22 Okumada yeni bölüm good okumalarrrr.❤️
"Günaydın karıcım." "günaydıın." "bizim bebeker uyanmadan ben biraz tadına mı baksam acaba hıı." diyerek belimden tutup kendine çekmişti ve elini kadınlığıma koyup okşamaya başlamıştı "arda olmaz dedim bu gece tamam mıı" "tamam tamam hadi hazırlan kahvaltıya inelim." dedi ve bende kendi bikinelirimi giydim altıma ek olarak şortta giydim "oo karıcımm yakıyosuun." "saolun arda beyciim sizde çok yakışıklısıınııızz." "mertler kahvaltıya inmeyeceklermiş denize geçmişler direkt." "tamamm biz kahvaltıya gidelim canım zeytinli poğaça çekti." "hmm aşeriyosun YOKSA HAMİLE MİSİN ALLLAAA-"ardaa saçmalamaa ne hamileliğii." alara azcık daha konuşsan belli ediceksin..
Kahvaltımızı yapmıştık çocukları otelin çocuk okulu gibi birşeyi vardı oraya bırakmıştık bizde denizdeydik ancak etraf gittikçe azalıyordu "arda neden insanlar gidiyor?" "bilmem boşver karıcım bişey yoktur." "sen yinede tahsinle konuş güvemliliğimizi arttıralım." "tamam bekle konuşiyim sen doranın yanına git." "yenge merak etme ben konuştum sabah şimdide konuşsun arda ama strese girme git yüz dorayla sende." "tamam mertisko ben gidiyorum görüsürüüzz." diyerek doranın yanına gidip biraz yüzdüm.
Ardadan:
"Alo tahsin" "efendim abi" "çocukları al arabaya götür süreleri doldu onların hocaları aradı arabada uyurlar onlar yorgunlardır bide güvenlik önlemlerini arttır." "tamam abi merak etme sen." "hadi görüşürüz." dedim ve kapatarak karımı izlemeye başladım canım karım ya.
Karımı izliyordum hala ve biranda silah sesleri patladı hemen alaranın yanına koşarken alarada benim yanıma geliyordu dora ve alarayı yanıma aldım mertse silahıyla bizi koruyordu "ARDAA ARDA COK KORKUYORUM!" "KORKMA BEBEĞİM BURDAYIM." "ARDA KENDİM İÇİN DEĞİL KARNIMDAKİ İÇİN KORKUYORUM!!" hamile miydi yes be ancak şuan ona sevinemiyordum bile "3.ÇOCUĞUMUZ OLUYOORRRR KARICIIMM DÜŞÜNME SEN GÖZLERİNİ KAPAT KUCAĞIMDASIN HİÇBİŞİ YOK SAKİN OL!" diyerek denizden çıkardım ve arabaya bindik mertler kendi korumalarının aranasındaydı dorayla ilgileniyordu bizde nil alara ben ve rüzgar bide tahsin aynı arabadaydık "abi geçenki adamlar." "tamam tamam hallederiz şuanlık ortalık sakin zaten duralım biraz sen çocukları bide alarayı otele götür dinlensinler ben halledicem." "arda olmaz seni bırakmam." "alara mafyayım ben güzelim bana bişey olmaz bak karnındaki çocuğumuz için strese girme korkma çocuklarımızla ilgilen kafanı dağıt yazcam ben sana bebeğim." "arda bak dikkatli ol!" "tamam korkma." dedim ve arabadan inerek diğer arabama bindim ve düşmanlarımın yanına gittim....
A🤍:Karıcım napıyomuş?
Siz:Ardaam halletiniz dimii??
A🤍:Bu yakışıklı kocan halleti tabide sen hamile olduğunu bu gece dicektin bu yüzden erteledin bizim işii
Siz:uff sürpriz yapcaktım ama tabikide senin mafya olduğunu unuttum arda
A🤍:Açıkça bi fotoyla şu işi halledebiliriz karıcımm
Siz:Öyle mi kocacıımm
A🤍:Öyle
Siz:A🤍:Nerden buluyon bu saçma şeyleri dora öğretti kesin
Siz:ben ona öğrettim...
A🤍:yalnız hala foto alamadım
Siz:Bekle bekllllleeee
A🤍:beklim
Siz:Siz:Bende hazır çocukları uyutmuşken duşa giricektimm sen ne zaman gelirsin bebeğimmmmm
*A🤍 yazıyor*
*A🤍 çevrimiçi*
*A🤍 çevrimdışı*
*A🤍 çevrimiçi*
A🤍:5 dkya geliyoruz alara hanım.
Siz:kocam ben duşa giriyorum gelince otel odamızın yumuşacık yatağında bekle ve karpuz getir!😡
A🤍:emredersiniz alara hanım başka bir aşerdiğiniz isteğiniz var mıydı?
Siz:şuanlık yok cnm tşk öptm bb
A🤍:bende opuyorum guzelim geliyorum karpuz alıpBÖLÜM SONUUU AYOL BEN Bİ TIK UZUN YAZDIM İLK SEFA OTELDE SIKINTIDAN BOŞ BULDUĞUM HER VAKİT YAZDIM İNŞ DÜZGÜN OLMUŞTUR ÖPÜLDÜNİZ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•CESARET NUMARASI•
Romansa-Alara arkadaşlarıyla doğruluk mu cesaret mi oynarken cesareti seçer ve numara sallayıp nude atması gerekir nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacağını.. -Mafyanın özel numarasına bir anda nude gelir ve nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacak k...