היילי
התעוררתי בבוקר ששמעתי את רוי צועק מהסלון.
התחלתי לרדת למטה לסלון שמעתי את רוי צועק "סמואל עוף מפה! אני לא הולך איתך לשום מקום."
סמואל פה? מתי הוא בא? "רוי הכול בסדר?" שאלתי רוי הסתובב אליי במהירות.
"מלאך שלי מתי התעוררת הערתי אותך?" רוי שאל שנעמד מולי "לא, לא גם ככה הייתי מתעוררת עוד כמה דקות, אבל הכול בסדר למה אתה צועק?"
"היי היילי אני בסדר מה איתך?" סמואל אמר בחייך "היי סמואל סליחה שלא שאלתי אותך מה שלומך פשוט לא הבנתי מה קרה."
"הכול בסדר מלאך פשוט סמואל רצה שאני אחזור לבית." רוי אמר שחזר לשבת בספה.
"אני עדין רוצה רוי אתה חייב לעזור לי אני לא יכול להתמודד עם הרוסים וגם מאפיה ניו יורק." סמואל אמר.
"גם אני מתמודד עם הרוסים הם ניסו לרצוח את היילי ואותי!" רוי צעק.
אז זה היה הרוסים שירו עלינו אבל למה הם רצו אותי? מי אני בכלל אני סתם עוד מישהי טוב אולי אני הבת של קאפו ניו יורק אבל כמעט אף אחד לא יודע את זה.
אולי משהו גילה את זה, אולי כריס אמר למישהו כי למה לא הוא שונא אותי.
"מה מתי למה לא אמרת לי שירו עליכם." סמואל שאל את רוי "למה שאני אומר לך." רוי שאל קצת יותר רגוע עכשיו.
"למה שתגיד לי כי אולי אני פאקינג דואג לך ולהיילי למה אתה לא מבין את זה!?" סמואל שאל שקם בעצבים מהספה.
"סמואל הכול בסדר תירגע גם לא היה זמן להודיע לך על זה." ניסיתי להרגיע את סמואל.
"לא אמרתי לך כי אתה היית בא לפה ישר, סמואל אני יודע שאתה דואג לי ולהיילי אבל אתה שוכח עם מי אתה מדבר אתה מדבר עם קאפו איטליה אני יודע להסתדר בלי עזרה של אחי." רוי אמר שקם וחיבק את סמואל.
איזה כיף לרוי שיש לו אח שדואג לו לי היה רק את אמא שלי שדאגה לי אבל עכשיו יש לי את רוי.
"היילי את רוצה?" סמואל שאל "מה, מה רוצה?" "פיצה, את אוהבת זיתים או תירס?" "אממ, אני לא יודעת." אמרתי התביישתי להגיד שלא אכלתי פיצה יותר מחמש שנים אני אפילו לא זוכרת את הטעם.
"היילי את רוצה אולי משהו אחר?" רוי שאל אותי שלא עניתי לסמואל "לא, לא פיצה זה, זה טוב." אמרתי.
כואב לי הראש כל כך מה יש לי אני מרגישה סחרחורת.
קמתי לקחת מים אבל הסחרחורת שוב באה "מלאך מה קורה את מרגישה בסדר?" רוי שאל אותי שהחזיק אותי מליפול לרצפה.
"כ-כן כן רק קצת ס-סחרחורת." אמרתי מגמגמת
"סמואל תתקשר לרופא שלה שיבוא לפה עכשיו." שמעתי את רוי אומר.כבר לא הצלחתי להחזיק את עצמי התחלתי לראות נקודות שחורות "פאק מלאך מה קרה לך?" רוי שאל שהחזיק אותי וקירב את ראשי אליו.
"א...אני לא יודעת." הצלחתי לומר לפני שראיתי שחור רק שחור.
טוב אז הפרקים לא כל כך ארוכים אבל זה השתפר שיהיה יותר קוראים לספר 3>
YOU ARE READING
when will you be mine
Romance*גמור* היילי רומנו הייתי אמורה לתקוע לו סכין בגב במקום זה התאהבתי בו. רוי רוסו הייתי אמור לרצוח אותה ברגע ששמעתי שהיא הבת שלו אבל במקום זה התאהבתי בה. הספר היה במקום האלה: (בחלק מהמקומות הוא עדיין) מקום 1# במוות מקום 1# ביריות מקום 1# בגבר מקום...