22.Bölüm

82 2 0
                                    

"Arda uyudun mu?" "ben uyumamki güzelim." "nası uyumam her gece napıyosun?" "seni izliyorum." "sana bişey dicem." "de karıcımda gecenin 5.30'unda ne diyeceksin acaba?" "şey" "ney "benim canım şey cekti." "ney canın mı söyle karıcım." diyerek yataktan kalkıp hemen ışığı açtı ve yanıma oturdu.

"Hani şu antep fıstıklı kadayıflı çikolata varya." "Şu meşhur olan mı iyide o türkiyede yokki istersen yarın sabah yapalım beraber." "Arda valla çocuklarımız doğmaz bul bana yaa." diyerek dudaklarımı büzdüm.

"Tamam dur korumaları arıyım bulsunlar." dedi bende mutlu mutlu kalkıp dolaba gittim karnım çok şişmişti (zaman hızlı geçiyor..) üstüme beyaz tişört altımada ispanyol paça gri eşofman giydim saçlarımı açık bıraktım ve gloss sürüp odadan çıktım Arda üstüne gri şort beyaz tişört giymişti.Oturma odasında koltupa oturmuş telefonuyla ilgileniyordu benim geldiğimi görünce "Gel kucağıma otur karıcım." dedi yav adam 3 canlıyız biz nası taşıyacaksın "Ay arda saçmalama hamileyim taşıyamazsın." "Geliyor musun ben mi gelip alıyım?" "tamam ama bak zorlanma." dedim ve kucağına çöktüm çöktüm diyorum çünkü gücümü vermiyordum.

Arda bi anda beni kucağına alıp tam oturttu "Ya arda taşıyamazsın yaa." derken çok rahat taşıdığını fark ettim "karıcım sen 56 kilosun allah aşkına çocuklarla beraber max 65 olursun saçmalama istersen hem istersen yarın eğlencesine spora gidelim olur mu?" diyerek boynumu öpmeye başladı. "Olurr olurr ama şimdi çikolatamı yemem lazım." dedim.

Aradan 1/2 saat geçmişti sabah olmuştu dora ve mert aşağıya indiler bizi görünce biraz şaşırdılar çünkü normalde biz bıraksalar akşama kadar uyurduk. "Aa alara bişeyi mi bekliyorsunuz sabah sabah uyanıksınız?" "Doracım benim canım kadayıflı antep fıstıklı çikolata çekti ancak bu odun abin beni bekletiyo sabah 5.30'dan beri ne gelen var ne gi-"Abi bu kolileri nereye koyalım?" dedi korumalar ellerinde 10-15 tane koli vardı "Koyun şuraya yere." dedi arda "Tamam." dediler bende arda'ya "bunlar ne boracım?" dedim oda "çikolataların hayatım." "Yaaa bu kadarına gerek yoktuu seni yerim beeenn." diyerek önce yanağını öptüm ardından kolilere gittim doralarda beraber mutfağa gittiler arda bana "Karıcım ben odaya çıkıyorum üstümü değişçem spor için sende ye gel değiş çıkalım."dedi.

ALARA SPOR OUTFİTSS:

ALARA SPOR OUTFİTSS:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

!!SİYAHİ!!

ARDA OUTFİTSS;

"Hazırım bende hadi arabaya gidelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hazırım bende hadi arabaya gidelim." "Tamam gel karıcım." dedi arda ve porsche siyah üstü acılan arabamıza bindik.Spor yerinin önüne geldiğimizde magazinciler vardı.

"Günaydın alara hanım hamileliğiniz nası gidiyor cinsiyetleri kız ve erkekmiş doğru mu?" "günaydın herkese evet cinsiyetleri kız ve erkek hatta isimleride bellii kızımızın ismi nilsu derin oğlumuzun ismide rüzgar." "Hayırlı olsun inşallah sağlıklı alırsınız kucağınıza bugün çok enerjiksiniz bir sebebi var mı?" "Ya kocacım aşerdiğim herşeyi koli koli alıyor ve her istediğimide yaptığı-"öhm öhm alara girelim mi artık?" "Kocanız arda bey her istediğinizi kutu kutu emin misiniz?" dedi magazinciler bende "iyi günler tekrardan teşekkür ediyoruz." diyerek spor salonuna girdik...

BÖLÜM SONUU ÖNCEDEN HERGÜN ÇOK BÖLÜM ATIYODUM VE OY GELİYORDUU BU YÜZDEEEN HERGÜN BÖLÜM ATACAĞIIMMM ÖPÜLÜYOSUNUZZ HEMDEE KOCAMAANNN ❣️💋❤️💋❣️

•CESARET NUMARASI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin