Vypadají jako by pili?" Zeptal se sarkasticky HyunjinJeongin se trošku naštval.
"Stejnak ti to nebude chutnat" řekl Changbin.
"Bude"
"Tak si dej" Jeongin zvedl sklenici a trošku se z ní napil. Na rtech měl úšklebek ale snažil se ho schovat."Vidíš?" Řekl mu Jeongin a snažil se chovat jako by mu to chutnalo aby mohl dostat víc.
"Jde poznat že ti to nechutná až od nás" řekl Seungmin a zasmál se.
"I kdyby ti to chutnalo tak ti víc nenaliju" řekl Bangchan a trošku se napil_____________
Místnost byla čím dál tím víc veselá a skoro všichni byli opilý. Bangchan se trošku hlídal aby se neopil tolik a dával pozor na ostatní. Nakonec i Seungmin skončil přiopilý. Takže jenom Felix a Jisung skončili úplně střízlivý.
"Jisungu ty jsi strašně fajnnn" řekl Hyunjin a zasmál se. Jisung se nad tím jenom zasmál, protože předtím se k němu choval zle ale jakmile byl opilý byl strašně fajn.
"I ty jsi fajn" odpověděl mu Jisung a koukl se na Felixe. Ten se zasmál.
"Hyung" řekl Hyunjin a koukl na Jisunga.
"Já nejsem starší.."
"To je jedno"Minho chytl Hyunjina za tričko a odtáhl ho pryč.
"Uhni" sedl si místo něj vedle Jisunga.
"Ahoj baby~" obejmul ho okolo pasu a přiblížil se k němu. Jisung cítil alkohol z jeho pusy. Podíval se na něj a trošku ho od sebe odstrčil.On se přiblížil k jeho rtům a začal ho líbat. Jisung ho od sebe odstrčil.
"Minho.." odsedne si od něj.
"Baby snad mě nechceš~"Felix a Bangchan na ně koukal strašně zmateně.
"Minho..jsi opilý"
"Jsem v pořádku. Nejsem opilý" zašeptá.
"Jdi pryč" odstrčil ho tak že Minho spadl na zem. Felix si Jisunga přitáhl k sobě.
"Co to sakra.." Řekl Jeongin traumatizovaně.Jisung usínal na gauči. Hlava mu padala do zadu.
"Felixi" zatřepal s ním Changbin. Jisung otevřel oči.
"Já nejsem Felix" otevřel oči a koukal na něj zmateně.
"Pojď spát se mnou"
"Já nejsem Felix" Jisung si sedl tak aby na něj viděl.
"Kde je Felix" řekl a zatřepal s ním.
"Já jsem tady" řekl Felix s úsměvem hned vedle Jisunga.
"Já jsem unavený.." Felix vstal a pomohl mu.
"Tak pojď jdeme si lehnout" pousmál se a pomohl mu dojít do pokoje pro hostyJisung se koukl na Minha a vstal. Došel k němu.
"Minho půjdeme taky spát" zvedl ho a koukl se na Bangchana.
"Jděte do mého pokoje, do mojí postele" řekl s úsměvem. Jisung mu na to kývl a došel s ním do pokoje Bangchana."Já ještě nechci spát" řekl Minho a protestoval.
"Pojď Minho.." posadil ho na postel.
"Ji- Baby" přitáhl si ho k sobě a položil ho nad postel.
"Minho.." snažil se ho od sebe odstrčit. Minho se naklonil k jeho rtům a začal je líbat."Minho.." Jisung ho odstrčil jenže Minho se nenechal a začal mu líbat krk. Jisung zavřel oči a vzdychl. Ten teplý pocit na jeho krku mu dělal dobře. Jenže věděl že je to špatně a tak ho znovu od sebe odstrčil.
"Minho jdi spát jsem ti řekl. Tohle uděláme až budeš střízlivý"
"Ale Jisungu, já tě chci. Jsi strašně hezký"
Snažil se mu sundat tričko ale Jisung se nenechal."baby.." osahával ho. Ne že by se to Jisungovi nelíbilo ale spíš mu vadilo že byl opilý.
"Ne- řekl jsem ti že ne"
Lehl si od něj dál. Radši. Nechtěl aby se tohle stalo mezitím co Minho nepřemýšlí o svých činech.Pohladí ho a dá mu pusu na čelo.
"Jdi spát.. zítra to bude lepší"
"Ale já chci spát s tebou" proč má v opilosti takový záchvat úchylnosti..
"Minho. Poslední šance nebo odejdu pryč." On se na Jisunga podíval.
"Hmm dobře" Jisung ho položil na postel.Kdyby to jenom udělal dřív. Ach jo jak hloupý byl. Kdyby věděl že jakmile to udělá Minho bude v klidu a usne ihned bez toho aby řekl svému milovanému 'dobrou noc' udělal by to. Opilost v jeho těle ho uspala a Jisung si mohl jedině ulevit.
Lehl si na druhou stranu postele a zavřel oči. Z dnešního dne byl vyčerpaný, a tak usnul stejně tak jako starší vedle něj.
YOU ARE READING
Dead Souls Can Be Relieved //Minsung
FanfictionChladná místnost... opět sedí a učí se, ani neví proč. Jenže neví že ten člověk na druhé straně zdi mu změní život a pohled na svět. Otevře jeho srdce plné emocí a radosti. Mrtvé duše se můžou ještě oživit.