Sabah olmuştu başım hafif ağrıyordu ancak bugün tatilin son günü olduğu için umurumda olmayacaktı.İnstegrama attığım postu gördüm ve dün yaşananları hatırladım arda'm ya canım benim ben alköllü olsamda asla kırmadı beni ve eğlendik iyiki benim kocam. "Arda hadi kalk saat 8 oldu kahvaltıya inememiz lazım" dedim ve yataktan çıkıp üstümü değiştim.Üstüme bikini giydim çünkü denize gidicektik 4'ümüz "Ardaa kahvaltıdan sonra denize gidicez hadi kalk hızlı olmalıyız." diyerek onu dürttüm ve oda beni bir anda altına aldı.
"Ya arda korkuyorum yapma şöyle şeyler ya" "karıcım ama sen istesem altıma gelmezsinki ne yapayım?" "tövbe tövbee." derken bir eliyle göğüslerimi sıkıyordu bir anda diğer eliyle kadınlığımı sıkınca ani olarak "ahh arda yavaş!" dedim o devam etti ama "Ardaaahh yapmaaaahhhğ!" "Arda kalk artık valla kızıyorum!" diyerek altından hızla kalktım "Tamam tamam kızma beklr hazırlanıp geliyorum." buarada içime bikini giydim dışımada rahat bir şırt giydim bikini üstü zaten crop gibi duruyordu.Ardada şırt tişört giydi ve doranın odadının önüne gittik.
"Ahhhh ya durrr abimler gelceeeekkkk!" "Gelsinlerr" "Ihhhm Ahhhh duur merttt!" "Neyy laan mert mi dedi dora?!" dedi arda bende "hayatım sakin ol şiödi çıkarlar sorarız bizde" diyerek gülüşüyorduk açıkça arda kısıtlayıcı bir insan değildi giydiğimize,ilişkimize karışmazdı ne benim giydiğime nede doranın ilişkisine.
"Mert sen çık şimdi önce ben abinlere selam veririm." diyerek dora kapıyı açtı ve sırıtan bizi görünce "Abi alara valla öyle bişey değil yani geldide şeker bitmiş-"dora abicim biliyoruz merak etmeyin hadi yürüyün aşağıya" dedi arda dora ve mert kızarmıştı çok yakışıyorlardı çok şirinlerdi.
Kahvaltıyı yapmıştık ve denize gittik dora hesabına post atmak istediğini söyledi o yüzden fotoğraf çekildik
post:@Dorayılmaz Mertcigim cekerde kötü mü olurrr??
*678.981kbegeni yorumlarkapatıldı*
Denizde oyalandıktan sonra odaya çıktık.Arda koltuğa oturmuş bacakları açık bir şekilde telefonla ilgileniyordu bende valiz falan hazırlıyordum ve ardaya sürpriz yapmaya karar verdim.
Giydiği:Banyoda giyindim içime böyle bir gecelik giydim dışımada ispanyol paça tayt ve siyah tişört crop giydim eve gidince üstümdekileri çıkarıcaktım.*AKŞAM OLUR VE UÇAĞA GİDERLER ARABADAYIZ*
Arabanın önündeydik uçağa gitmek için arabaya binicektik arda ve mert benzinlikte durmuştu ve ikisi bişeyler alıyorlardı dora ve bende arabadaydık.Birden arabın kapısı açıldı ve dorayla benim ağzıma bir bez tutuldu..Gözlerimi açtığımda karşımda bir adam vardı tahminen benden 1-2 yaş büyüktür yanımdada dora vardı arabadaydık "nerdeyim ben nereye getirdiniz bizi ne istiyorsunuz bizden heh!" diye bağırdım "merhaba ben akın ben sizden bişey istemiyorum ama halam.." dedi ve sustu bende adama saldırmaya başladım tokatlar yumruklar.. derken kafama biri silahla vurdu (silahın arkasıyla ateş açmadılar yani).
