2.Sezon 11.Bölüm

56 1 0
                                    

Öğlen olmuştu dora ve mert gelmişti hiçbirimiz birşey yemiyorduk içmiyorduk ortam sessizdi nil ve rüzgarı evde uyutup bırakmıştık ve bakıcılarını çağırmıştım ne kadar güvenli bilmiyorum ama yapcak bişey yoktu kocama bunu yapanları kendi ellerimle öldürcektim.

"Alo tahsin." "alo alara hanım bi haber mi geldi?" "yok hala aynı ama ben senden bunu yapanların kim olduğunu söylemeni istiyorum." "efendim bunlar ardanın eski sevgilisi denizi hatırlıyorsunuz değil mi?" "evetde onu öldürtmüştüm." "zaten o değil onun eski sevgilisiymiş yerini tespit ettik birazdan baskın yapacağız." "bende gelicem." "alara hanı-"gelicem dedim tahsin evin önüne sen ve 2-3 korumalı araba gelsin biz erkenden baskın yapalım sonrada bizimkiler gelsin." "peki efendim saat 12.30 gibi çıkacağız." "tamamdır saol." diyerek kapattım gözlerim uyku istiyordu ancak ardayla beraber uyumak istediğini anlaybiliyordum.

Alaranın baskın kombini:

Alaranın baskın kombini:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SAAT:11.34

"Efendim dora." "ALO ALA-ALARAAH!" "NOLDU KÖTÜ BİŞEY Mİ OLD-"ALARA ABİM YAŞIYOOH!" diye bağırdı bırakmamıştı beni yaşıyordu "NE! KAPT HEMEN GELİYORUM!" diyerek kapadım ilk ardayı görmem lazımdı.

"Arda beyin durumu stabil yalnız kendisi şuanlık sadece alara hanımı nilsu derin ve rüzgarı görmek istediğini söyledi." "ben beni gidiyorum ben diyerek girdim içeri ardanın gözleri hafif açıktı hemen giderek sarıldım "alara." "efendim efendim ardam iyisin dimi?" "iyiyim alara." "ben biliyodum bırakmicanı." "o yüzden mi gözlerin kızarık?" "yani şimdii." "sen nereye gidiyorsun hazırlanmışsın?" "ben baskına gidiyorum kocacım." "alara o aklındaki fikirden vazgeç ben iyileşirim bi iki güne beraber gideriz." "hayır arda sen dinleniceksin bende yarım kalmış işi tamamlayacağım." "alara güzelim ya sana bişey olursa." "arda tek gitmiyorum sakin ol sana söz veriyorum hiç bişey olmicak." diyerek dudağını öpüp yanına oturdum ve elini tutarak yüzüyle oynamaya başladım.

Saat:12.28

"Alo efendim tahsin." "alara hanım sizi bekliyoruz hastanenin önündeyiz." "tamamdır geliyorum şimdii." diyerek kapadım "gidiyorum ben şimdii." diyerek kabanımı alıp giydim "alara gitme." "arda uyu ve iyileş sonrada kaldığımız yerden devam ederiz tamam mı?" "seni seviyorum." "bende seni seviyorum ardam." diyerek dudağını öptüm ve gülerek odadan çıktım.

Odadan çıktığım an gülmem soldu ve hızlı ve gergin adımlarla dışarı çıkıp arabaya bindim "acele edelim kocamı tek bırakmak istemiyorum." "peki alara hanım buyrun sizin silahınız." diyerek grimsi silah verdiler üstünde ince bir şekilde kimsenin göremeyeceği şekilde
a🤍a yazıyordu "bu ardanın silahı mı?" "evet efendim kendisi bu silahı hep kullanır başka silahları kullanmıyo nedenini bilmiyoruz eli alıştı sanırım." "anladım." diyerek camdan dışarı bakmaya başladım...

HOT MAFİA WOMANNN OWWW BÖLÜM SONU AŞKLARIMMM 3 OY GELMEZSE YENİ BÖLÜM GELMİCEK!!!!!!

•CESARET NUMARASI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin