פרק 17

1.8K 85 19
                                    

רוי

"סמואל אני יוצא אתה נשאר פה לשמור על היילי ואתה לא יוצא מהבית." אמרתי סמואל שהחליט להישאר בבית שלי ולא לחזור לבית שלו ושל כריס.

"מה לא אני רוצה ללכת למועדון אני לא יכול להישאר פה." סמואל אמר שקם למקרר.

"סמואל אתה מתנחל לי פה בבית שלי ולא חוזר לבית שלך אז לפחות תעשה את מה שאמרתי."

"איפה היילי בכלל?" סמואל שאל בזמן שהוציא מהמקרר קינדר בואנו. פאקינג קינדר בואנו.

"אני פה, אפשר גם בבקשה." היילי אמרה שירדה לסלון.

"רואה שיש אנשים שאוהבים קינדר בואנו חוץ ממני." סמואל אמר בחייך ונתן להיילי גם קינדר.

זה יותר מידי מתוק, איך הם יכולים לאכול את זה?

"מלאך מתי התעוררת?" שאלתי את היילי שחיבקתי אותה מאחור "לפני חמש דקות כזה." היילי אמרה שהסתובבה וחיבקה אותי קרבתי את שפתי לשפתיה.

"היי היי לא לא אני לא רוצה לראות את זה." כמובן שסמואל חייב להפריע לנו.

"אתה תתמודד." אמרתי ונישקתי את היילי.

"שמעתי מלמעלה שאתה הולך." היילי אמרה אבל עדיין לא הרחיקה את שפתה משפתי.

"סיבוב קטן סמואל ישאר איתך." אמרתי
היילי נישקה אותי נשיקה קטנה והלכה לספה.

"שעה שעתיים אני חוזר." אמרתי לסמואל ויצאתי מהבית.

אני נוסע להר שראיתי את היילי לראשונה אני צריך קצת שקט.
____________________

היילי

"סמואל אתה יודע לאן רוי נסע?" שאלתי את סמואל שיתיישב לידי רוי יצא מהבית לפני כמה דקות אבל הוא לא אמר לי לאן הוא הולך.

"אני לא יודע הדבר היחיד שאני יודע זה שאני רוצה ללכת למועדון אבל אני לא יכול אני צריך לשמור עלייך." סמואל אמר בייאוש.

"יש לי רעיון אולי נלך למועדון ביחד." הצעתי

"באמת למה לא." סמואל אמר בחייך "לכי להתלבש אני אלך ככה."

"אבל מה מה אני אלבש?" שאלתי אף פעם לא הייתי במועדון.

"יש לך איזה בגד יפה פה?"
"יש לי בגדים יפים פה אבל מה אני צריכה לשים למועדון? סמואל תעזור לי."

"בסדר בואי אני יעזור לך תראי לי איפה הבגדים שלך." סמואל אמר וקם מהספה.

"יופי." אמרתי בחיוך וקמתי לחדר שלי ושל רוי סמואל הלך אחרי.

נכנסתי לחדר פתחתי את הארון אבל ראיתי על הרצפה ג'וק רץ.

"סמואל! סמואל! תהרוג אותו! אני מפחדת!" צעקתי לסמואל שמיהר אליי.

"מה! מה יש לך, את מי להרוג?" סמואל שאל אותי רציתי למיטה עליתי והצבעתי על הג'וק.

"הג'וק תהרוג אותו אני מפחדת! נווו!" צעקתי.

when will you be mineWhere stories live. Discover now