Uyandığımda kırmızı ışıklar vardı simsiyah bir odaydı beyaz bir yatakta yatıyordum.Odaya bir kadın girdi.Heryeri kapalıydı sadece gözleri açıktı (türbanlı) "Ne istiyosunuz bizden dor-DORA NERDE NAPTINIZ ONA?!" "Sakin ol kığzım sakiiğn ol anlaticaz arkadaşın hele dağha uyanmadığ o uyansın gelicekğ elbetteğ" içeri dora girdi yanında korumalarla hrmen yanıma geldi ona sarıldım ve yataktan birbirimize sarılmış duruyorduk. "Anlatsanıza artık be!"
"Kızım seğnin anennleerğ neden öldüğ sennciie?" "birbirlerini öldürdüler işte teyze ne biliyim ben" "Çünkü nedeğn bilir misen dur anlativerim şimdii ben senin baban furkana deli gibiğ aşıkolmiştem e tabi senin ananda yani halimede aşık olmuştu ben tam furkanla evleneceğim gün tabi furkan zorla evleniciydi benleğ babasığ dövü vermişti furlanı evleneceğimiz gün senin o yelloz anan geldi beni adamlara para vererek üstüme kaynar su mu dersin kireç mi dersin ne dersen de döktüğ sonra ben bunuğ öğreni verdim tabi aradan 10-11 yıl geçi verdi polisler anca kanıt getirdi ve sen 12 yaşındaiydin guzum annenleri hapise atıvericilerdi ancak ananlar birbirlerini öldürdü."
Sesim titreye titreye "teyze ben ne yapabilirim peki zaten yeterince üzgünüm tamam sen haklıymısşın annem abartmıl ama ne yapayim?" "alınamayan kan alınamayan intikam var guzum ve biz senden bunu alı vericiz." "Dorayı rahat bırakın ne yapıcaksanız bana yapın!" dediğimden sonra dorayı başka odaya götürdüler bende bu odada kaldım kadın yanıma yaklaştı ve üstümdeki beyaz tişörtün arkasını makasla geçti sırtım açıktı iyiki içimdeki geceliği görmemişti derken bir kaç kadın elinde telefonla odaya girdi içlerinden birinin elinde çaydanlığın kaynar suyu vardı..
"AHHHHHĞĞĞ" "YARDIIM ETT AHHH LÜTFEEN DUURUUUNN!!" "ARRDAAAAAAAHH!!!"....
Arda ve Mert:
Elimizdeki poşetlerle arabaya gelmiştim ancak dora ve alaram yoktu. "Lan alara ve dora nerde!?" dedim Korumalar vurulmuştu.Hepsi yerdeydi hemen mertle yakındaki bir evimize geçtik.Tüm korumaları alarayı bulmalarını söyledim ancak ben hiç iyi değildim canım yanıyordu mert ve ben arabaya bindik "Alaram dayan güzelim ümidini kesme benden doram canım geliyorum bulcaz sizi." diye sayıklanıyordum..
Aradan 2 saat geçti ve bir ev vardı ormana yakın o evden sinyaller alıyorduk o eve baskın yapıcaktık tam evin yakınındayken bilinmeyen numaradan bildirim geldi ses kaydıysı hemen açtım : "AHHH NOLLUUR YAPMAAYIIIN YARDIIM EDİİİNN ARDAAAAAAAAHH!" alaranın sesi değil şaka bu yalan bu hayır değil hayır hayır olamaz derken bayıldım...BÖLÜM SONUUUUU BAYAAAA HEYECANLII OLLDUUU OOFFFOFKFJ COK GUZEL OLDUUU BUARAA YALI CAPKINI İZLEYENLER BİLİR ZATEN BUNU ;))))) ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•CESARET NUMARASI•
Romance-Alara arkadaşlarıyla doğruluk mu cesaret mi oynarken cesareti seçer ve numara sallayıp nude atması gerekir nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacağını.. -Mafyanın özel numarasına bir anda nude gelir ve nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacak k...