היילי
שאני מתעוררת אני לא רואה את רוי לידי. איפה הוא?
אני שומעת צעקות מלמטה וקמה מהמיטה אבל כואב לי אני לא יודעת אפילו איך נרדמתי פתאום
שאני יוצאת מהחדר אני שומעת את הצעקות יותר "איך זה פאקינג קרה!"
"החיילים שלו עשו את זה."
"פאק!"מה קרה? רוי הסתובב וראה אותי "אמרתי לך שתעיר אותה אבל אתה אף פעם לא מקשיב לי." סמואל אמר ורוי לא התייחס אליו
"רוי מה קרה?"
"אבא שלך, הוא ברח."
"איך?"
"החיילים שלו עשו לנו בלאגן במועדון הייתי חייב ללכת בזמן הזה חיילים אחרים שחררו אותו."
"אתה יודע לאן הם הלכו?" בבקשה שכן
"לא."
"אנחנו נמצא אותו אל תדאגי מלאך," רוי אמר וחיבק אותי "סליחה שהערתי אותך מלאך."
"הכול בסדר גם ככה הייתי מתעוררת, רגע מה עם הנשף אין לי בגדים."
"אנחנו נלך לקנות עכשיו לכי להתלבש מלאך."
"טוב." עליתי במדרגות ושמעתי את סמואל אומר
"אתה בטוח שרוברט לא היה שם?"
"הוא לא יכול ללכת בכלל אין סיכוי שהוא היה שם." יופישמתי שמלה פשוטה שהיה לי קל למדוד וירדתי לסלון רוי קם וגם סמואל
"סמואל אתה הולך לבית שלך?"
"כן אחרי שאתם מסיימים תבואו."
"אולי, בואי מלאך." רוי אמר והחזיק לי את היד יצאנו סמואל הלך לרכב שלו ואנחנו נכנסנו לרכב של רוי
"רוצה לעשות משהו מטורף?"
"כמו?"
"רוצה לנהוג?" מה? את האמת תמיד רציתי אבל אני מפחדת אני עוד יהרוג אותנו
"לא תודה אני לא רוצה למוות היום ובטח שלא להרוג גם אותך."
"את עוד תעשי את זה."
"אני לא."
"אנחנו עוד נראה."לאחר מספר דקות הגענו למקום שיש רק שמלות ערב שנכנסנו ראיתי שמלות מהממות אבל היתה שמלה אחת שמשכה אותי אליה היא כל כך יפה (השמלה בתמונה למעלה)
"איך היא?" שאלתי את רוי שנעמד לידי
"היא חשופה את לא הולכת איתה." היא לא כל כך חשופה
"אני רוצה אותה."
"מלאך"
"נוו היא לא חשופה כל כך אל תעשה מזה עניין."
אמרתי והלכתי למדוד
"לא אמרתי לך שאת יכולה ללכת עם זה." כן שתראה איך היא עליי תתחנן שאני אקח אותה היא מושלמת.
"זה לא משנה אם אתה מאשר לי אני לוקחת אותה בכל מקרה."
שיצאתי הוא לא אמר כלום רק יסתכל עליי
"נוו מה אתה חושב יפה לא?"
"את פאקינג מושלמת מלאך שלי." אמר ונישק אותי "דיי יש פה אנשים." המוכרת הסתכלה עלינו זה מביך אותי.
"את חושבת שבחתונה שלנו אני לא אנשק אותך? אז את טועה." אני מסמיקה אז אני מורידה את הראש.
"בחיים אל תעשי את זה," הוא הרים לי את הראש
"אני אוהב את זה שאת מסמיקה מהמילים שלי, עכשיו שיניתי דעתי את לוקחת את השמלה הזאת."
"מה קרה למה עכשיו אתה רוצה שאני אקח אותה?"
"כי את מהממת איתה, אבל אני מעדיף אותך בלי בגדים." את המשפט האחרון הוא לחש לי כי ראה שאני מתביישת מהמוכרת אבל אני יודעת שאין לו בעיה גם לצעוק את זה."תורידי אותה אני אשלם בינתיים."
"אוקיי."
הורדתי אותה ושמתי את הבגדים שלי ויצאתי
המוכרת הסתכלה על רוי בזמן שהתעסקה עם השמלה היא מעצבנת אותי רוי כנראה הבין שאני עצבנית אליה ולחץ לי על היד סובבתי את הראש והוא נשק אותי מולה.
"את עצבנית אליה אין לך על מה." היא אמר שהיא הלכה לעשות משהו עם השמלה
"אני לא היא פשוט לא מפסיקה להסתכל עליך."
"אז עכשיו היא יודעת שאני תפוס, תפוס חזק."
"מאוד חזק."
היא באה ונתנה לרוי את השמלה הוא לא אמר תודה או משהו רק הנהן בראשו פעם אחת והלכנו
"לאן הולכים?" שאלתי
"לבית."
"לא אמרת לסמואל שנלך לבית שלו ושל כריס?"
"אמרתי אולי."
"מתי הנשף מחר?" שאלתי שנכנסנו לרכב.
"נצא ב20:00"
"זה לא מאוחר עד מתי נהיה שם?"
"אנחנו לא נהיה שם הרבה זמן אני לא הולך סתם כי בא לי אני חייב לראות מה הם רוצים."
"מי זה הם?"
"זה לא אמור לעניין אותך מלאך שלי הכול היה בסדר."שנכנסנו לבית היה חייל שהעמד ליד הדלת למה הוא פה?
"דין? מה אתה עושה פה?"
"אני צריך להודיע לך משהו."
"מה קרה?"
"עדיף שנהיה לבד."אוי לא מה קרה?
"מלאך שלי א-"
"אני אחכה לך בחדר בסדר?" אני כבר יודעת שהוא רצה שאני יעלה לחדר.
"אני בא עוד כמה דקות."
"אוקיי." אמרתי ועליתי לחדר, אבל מה יכול לקרות?
_________________רוי
"מה קרה דין?"
"קאפו לא כדי לכם ללכת לנשף."
"למה?"
"רוברט רומנו, הוא היה שם." פאק
"איך אתה יודע?"
"יש לנו מעקב על הטלפון שלו, הוא דיבר בשיחת טלפון עם הקונסיילרי שלו הוא אמר לו שהוא הולך."
"אין סיכוי הבן אדם לא יכול לעמוד על הרגליים משהו פה מסריח, הוא יודע על המעקב." בטוח הוא יודע על המעקב, הוא עובד עליי בשביל אני לא יבוא לשם, אבל למה?
"תבדוק את העניין הזה, אני רוצה אותו אצלי לא מגיע לו להיות בחוץ יום אחד."
"כן קאפו." אמר ויצא ברגע שהוא יצא בעטתי בדלת בעצבים אין סיכוי שהוא היה שם! הוא לא הולך להתקרב למלאך שלי!"רוי?" שמעתי את קולה מאחורי
"רוי אתה בסדר?" שום דבר לא בסדר אני לא בסדר
"הכול בסדר מלאך שלי סתם אני עצבני." אמרתי והסתובבתי אליה.
"אבל אתה לא נראה בסדר אני לא רוצה שתשקר לי כל הזמן שהכול בסדר כי רואים שכלום לא בסדר איתך," היא הניחה את ידה העדינות על פני ואמרה
"תפסיק להתייחס אליי כאילו שאני עשויה מסוכר."
"אבל את בהחלט מתוקה כמו סוכר."
"רוי! זה לא קשור עכשיו תהייה רציני איתי!" היא אמרה בכעס מזויף אבל רואים שהיא מתה לצחוק."אוקיי מלאך שלי מה את רוצה לדעת?"
"למה אתה בועט בדלת למשל או למה החייל שלך רצה שאני לא אשמע את מה שהוא אמר לך?"
"זה קשור לאבא שלך, הוא סתם מנסה לגרום לנו לא ללכת לנשף בזה שהוא אומר שהוא הולך לשם."
"איך אתה יודע שהוא סתם מאיים ללכת לשם?"
"אני פשוט יודע, אבל בואי לא נדבר עליו." אני לא רוצה לדבר על הבן זונה הזה"טוב עכשיו אני ואתה צריכים להתארגן לנשף."
"אבל שעה 16:30 אנחנו רק יוצאים ב20:00 יש הרבה זמן."
"לא בשבילך יש הרבה זמן כי אתה גבר, אני אישה אני צריכה יותר משלוש וחצי שעות להתארגן לנשף."
"למה מה כבר יש לך לעשות?"
"אחד, לעשות מחליק שרק זה איזה שעה וחצי כי השיער שלי ארוך.
שתיים, להתאפר יפה שגם זה יקח כמה ניסיונות עד לאיפור המושלם.
שלו-" "את לא צריכה איפור מלאך שלי, חוץ מזה אין לך איפור בחדר אני לא כל כך מבין בזה משהו."
"מה! אז למה לא אמרת לי כלום היום! אתה אמיתי איתי? בבקשה תגיד לי שאתה עובד עליי בבקשה!"
"אני לא עובד עלייך מלאך שלי אני לא מבין כלום באיפור את גם לא צריכה איפור יש לך יופי טבעי."
"יואו, טוב אני הולכת לעשות מחליק, ביי."
אין אני פשוט חולה על האישה הזאת היא כל כך יפה.
YOU ARE READING
when will you be mine
Romance*גמור* היילי רומנו הייתי אמורה לתקוע לו סכין בגב במקום זה התאהבתי בו. רוי רוסו הייתי אמור לרצוח אותה ברגע ששמעתי שהיא הבת שלו אבל במקום זה התאהבתי בה. הספר היה במקום האלה: (בחלק מהמקומות הוא עדיין) מקום 1# במוות מקום 1# ביריות מקום 1# בגבר מקום...