2.Sezon 24.Bölüm

18 1 0
                                    

(+18 şeyler vardır!!)
Uyanmıştım ancak ellerim ve ayaklarım bağlıydı ve en önemlisi gözlerimde kapalıydı en son yerde oturarak ağladığımı hatırlıyorum "nerdeyim ben İMDAAAT!" "kes lan sesini mehmet abinin emri olmasa ağzına çakardım bi tane kes sesini şimdi" "AAAAAA- derken ağzıma bez tutulmasıyla tekrar bayılmıştım.

"Gözlerim açılmıştı artık olduğum oda şöyleydi:

yerde yatıyordum ve hemen kalktım ayağa kapıya doğru gidicekken kapı açıldı mehmet ve karısıydı "NE İSTİYOSUNUZ BENDEN BIRAKIN BENİ!" "ahh alara ahh umarım hamile değilsindir gerçi olsanda olmasanda bu günden sonra olucaksın zaten hhaahahaaha" "ne...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yerde yatıyordum ve hemen kalktım ayağa kapıya doğru gidicekken kapı açıldı mehmet ve karısıydı "NE İSTİYOSUNUZ BENDEN BIRAKIN BENİ!" "ahh alara ahh umarım hamile değilsindir gerçi olsanda olmasanda bu günden sonra olucaksın zaten hhaahahaaha" "ne diyosun sen ya bırakın beni lia nolur!" "özür dilerim bende seninle aynı şeyleri yaşadım biliyorum acını ancak alışıcaksın merak etme." "lia git ve odamızda soyunarak beni bekle yatakta dur!" "peki nasi istersen." dedi ve odadan çıktı korkuyordum kendim için değil karnımdaki çocuğum için arda nolur gel.

"Güzeelliim şimdii önce sana test yapalıımkii emin olalıım" "teste gerek yok hamileyim!" "tamam merak etme çok cani bi insan değilim bebeğine zarar vermicem ama senin için aynısınk söyleyemicem" "ne saçmalıyosun arda beni bulurs-"seni bana arda verdi zaten para karşılığı arda bulsa nolur" arda yapmaz arda yapmamıştır arda yapmadın değil mi arda yapmamış ol lütfen "a-arda yapmaz" "ahahahah o zaman nasıl seni kaçırabilirim alara bu kadar kolay?" haklıydı arda beni hiç sevmemişti para karşılığı satmıştı adama.

"şimdi soyunuyosun ve beni bekliyosun" "HANİ BEBEĞİME ZARAR VERMİCEKTİN!" "merak etme vermicem dediğimi yaparsan vermem ancak yapmazsan ikinizinde bugün ölüm günü olur." odadan çıktı ve bende kaçacak yerler aradım..

"Eveet hala soyunmamışsın demeek!" "l-lütfen" "sen bilirsin üstüni çıkar südyenle kal hemen!" "yapma nolur" "HEMEN DEDİM" "t-tamam" başka çarem yoktu çıkardım ve karnıma kaynar su döktü sırtıma dökülmüştü bu ben hatırlıyorum ve hatırlamak istemiyordum "AAHHHHHHH!" "YAPMA!" "ARDAAA!"

4 gün geçmişti yaşamak istemiyordum öldürsün diye yalvarıyordum ona ancak sadece acı cekiyordum silah sesleri geliyordu kim bilir hangi kız kurtuluyordu derken kapı açıldı ardaydı benden daha perişan bir haldeydi üstümde yırtık giysiler karnımdan akan kanlar ağlamaktan mahvolan gözlerim ardaya bakınca artık hiçbişey hissetmiyordu "ALARA!" diyerek sarıldı canımı yakmıştı "SİKTİR GİT SEN BENİ BU ADAMA NASIL SATARSIN ARDA!" "HİÇ Mİ SEVMEDİN YA EN AZINDAN KARNIMDAKİ ÇOCUĞU HİÇ Mİ DÜŞÜNMEDİN!" "alara sakin ol yok öyle bişey ben seni nasıl satarım yalan söylemiş adam sende inanmışsın" çok salaktım..

BÖLÜM SONUUUU #mafya OY BEKLİYORUJM❤️❤️

•CESARET NUMARASI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin