"Arda nerdeyiz?" uyanmıştım etrafıma baktım evde değildik "hastanedeyiz hayatım çocuklar doralarda senin için geldik korkmana gerek yok" "anladım." "alara ben seni çok seviyorum" "bende arda" derken odaya doktor girdi ve "Alara hanım karnınızdaki çocuk çıkmak istiyo svet çok erken ama maalesef ameliyata almamız gerek" "ne arda hayır daha 5.haftada arda hayır yani çok erken hayır dimi hayır" "sakin ol alara'm sana ve bebeğimize bisey olmicak emin olabilirsin" "YA ARDA DAHA CİNSİYETİNİ BİLMİYORUM HAYIR ŞUAN OLM-AAAGHHHHH KARNIM" "alara hanım lütfen zorluk çıkartmayın ameliyat odası şu tarafta gelin." dedi doktor ve bende gittim.
"Arda ameliyat bitmiş çocuğum nerde" "alaram iyisin dimi" "ARDA ÇOCUĞUM NERDE" "sakin ol karnında şuan doktor 1 hafta sonraya randevu verdi o zaman gidip doğurucaksın güzelim" "tamam çık odadan tek kalmak istiyorum" "alara güzelim iyi misin ben bişey mi yaptım bak eğer bi sorun varsa yani bende bi sorun vars-"ARDA YOK BİŞEY TEK KALMAK İSTİYORUM" "peki alara peki"
HASTANEDE 1.SAATLERİ OLUR:
"Alo dora arda size geliyor sen gel çocuklara arda bakar" "peki alarada bisey mi oldu canım" "hayır gel sadece." "peki canım geliyoruumm" "arda bi gelir misin" "efendim gülüm bişey mi oldu hem yemekte yemedin hadi yemek yiyelim ağrın varsa ilaçta içe-"Dora gelicek sen eve git çocuklara sen bak dorayla konuşmak istiyorum" "anladım alara tamam nası istersen öyle olsun."
"Alaraamm canıımmm nasılsınn iyi misinn" "iyiyimm seen" "bende iyiyimm anlat bakalım niye böylesin" "dora ben korkuyorum gözümü kapıyınca o adam karşıma geliyor bazen ardayı o adam olarak görüp ardayı üzüyorum nolur yardım et" "tamam sen sakin ol senin suçun yok şimdi evine geç sen ben ardayı arayacağım halledeceğim merak etme tamam mı" "tamam çok sağol dora iyiki varsın" "ne demek canımm"
"Güzelim gelmişsiinn hadi çocuklarımız seni çok özledii vee sana yemek yaptıık hadi yemek yiyeliimm" "benim çocuklarım benim bebeklerim beni mi özlemiişş yerim ben onlaarıı hemde kahvaltı hazırlamışllaarrr ayy canlarım ne gerek vardıı" "ayye çok öjledim şeni" "bende ayye" "yaa bende hadi masaya geçelim babanız yemekten sonra dora ablanıza gidicek dora ablanız özlemiş abisini galiba" "giderim giderim hadi ben önce içecekleri veriyiim ilk prensesime yaanii kızıımaa al bebeğim sütünü sonra aslan oğluma süüt sonrada karımaa sıcacık çaayy-"HAYIR HAYIR GİT YAPMA NOLUR GİT HAYIR YA GİT HAYIR" diye bağırıyordu alara çocuklar hemen annesine sarıldı kocası ise koşarak sarıldı sakinleşmişti o adamı görmüştü yine.
"Güzelim ben doralara geçiyorum gelirim 10-20 dkya öpüyoruum sizii he bide gelirken almamı istediğiniz bişey var mı" "yok arda saol dikkatli ok yeter." "tamam gülümm" "baba ben oyuncak iştiyoyum" "tamamm ikinizede alırıımm görüşürüüzz" ....
BÖLÜM SONU BUNDAN SONRA HER CUMARTESİ AKŞAM 7 DE BÖLÜM VAR !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•CESARET NUMARASI•
Romance-Alara arkadaşlarıyla doğruluk mu cesaret mi oynarken cesareti seçer ve numara sallayıp nude atması gerekir nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacağını.. -Mafyanın özel numarasına bir anda nude gelir ve nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacak k...