"Herşey hazır efendim bahçesi sizi bekliyor tüm misafiler geldi uçaklarınız havada bizim komutumuzu bekliyor." "Tamamdır teşekkürler arda'yı alıp geliyorum şimdi." sonunda çocuklarımızın cinsiyetini öğrenicektik çok heycanlıydım sadece arda yeni iyileşmişti ve dinlense daha güzel olurdu.
ALARA:
ARDA:
DORA:
MERT:
Herkes sıraya girmişti ilk başta tahmin edip kart atıcaktık kutuya. "Ben beneklerimizin annesiyim biri kız biri erkek hissediyorum." "Bende babasıyım ikiside erkek hissediyorum." "Ben bebişlerin teyzesi mi halası mı öyle bişeyim ben ikiside kız hissediyorum ama sağlıkla gelsiin." "Bende amcası falanım ikiside kız hissediyorum." ....
"10,9,8,7,6,5,4,3,2,1"
Havadaki uçaklara kopan konfetilere baktım.Pembe ve maviydi "AAAAAAAAAAA!!" "ALALAAHAHAHAHH!!" Gibi sesler çıkarken bende bağırıyordum ve ardaya koşarak sarıldım oda kucağına alıp döndürdü.Sonra parti başlamıştı.Bazıları kendi masasına çekilmişti bazılarıda dans ediyordu.Ben ve arda odamıza çıkıyorduk çünkü karnımda sancı vardı hafif bir şekilde. "Arda acıyo ya" "Karıcım dur krem vermişti doktor onu sürelim gel yat sen yatağa." "tamam dur." Arda kremi karnıma sürmüştü ve parti bitmişti.
Ardayla sofradaydık ikimizde sohbet ederek gülüşüyorduk "Arda bişey sorucam." "Sor yavrum." "Şu akına ve halasına." "bebeğim boşver hem biz isimlerden emin miyiz yani kızın nilsu derin erkeğinde rüzgar olacağına eminiz değil mi karıcım?" "Yani ben eminim ama sen istemezsen değişebiliriz." "Ha yok bende eminim." "Arda hazır cinsiyetleride öğrenmişken bebeklerimizin odasını yapalım mıı?" "Olur hadi gel alışverişe çıkalım karıcım hazırlanalım gel."
ALARA:
AYAKKABISI:
ARDATİSKO:
Hazırlandık ve siyah range roverimizin yanına gittik "Arda" "Efendim hayatım?" "Sence ben çirkinleşiyor muyum?" "Saçmalamaya başladın yine ne diyosun sen alara kim dedi sana böyle bişeyi?" "geçen gün aynaya baktım karnım şişmiş ve instegram yorumlarındada çirkin falan yaziyordu." dedim gözlerim dolmaya başlamıştı "Bekle ben onları bulup ne yapıcam sen takma kafana çok güzelsin inşallah kızımızda sana benzer canım benim güzel karımmm." diyerek elimi öptü ve avmye gittik...
BÖLÜÜM SONUUU BAHARI İZLİCEM BÖLÜM GELMEYEBİLR COOOK KISA BİLİYORUM AMA HİİC MÜSAİT OLAMIYORUMM BAHARIN REKLAMLARINDA YAZIP GECE BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞCAM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•CESARET NUMARASI•
Romantizm-Alara arkadaşlarıyla doğruluk mu cesaret mi oynarken cesareti seçer ve numara sallayıp nude atması gerekir nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacağını.. -Mafyanın özel numarasına bir anda nude gelir ve nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacak k...