Akşam olmuştu doralar kendi evlerine gitmişlerdi bizde şuan çocuklarımızı uyutmaya çalışıyorduk. "Dandini dandinii dastaanaaa danalaaar girmiş." "heh uyudular arda yavaşça kapıyı aç çıkalım." "tamam." yavaşça kapıyı açtı ve çıktık çıktıktan sonra arda beni duvara yasladı ve "yalnız ben karımı çok özledimmm hıı." diyerek dudağımı öpmeye başladı "Ardaa daha yeni doğum yaptım en azından 1 hafta sabretmen gerekicek hadiii." dedim oda "peki." dedi ve kendi odamıza geçtik.
"Alaram benim sana söylemek istediğim birşeyler varda bi yemeğe gitsek olur mu?" "olur olur doraları çağır çocuklara baksınlar müsaitlerse bizde gidelim kocacım." "tamam sen hazırlan güzelim."
Yavaşça merdivenlerden indim dora ve mert'le selamlaştıktan sonra ardanın yanına gittim. "Karıcım çok güzel olmuşsuun." "Teşekkürlerr kocacıımm." "Hadi gidelim." dedi ve evden çıktık lamborghinimizin yanına gittik.
Çok güzel bir restoranttı. "Arda bey ve alara hanım hoşgeldiniz sizin için deniz manzaralı bir masa rezerve etti masamız hazır buyrun gelin." dedi garson.Masada en sevdiğim yiyecekler vardı. "Arda benimle bişey konuşucaktın buyur dinliyorum hayatım." "Alara benim sana bişey demem lazım bu diyeceğim şey değil ama." "Söyle arda." "deniz diye bi kız vardı biliyorsun benim eski sevgilim." "ee arda nolmuş denize söyle artık geriliyorum." "şeymiş." "Arda geriliyorum!" "hanileymiş." dedi ve suyundan bir yudum aldı. "Ee arda hanileyse bizene pardonda." "bebeğin benden olduğunu iddia ediyo." "Sen ben hamileyken ben-beni al-aldattın mı?" gözlerim dolmuştu sırf sex için mi beraberdi benimle hamile olunca bırakmıştı.
"Öyle değil sen hamile olmadan önce biz senle tar-tartışmıştık b-bende." "NE SENDE YA!" "bara gittim deniz vardı içmişim sonra." "ARDA NE DİYOSUN SEN YA?!" "Deniz beni evine götürmüş sabah kalktığımda o şeydi." "sen beni aldattın mı arda" ağlamaya başlamıştım bile her tartışmamızda bara gidip milletle mi sevişicek.
"Tahsin eve gidiyoruz ardayı bekleme yürü." Dedim.Eve gelmiştim hemen kendime valiz hazırlamaya başladım daha sonra çocuklarımın odasına gidip onlarada küçük bir valiz hazırladım. "Alo tahsin abi bebeklerin odasına gelebilir misin?" "tabi efendim geliyorum." dedi ve geldi. "Sen valizleri arabaya bindir bende bebekleri alacağım ancak arda'ya hiçbir şey söylemiceksin." "ama-"TAHSİN BENİ ALDATMIŞ ARDA KES SESİNİ ARTIK VE YÜRÜ!" dedim ve nilsunun ağlama sesini duydum hemen kucağımdaki bebekleri öptüm ve geri uyudular bizde arabaya gittik..
BOLUM SONUU NASILDII?
Sizce arda gerçekten alarayı aldattı mı?
Sizce alara başkasına mı aşık olacak?
Bebişlere ne olucak?
Alara arda?
Alara tahsin???
Alara mert????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•CESARET NUMARASI•
Romance-Alara arkadaşlarıyla doğruluk mu cesaret mi oynarken cesareti seçer ve numara sallayıp nude atması gerekir nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacağını.. -Mafyanın özel numarasına bir anda nude gelir ve nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacak k...