13.Bölüm

163 5 0
                                    

Aradan 3 gün geçmişti sonunda ardamla eve gidiyorduk ardanın bir eli karnımda diğer elide omzumdaydı benimde bir elim karnımda ardanın üstünde diğeride ardanın belindeydi arbadaydık ve nedense isim düşünüyordum çocuklarımıza.Ayrıca canım çok fena tebeşir çekiyordu hayır millet yenilecek şeyler aşerir ben tebeşir aşeriyorum bunu nası ardaya dicemki.

Eve gelmiştik dıra ve mert uyuyordu zaten saat sabah 6.42 di "karıcım oturma odasına gelsene bi." "geliyorum dur hayatım." diyerek içeri geçtim "ben yani çocuklarımız için isim düşündümde sanada demek istedim ama hayır dersen asla olmaz." "aa bendee dur aynanda söyleyelim yada kağıda yazalım hadi cinsiyeti kız kız olursa kız erkek olursa ne olacağını yazalım." ben kız kıza kumsal ve nilsu yazdım kız erkeğe nilsu derin ve rüzgar yazdım erkek erkeğede rüzgar ve mete yazdım. "Yazdın mı benim bitti hadi değişelim kağıtları." dedim "Bitti biti al bakalım karıcım." dedi ve aynı anda kapıtları açmamızla şaşırmamız bir oldu çünkü aynı yazmıştık hiç bir fark yoktu.

"Karıcııım aynı yazmışıızz." "Evettt" "günaaydııın" diyerek dora odaya girdi ben görünce koşarak bana sarıldı ve "Alaraamm gelmişsiin seni çok özledimm hem ben teyze ve hala oluyorum seni çoookk seviyorhm seni çook özledimmm." sonra mertte geldi "Yengemm beee hoşgeldiinnn hem duydumdaa ben amca oluyomuşummm heeee" diyerek sarıldı.

Biraz zaman geçirdikten sonra odamıza gittik ve üstümüzü değiştik ben yatağa yatacağın için pijamamı giydim "karım bana süpriz yapcakmışsın sen hee" "evet özür dilerim yapamadım." dedim ve gözlerim doldu "karıcım benim hayatım benim iyiki yapmamışsın yoksa bebeklerimize birşey olabilirdi." "doğru." dedim ve yatağa yattım ancak canım çookk tebeşir çekiyordu en sonunda dayanamadım ve ardaya söyledim.

"Arda ben aşeriyorum." "Ney aşeriyon mu söyle karıcım hangi meyve hangi yemek hangi tatlı hangi şey söyle hemen gelicek önüne." "ama şey ee ıı ben şeye aşeriyorum." "neye karıcım söyle." "tibişibirei." "neeey bidaha de düzgün de ayrıca." "tamam ya tebeşire." "Neyyg karıcım tebeşir ne alaka hem zarar verir sana o yenilmezki." "Yenilen yap o zaman arda valla bebeklerimizin kafasında tebeşir doğum leseki olur sen bilirsin yani." "Tamam tamam deme şöyle ben aşçılara dicem yapcaklar onlarda hemen." dedi ve aşağı indi bende yatakta oturup instagrama post attım sonuçta hamileyim yani dimi canıım.

Post:ÜSTÜNDE PİJAMA VAR!!

@Alarayılmaz: yeni bir yılmaaz geliyooorrr 🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Alarayılmaz: yeni bir yılmaaz geliyooorrr 🖤.
    *997.898mlyn begeni* 789.983kyorum*
@boraardayılmaz:Hemde duble ❤️
          *içerik üreticisi tarafından beğenildi*
985:Ohaaa ikiz çocuk muuuu
257:Kesin şop
368:Hayırlı olsun ablam
917:OHAAA ARDA BABA MI OLUYO SİMDİ??
......
Tekrardan yatağa yattım ve arda kapıyı çalarak elinde tepsiyle geldi. "Karıcıım postun çok güzeel bide tebeşirlerin geldiii." dedi ve bende gülerek hapu hupur tebeşirleri yedim...

BUGÜN BAŞKA YOK HATTA YARIN GELEMYEBİLİİİİRRRİRRRİRRR SİZİ SEVİYORUM ÖPÜLDÜNÜZ 😍😍❤️❤️

•CESARET NUMARASI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin