Havaalanına gelmiştim sonunda valizlerle beraber bir banka oturmuş çocuklarımla bekliyordum emzirmem gerekiyordu "nilsuu tamam kızım oğlum nolur dayanın birazcık." derken siyah bir araba yaklaştı "Alara napıyorsun sen yürü eve konuşmamız lazım." "konuşucak bişey yok aldatmışsın beni defol git." dedim ve arda arabadan indi valizlerimi bagaja koydu ve benim yanıma oturdu "Dna testi yapıldı." "Ne güzel git bak çocuklarınıza oyuncak baak araba baak barbie baaak!"
"Çocuk benim değilmiş denizde öldü bebeklerde öldü babasıda öldü." "babasının ne suçu vardı?!" "Onunda planıymış haberi varmıl ve saklamış karıcım o gecenin kameralarına baktım denizi yataktan itmişim ve odadan atmışım denizde bunu fırsat bilerek kendini soymuş ve benim sadece üstümü çıkarmış."
Arda beni aldatmamıştı evet ama yinede bunu bana anlatması gerekiyordu bu yüzden eve dönsemde biraz küs kalacağız. "Eve gel artık nolur bak bebeklerimizin 2.günü ve göbek bağları çıkabilir eve gidelim lütfen bebeklerimiz için." "iyi peki." dedim ve arabaya bindik.Gözlerim kapanmıştı...
Eve geldiğimde kendi yatağımdaydım üstümde hâlâ dünkü elbise vardı duşa girme kararı aldım bebeklere bakıcıları bakabilirdi.
Duştan çıktım ve üstümü değiştim.
Alara:
(kazak ve canta yok)
Üzerimi giydim ve aşağı gittim akşam olmuştu saatte baktım saat 9.30'du "Aysel teyze arda nerde?" "Yavrum motoruna atlayıp çıktı üzerinde siyah gömlek falan vardı rahat şeyler giydiğine göre yarışa gitmiştir klasik bora yani." "Yarış mı? ne yarışı?" "Aa sen bilmiyo musun bora bey motor yarışlarında çok iyidir şuan yarıştığı yerlerde 1.ancak bugün final yarışı var rakibi onun en büyük düşmanı inşallah başına bişey gelmez." kan beynime sıçradı ulan iki çocuğunuz var hâlâ yarışlarda ya sabır.
"Burası alara hanım." dedi tahsin büyük bir motor yarış yerine gelmiştik pist vardı hemen arabadan indim ve kalabalığın içine karıştım tezahürat sesleri vardı maç başlamıştı bir tane kameradan izleyebiliyorduk arda önseydi.Aralardan geçmeye çalışırken kendimi kavganın içinde buldum ve birinin beni itmesiyle piste girdim sesler,çığlıklar derken motorcu beni kucağına aldı.Bu koku ardanındı maçtaydu ve bende onun kucağındaydım
POZİSYON:
(alara kasksız.)
Ardanın rahat bir şekilde önünü görmesi için omzuna yaslandım herkes oooo diyordu. "HANIMCI MOTORCU BİRİNCİ ARDAA HANIMCI MOTORCU BİRİNCİİ ARDAAA HANIMCII MOTORCU BİRİNCİİ ARDAAA!" diye sesler geliyordu "ne işin var kızım senin pistte hadi onu geçtim burda ne işin var!" sesini zor duyuyordum "Ne mi işim var çocuklarımıza bakıyım ben sende burda yarışğ AHHĞĞ ARDAAA YAVAŞ?!" erkekliği resmen bana girmişti çünkü tümsek vardı arda sırıtmış ve herkes yine oo lamaya başladı.
Maç bitmişti arda kazanmıştı şimdide herkes onu tebrik ediyordu kalabalık azaldıktan sonra arda kaskını çıkardı ve bende yanına gittim herkes gitmişti mekan kapanıyordu. "Arda yeter bak biz anne baba oldu bu tür şeyleri bırakman gerekiyor artık yeter ben sadece çocuklara bakamam!" "Bağırma." "Arda delirtme beni ya böyle hayat mı olur sen barlara git bendw evde çocuklarımıza mı bakıyım!" "BAĞIRMA KES SESİNİ BUNU SEN SEÇTİN İSTESENDE İSTEMESENDE YÜRÜ EVE!" gözlerim dolmuştu kes sesini, bunu sen seçtin ne diyordu bu adam...
BÖLÜM SONUU BÖLÜM NASILDI??
Boşanma??
Arda niye böyle?
Eski arda nerdee
karıcımm güzeliiim diyen arda nerdee laan!
Öpüldünüz 💋❤️🔥❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•CESARET NUMARASI•
Romance-Alara arkadaşlarıyla doğruluk mu cesaret mi oynarken cesareti seçer ve numara sallayıp nude atması gerekir nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacağını.. -Mafyanın özel numarasına bir anda nude gelir ve nerden bilebilirdiki hayatının aşkı olacak k...