2.Sezon 27.Bölüm (Narin'im🤍👼🏻)

19 1 0
                                    

Zaman atlaması '8 ay sonra'

"Alo aşkım rüzgar cips istiyor nilsu çikolata bebeğimizede bez al aşkım biliyosun yeni yeni yürümeye başladı lazım biraz" "tamam bebeğim sen bişey istiyo musun" "yok yok hemen gel yeter canım" "emredersiniz karıcıım"

"Nilsu kızım ödevini yaptın mı bak rüzgar yapmış" "ya anne birinci sınıf olmak çok zor bıktım ben şimdiden" "hadi annecim hadi dora teyzen gelcek birazdan gelince melekle oynarsın şimdi ödevini yap" "peki annee"

"Melek bebeğiimm hoşgeldiinn" "hoşbuyduk ayaya teyce" "ay ben senin ayaya diyen dillerini yerimm canım beniim" "mert hoşgeldiin nasılsıın" "nası olayım lohusa karım bir yaş sendromlu bir çocuğum valla yaşanabildiği kadar be yenge" "ay kolay gelsin o zaman,neyse hadi mutfağa geçelim biz melek nil,rüzgar ve batu seni bekliyo yani batu bebek ama olsun hadi koş yanlarına sende" "tayam teyze"

doralar gider,arda eve gelir...

"babaaa" dedi nilsu derin arkasından koşarak rüzgar gelir "babaa" diyerek sonra yavaş yavaş yürümeye çalışarak "baba" der batu "bakın size neler aldımm" der arda ve arkasından 6 sepet oyuncak vs. getirir adamları "ya aşkım ne gerek vardı bunlara ev oyuncak dolu" "olsun aşkım olsun ha bide şimdi çocukları selma teyzeleri alcakmıştaa özlemiş kadın bugün onlarda kalsın" "tamam tamam bekle ben hallediyim gelicem"

"Geldiim ay ev çok sessiz oldu böylede" "istersen senin inlemelerin olabilir evde" "diyosun" "diyorum" der ve arda belini tutarak kendine çeker "aşkıım koruma takmamız lazım valla 4.olmaz he" "bakarız bakarızz" der ve arda alaranın kıyafetlerini yavaşça çıkartıp kucağına alır o sırada kapı çalar.

"hay anasını ya güzelim sen odaya geç geliyorum ben" "tamamm" der alara ve odaya geçip şık bi gecelik giyer.

gecelik:

"geldi- arda alarayı görünce biraz duraksar ve süzer daha sonra tisortunu cıkarıp yere atar ve alarayı tutup yatağa yatırır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"geldi- arda alarayı görünce biraz duraksar ve süzer daha sonra tisortunu cıkarıp yere atar ve alarayı tutup yatağa yatırır...

(korumalı yaparlar korkmayın futbol takımı kurmayacaklar!!!)

"günaydıın" "günaydın güzeliim" "ya bugün akşam sen ben çocuklar restoranda yemek yiyelim mi" "olur bebeğim nasıl istersen"..

BÖLÜM SONUUU AKLIMA GELDİKCE ATIYORUM SEVİLİYOSUNUZZZZ 🎀🤍

•CESARET NUMARASI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin