2.Sezon 14.Bölüm

53 2 0
                                    

    YENİ BÖLÜM 15 OKUMADA GELİCEK!! (3 oy gelirsede gelir.)

Ameliyat başarılı geçmişti ameliyattan çıktığım an ardanın beni 4 kere tahsininde 8 kere aradığını farkettim hemen ardayı aradım "alo-"ALARA İYİSİN DİMİ!" "iyiyim ameliyattaydım arda iyi mis-"ALARA SAKIN DIŞARI ÇIKMA SAKIN BAK." "tamam odamda beklerimde noldu?" "ALARA LÜTF- sözü kesilmişti silah sesleri geliyordu hızla odama  geçip üstümü değiştim (çanta getirmişti yanında)

giydiği:

Kafama takmamıştım çünkü mafyaydı arda ancak çocuklarım için çok endişeliydim ardaya güveniyordum o yüzden dediğini yapıp beklicektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafama takmamıştım çünkü mafyaydı arda ancak çocuklarım için çok endişeliydim ardaya güveniyordum o yüzden dediğini yapıp beklicektim.

Akşam olmuştu ancak ne arayan vardı ne soran derken silah sesleri duydum gelmişlerdi sanırım ancak ardanın dediği gibi odada beklemem gerekiyordu hemen ardayı aradım "Alo alara." "alo arda geldiniz mi?" "alara seni aramayı unuttuk çıkabilirsin bitti o olay yani onlar pes etti saçma sapan bişeydi biz kavga ediyoduk silahlarla fln bi anda kaçtılar bilmiyom sen eve gel konuşuruz bebeğim." "A-arda bu-bırdalar." derken kapım açıldı ve ağzıma bir bez tutuldu son duyduğum "NE ALARA ALARA ALARA İYİ MİSİN ALARA KORKMA GELİYORUM GÜZELİM." di.

Uyandığımda karşımda merti görmeyi beklemiyordum "Mert?" "iyi misin yenge." "iyiyim ama sakın beni kaçırdığını söyleme hem bunu nasıl yaparsın sen ya ardayla geçmişiniz var kalpsiz misin sen!?" derken odaya dora girdi "Alara'm kalkmışsın." diyerek bana sarıldı bende onu ittim "SİZ SALAK MISINIZ YA NASI YAPARSINIZ ARDAYA BUNU!" "alara bi din-"neyini dinliyim mert?" "Seni biz kurtardık alara borayla ne kadar küste olsak o benim kardeşim hala ve ona yapılan bana yapılmıştır." dedi mert dorada hemen "abime ihanet edeceğimi hatta sana ihanet edeceğimi düşünüyosan yazıklar olsun sana alara." diyerek hızla odadan çıktı bense olayın şokundaydım.

1 saat sonra

Arda gelmişti sanırım kapıya koşarak açtım ve ardaya sıkıca sarıldım oda bana sarıldı "içerdeler mi?" "hı hı." dedim ve içeri geçtik mert ve dora oturmuştu ben doraya "dora biraz konuşalım mı odanızda?" "peki." dedi ve odaya çıktık çok geçmeden barışmıştık ve mertle ardanın küsme sebebi mertin gözünden bi şirketin hatasının kaçmasıymış çok saçma bir sebepten ötürü küsmüşlerdi.
Ardayla merte gelelim

"Teşekkür ederim mert." "ne demek bora bey kim olsa aynısını yapardı bende sizin şirketinizde çalışan bi çalışan olarak elimde-"mert gel." diyerek kollarımı açıp sarıldım kardeşime o olmasaydı belki alara ölebilirdi barışmıştık ve kızlara sürpriz olarak tatil planlamıştık bebeklerle beraber ne kadar zorda olsa olsun bence iyi gelicekti....

Bölüm sonu okuyuculara ve kimsenin vermediği oylara teşekkür ederim öpüldünüz.💓

•CESARET NUMARASI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin